خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر ایفوریا چیست؟
عطر ایفوریا یکی از پرفروش‌ترین و محبوب‌ترین عطرهای برند کالوین کلین است. این عطر جذاب رایحه‌ای بسیار دلپذیر داشته و ماندگاری بالا و قیمت مناسب آن باعث شده تا لقب پرفروش‌ترین عطر برند کالوین کلین را به خود اختصاص دهد. برخی تصور می‌کنند که این عطر تنها یک نوع عطر زنانه است؛ اما جالب است بدانید که عطرهای گروه ایفوریا انواع مردانه و زنانه دارد. ما در ادامه این مقاله شما را با تمام انواع مردانه و زنانه این عطر آشنا خواهیم کرد.

عطر ایفوریا زنانه است یا مردانه؟
همان‌طور که در قسمت قبل به این موضوع اشاره کردیم، عطر ایفوریا که یکی از محبوب‌ترین عطرهای برند کالوین کلین است، انواع مردانه و زنانه دارد. گروه عطرهای ایفوریا رایحه‌های بسیار متفاوتی دارند. اما ویژگی مشترکی که در همه آن‌ها مشاهده می‌شود، دلپذیری و ماندگاری بالای رایحه آن‌ها است.

عطر ایفوریا محصول برند آمریکایی کلوین کلین است که انواع مختلف مردانه و زنانه دارد. خانواده عطرهای ایفوریا در دسته عطرهای پرفروش جهان قرار دارند.

برند آمریکایی کلوین کلاین که در ابتدا کار خود را با تولید لباس و اکسسوری آغاز کرد، با تولید عطرهای باکیفیت با رایحه‌های منحصربه‌فرد، معرف و محبوب شد. در بین عطرهای این برند، خانواده عطرهای ایفوریا از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند. این موضوع به این دلیل است که در کنار رایحه دلپذیر و ماندگاری خوبشان، بسیار مقرون‌به‌صرفه‌اند. این عطرها را می‌توان پرفروش‌ترین عطرهای برند کلوین کلین دانست.

ترکیب عطر ایفوریا چیست؟
عطر ایفوریا انواع متفاوتی دارد. هر کدام از آن‌ها ترکیبات مختلفی دارند. اما جالب است بدانید که از اسانس چوب صندل سفید در بیشتر آن‌ها استفاده شده است.

عطر ایفوریا زنانه

انواع عطر ایفوریا زنانه
تا اینجا دانستیم که عطر ایفوریا انواع زنانه و مردانه دارد. انواع عطرهای ایفوریای زنانه عبارت‌اند از:

فوربیدن ایفوریا Forbidden Euphoria: این عطر در سال 2011 به بازار عرضه شد. عطر فوربیدن ایفوریا رایحه‌ای خنک و شیرین داشته و در گروه بویایی گل میوه‌ای قرار می‌گیرد. عطر تمشک، پرتقال ماندارین و شکوفه‌ی درخت هلو اولین روایحی هستند که با اسپری کردن این ادکلن حس خواهید کرد. این عطر وسوسه‌برانگیز و جذاب مناسب فصول سرد سال بوده و مخصوص خانم‌های جوان و مستقل طراحی‌شده است.

ایفوریا گلد زنانه Euphoria Gold: عطر ایفوریا گلد زنانه با رایحه گرم و شیرینش در گروه بویایی شرقی قرار داشته و بیشتر مناسب فصول سرد سال است. نام این ادکلن مربوط به ظرف جذاب طلایی‌رنگش می‌شود. عطر زردآلو و نارنگی روایحی ست که از این ادکلن به مشام می‌رسد. البته وجود اسانس نرگس و عسل رایحه این ادکلن را بسیار خاص و لطیف کرده است. این ادکلن در سال 2014 به بازار عطر و ادکلن عرضه شد.

ایفوریا لیکویید گلد Euphoria Liquid Gold: ادوپرفیوم لیکویید گلد گاها با ایفوریا گلد اشتباه گرفته می‌شود. ادوپرفیوم لیکویید گلد در سال 2014 به بازار عرضه شد. این عطر رایحه‌ای گرم، شیرین و کمی تلخ داشته و در گروه بویایی چوبی شرقی قرار دارد. تقابل عطر دارچین، ارکیده و صندل سفید در این عطر، رایحه‌ای اغواکننده به وجود آورده است. خوب است بدانید که این عطر ماندگاری بسیار بالایی دارد.

اندلس ایفوریا Endless Euphoria: برونو ایوانوویچ، عطار ماهر این ادوپرفیوم، با ترکیب ماندارین، ترنج، شکوفه گیلاس، گل رز، بنفشه، بامبو و صندل سفید، رایحه‌ای ملایم و شیرین طراحی کرده است. این عطر در گروه بویایی گل میوه‌ای قرار داشته و بیشتر مناسب فصول گرم سال است. این ادکلن ایفوریا نیز در سال 2014 به بازار عرضه شد.

انواع عطر ایفوریا مردانه
برخلاف تصور عموم، عطر ایفوریا انواع مردانه نیز دارد. انواع مردانه این عطر عبارت‌اند از:

ایفوریا مردانه Euphoria Men: ایفوریای مردانه در سال 2006 توسط کارلوس بنایم و لوک دانگ برای مردان 20 تا 35 سال، طراحی و به بازار عرضه شد. این عطر رایحه‌ای خنک و تلخ داشته و در گروه بویایی چوبی معطر قرار می‌گیرد. عطر زنجبیل و فلفل ابتدایی‌ترین رایحه‌ای ست که از این ادوتولیت به مشام می‌رسد.
اینتنس مردانه Intense Men: این عطر گرم و تلخ که در گروه بویایی چوبی معطر قرار دارد، در سال 2008 به بازار عرضه شد. کارلوس بنایم و لوک دانگ فلفل با به کارگیری اسانس‌هایی چون: زنجبیل، نعناع، خس‌خس، سالوینا، نعناع هندی، لادن، عنبر سائل و عود، رایحه‌ای جذاب و با طراوت طراحی کردند. این عطر مناسب فصول سرد سال و گروه سنی 20 تا 35 سال است.
اسنس مردانه Euphoria Essence Men: این عطر خنک در سال 2015 به بازار عرضه شد. رایحه عنبر از بارزترین و مشهودترین روایحی ست که از این عطر به مشام می‌رسد. پیچیدگی و رازآلود بودن از ویژگی بارز این عطر مردانه جذاب است. وجود روایح پیچک و ترنج نیز باعث طراوت و وجود حس تازگی در آن شده است.
ایفوریا لیکویید گلد مردانه :Euphoria Liquid Gold عطر گرم و تلخ لیکویید گلد که در سال 2014 به بازار عرضه شد، در گروه بویایی چوبی شرقی قرار دارد. این عطر اغواگر، بیشتر مناسب فصول سرد سال بوده و ماندگاری بسیار بالایی دارد. کنار هم قرار گرفتن روایح فلفل، زعفران و چوب صندل سفید، رایحه‌ای بسیار شیک و خاص به وجود آورده است.
ایفوریا پیور گلد مردانه Euphoria Pure Gold Men: این ادوتولیت مردانه در سال 2017 به بازار عطر و ادکلن معرفی شد. وجود اسانس‌هایی چون زعفران، سدر، هل، وانیل، سرو کوهی، رز، صندل و نعناع هندی رایحه‌ای تند اما بسیار لوکس به وجود آورده است. ای عطر گرم در گروه بویایی شرقی چوبی قرار دارد.
قیمت ادکلن ایفوریا زنانه اصل
به‌طورکلی ادکلن های ایفوریا به‌عنوان عطرهای مقرون‌به‌صرفه اما باکیفیت بسیار بالا معروف هستند. قیمت حدودی این عطرها، بین 30 تا 40 دلار است.

قیمت ادکلن ایفوریا تقلبی
اگرچه قیمت محصول دلیل محکمی برای تقلبی یا اصل بودن آن نیست، اما ارزان بودن بیش‌ازحد قطعا دلیل تقلبی بودن آن است. در بسیاری از موارد دیده‌ شده که محصول تقلبی ایفوریا با قیمت 300 تا 500 هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیمت ادکلن ایفوریا مردانه اصل
ایفوریا مردانه اصل نیز مانند ایفوریا زنانه اصل چیزی حدود 30 تا 40 دلار به فروش می‌رسد. البته به این موضوع دقت کنید که این قیمت در ایران می‌تواند بالاتر باشد. چرا که هزینه حمل‌ونقل به آن اضافه خواهد شد.

تشخیص اصل بودن عطر ایفوریا چگونه است؟
گاهی تشخیص اصل یا تقلبی بودن عطر ایفوریا برای غیر متخصصین سخت می‌شود، اما غیرممکن نیست. شما با دقت در این موارد می‌توانید از اصل یا تقلبی بودن محصول اطمینان پیدا کنید:

درب فلزی: درب نمونه اصل این محصول از جنس فلز باکیفیت بوده و نامش نیز بر آن حک شده است.
بدنه شیشه‌ای منحصربه‌فرد: شیشه محصول اوریجینال ایفوریا روکشی از فلز نیز دارد. این در حالی است که محصول تقلبی روکش پلاستیکی دارد و همین موضوع باعث شده تا وزن محصول پایین بیاید.
کد شیشه و جعبه: در عطرهای اورجینال، روی برخی از محصولات كد شیشه و جعبه روی شیشه با لیزر درج ‌شده است. این موضوع در عطرهای تقلبی وجود ندارد.
کیفیت بالای اطلاعات تکمیلی عطر: کیفیت اطلاعات درج‌شده روی محصول اصل بسیار بالاتر از محصول تقلبی است.
افشانه فلزی: متاسفانه افشانه عطر در هر دو نوع فلزی است.
پمپ پلاستیکی: پمپ عطر در محصول اصل پلاستیکی است. این در حالی است که محصول تقلبی پمپ آلومینیومی دارد.
طوق فلزی: متاسفانه در هر دو نوع تقلبی و اصل، طوق فلزی است و این تشخیص را دشوار می‌کند.
سلفون: نمونه اصل و تقلبی این محصول با سلفون روکش شده‌اند، اما نمونه اصل محصول ظرافت و دقت بسیار بالاتری دارد.

منبع: آوین عطر


معرفی عطر ایفوریا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا