خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر گود گرل کارولینا هررا – Carolina Herrera Good Girl| خوب بودن در بد بودن است
عطر گود گرل Good Girl عطری خاص و مخصوص خانم های جوان است که در سال 2016 از برند کارولینا هررا Carolina Herrera عرضه شد. عطر گود گرل کارولینا هررا با رایحه‌ای گرم و شیرین مناسب فصل پاییز و زمستان است.

این عطر با گروه بوبایی شرقی گلی خاص ترین و منحصر به فردترین محصول برند کارولینا هررا می‌باشد و با الهام از زن مدرن امروزی و شعار ” چقدر خوب است که بد باشیم” معرفی شد.

عطر گود گرل کارولینا هررا که معروف به گودگرل مشکی است، رایحه ای به قدرت حس نفسانی و عرفانی، یک ترکیب بی پروا از عناصر تیره و روشن و مخصوص بانوانی است که عاشق آن روی خوبشان هستند و با آن روی بدشان کنار می آیند. ترکیبات خلاقانه گود گرل GOOD GIRL اعتیادآور بوده و نشان دهنده دوگانه بودن شخصیت یک زن می باشد.

انتخاب نام برای این عطر هـ*ـوس انگیز به طرزی کنایه‌آمیز بوده چون در واقع می‌خواهد این پیام را برساند که خوب بودن در بد بودن است! گود گرل الهام گرفته از شهر نیویورک است، قدرتمند و جسور! در یک شهر جایی که هر چیزی ممکن است، این رایحه به زنان قدرت داده تا برای ساختن شهر رویایی شان، همه ی خودشان باشند.

طراحی عطر گود گرل کارولینا هررا توسط لوئیس ترنر (Louise Turner) طراح کار بلد و مشهور است که درمورد این عطر می‌گوید:

به ندرت پیش می آید که دخترانی با رفتاری محتاط و معقول، به شخصیت‌های برجسته و تاریخی تبدیل شوند!

عطر گرمی گود گرل |ترکیبات و گروه بویایی
عطر گرمی گود گرل که در فروشگاه ماه 24 موجود است، از گروه بویایی شرقی گلی تشکیل شده است. عطر گرمی گود گرل از پخش بو و ماندگاری خوبی برخوردار است. ترکیبات گود گرل بسیار منظم در کنار هم قرار گرفته اند و رایحه‌ی فوقالعاده‌ای را خلق کرده‌اند به طوری که در ابتدا که آن را اسپری میکنید در نوت اول با رایحه بادام و قهوه مواجه میشوید و در ادامه با گل یاس و تونکا و وانیل لـ*ـذت شما از این رایحه به اوج خودش خواهد رسید. توجه داشته باشید که اسانس گودگرل به صورت گرمی و به طور خالص و بدون الکل در ماه24 عرضه میشود و برای ادکلنی کردن آن، لازم است با فیکساتوری که به طور رایگان برای شما ارسال میشود ترکیب شود.

ترکیب نت ها به شرح زیر است.

اسانس اولیه:بادام، قهوه
اسانس میانی: گل یاس، گل نرگس
اسانس پایه: لوبیا تونکا، وانیل، دارچین

اين عطر زنانه همان اندازه كه بي پروا و جسور است به همان اندازه هم احساس برانگيز و اغواگر مي باشد. کمپانی کارولینا هررا برای تبلیغات این عطر از مدل معروف آمریکایی کارلی کلوس (Karlie Kloss) استفاده کرده است.

اسانس عطر گودگرل | مناسب برای همیشه
اسانس عطر گود گرل با رایحه گرمی که دارد، تمام خواست شما را برای داشتن عطری مناسب در تمام فصول برطرف میکند. گود گرل با توجه به گروه بویایی شرقی گلی اش، برای استفاده در مهمانی ها کاربرد فراوانی دارد. با این رایحه، مانند نوری در تاریکی بدرخشید. و ازین اتفاق در سراسر روز، لـ*ـذت ببرید.

اسانس گود گرل با بهترین کیفیت و گارانتی بی قید و شرط در ماه 24 موجود میباشد.

با توجه به نُــت های بکار رفته و رایحه‌ی گرم و شیرین این عطر خاص، پخش و خط بوی بالا و ماندگاری آن طولانی بوده و همانطور که پیشنهاد شد برای فصول سرد سال مناسب است. نکته ای که می توانید در جهت افزایش کارایی عطرهای رعایت کنید، این است که آنها را بر روی نقاط نبض دار بدن و یا لباس تمیز پاف کنید.

منبع: ۲۴ ماه


معرفی عطر گود گرل

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا