خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر مری می لانوین marry me
عطر مری می لانوین یک عطری عاشقانه و رمانتیک برای خانم های جوان در سال 2010 تولید و به عنوان رمانتیک ترین و عاشقانه ترین عطر دنیا شناخته شده است. این عطر برای ایجاد یک پیوند عاشقانه قوی ساخته شده است.

با خرید عطر مری می لانوین در قرار های عاشقانه خوش بدرخشید! قیمت مناسب و کیفیت بالای آن را برای شما فراهم کرده ایم. با خیال راحت خرید کنید.

توضیحات عطر مری می لانوین Marry Me LANVIN:
مری می لانوین عطری که با هدف ایجاد یک پیوند عاشقانه قوی طراحی شده است. این عطر با جسارت تمام و بدون هیچ ترس یا شرمندگی بطور مستقیم میگوید: با من ازدواج کن!

این محصول برند LANVIN عاشقانه شما را در آ*غو*ش می گیرد و همه عشق و احساسی که در زندگی به آن نیاز دارید به شما می بخشد. به جرات می توان گفت یکی از خوشبوترین و پرطرفدارترین عطرهای زنانه است. این عطر جذاب با رایحه خنک و شیرین انتخاب بسیار مناسبی برای فصل بهار و فصل تابستان می باشد.

مشخصات عطر مری می لانوین Marry Me LANVIN:
رایحه اولیه: نارنج، فریزیا، هلو

رایحه میانی: رز، مگنولیا، یاس

رایحه پایه: مشک، کهربا، سدر

Marry Me Lanvin در گروه بویایی رایحه گلی و میوه ای قرار می گیرد.

شما می توانید با کمترین هزینه یک عطر خوشبو و ماندگار داشته باشید. رایحه ای مناسب برای قرار های عاشقانه. عطری رویایی و مناسب برای هر خانم جوان که نشان گر عشقی گرم و بی نظیر است. این عطر همچون سایه ای به دنبال شما می آید و احساسات شما را بیان می کند. با خرید این عطر عاشقانه می توانید روزهای لـ*ـذت بخشی را تجربه نمایید.

مری می لانوین | همراه قرارهای عاشقانه
قرارهای عاشقانه یکی از هیجان‌انگیزترین و خاطره‌انگیزترین اتفاقات در زندگی هستند. که انگار چیزی جادویی و جاودانه در لحظه‌لحظه آنها رخنه کرده است. و همه ما می‌خواهیم که احساسی به‌یادماندنی و تاثیری ماندگار از خودمان در طرف مقابل به‌جا بگذاریم. یکی از بهترین راه‌ها برای رسیدن به این هدف، استفاده از عطر عاشقانه است.

عطر عاشقانه عطریست با رایحه ای رومانتیک که حس طراوت و شادابی را در خانم های جوان زنده کرده، اعتماد به نفس را بالا می‌برد. عطری که بدون هیچ پروایی می گوید آیا با من ازدواج می کنی؟!

عطر مری با رایحه ای ملایم و شیرین مناسب برای استفاده در تمام فصول سرد سال، و ملاقات های شبانه می باشد. این عطر که با طراحی ویژه خود در سال 2010 تولید و روانه بازار شد. بخاطر رایحه جذاب و عاشقانه اش بیشتر از 10 سال است که همراه بانوان عاشق است. عطر های عاشقانه می‌توانند سمبلی از ملاقات های عاشقانه ، رمانتیک و همچنین احساس خوشی و نشاط باشند.

این عطر مخصوص کسانی است که از شیدایی ، عشق ، یگانگی و تکامل لـ*ـذت می برند. افرادی که بسیار رک و بدون هیچ خجالتی می گویند که با من ازدواج کن! این محصول درست همان چیزی است که بانوانی جذاب و زیبا برای یک ملاقات عاشقانه به عنوان پوست دوم خود نیاز دارند.

عطری که مثل سایه به دنبال آنهاست. و حرف های زیادی راجع به احساسات شان برای گفتن دارد. رایحه ی آن سرشار از خوش بینی و شادی است. و دارای بیس اصلی از پرتقال تلخ ، یاس و مانگا بوده و شیرینی هلو ، مگنولیا و گل رز را نیز با خود به همراه دارد.

منبع: ماه ۲۴


معرفی عطر مری می لانوین

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا