خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Parmida_viola

مدیر آزمایشی تالار خانواده و زندگی
مدیر آزمایشی
گرافیست انجمن
  
عضویت
3/10/21
ارسال ها
1,756
امتیاز واکنش
6,695
امتیاز
233
محل سکونت
Sicily, italy
زمان حضور
29 روز 15 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
عطر ورسوز یکی از آن عطرهایی است که می‌تواند حس تازگی و معطر بودن را به شما هدیه دهد.
خوشبو بودن و داشتن رایحه‌ای منحصر به‌ فرد، آرزو هرکسی است. با وجود عطرهای مختلف موجود در بازار که هرکدام از آن‌ها هم رایحه‌ای متفاوت دارند، انتخاب یک عطر مناسب، کمی سخت‌تر از آن چیزی شده است که فکرش را می‌کنید. بااین‌وجود عطر ورسوز می‌تواند برای افرادی که خاص پسند هستند و به دنبال یک عطر مناسب می‌گردند، جالب‌توجه باشد. ما در ادامه به‌صورت کامل در خصوص معرفی عطر ورسوز صحبت می‌کنیم.

معرفی عطر ورسوز
چشم‌های خود را ببندید. تصور کنید که در یک باغ شکوفه گل یاس در حال قدم‌زدن هستید. شکوفه‌های گل یاس تازه درآمده‌اند و عطر آن‌ها همه‌جا را گرفته است. همچنین یک باران تمیز و خنکی نیز در حال باریدن بر روی شما و باغ شکوفه‌های یاس است. به همه این فرضیات، حضور یک نسیم خنک و ملایم را هم اضافه کنید. ممکن است شما تا این جا هم کمی سردتان شده باشد، نه؟ این دقیقاً عطر و بویی است که از عطر ورسوز خارج خواهد شد.
عطر ورسوز یکی از عطرهای پرفروشی است که بر روی جعبه آن نام ورساچی نیز حک شده است. بااین‌وجود، این عطر همچنان با همان نام عطر ورسوز در بازار معروف است. این عطر در کنار خنکی خاص خود، دارای یک رایحه شیرین و جذاب است که می‌تواند گزینه‌ای مناسب برای افرادی باشد که می‌خواهند بوی خوش منحصربه‌فردی داشته باشند.

عطر ورسوز، مناسب بانوان ایرانی
عطر ورسوز را می‌توان جز عطرهای زنانه‌ای دانست که رایحه‌ای دل‌انگیز و جذاب را برای شما به همراه دارد. این عطر که در سال 2010 به بازار ورود پیدا کرد، تا به امروز توانسته است تا نام خودش را به‌عنوان یکی از عطرهای پرفروش زنانه به ثبت برساند. این عطر دارای رایحه گل‌های مختلفی است که حس تازگی و طراوت را برای شما به همراه خواهد آورد.
این عطر با شعار، تازگی انرژی خاص است، موفق شده است تا طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا برای خود دست‌وپا کند. سازنده این عطر دونتلا ورساچی (Donatella Versace) اظهار داشته است که آرزوی او این است بوده که این عطر را به زنان بااراده‌ای که برای چالش‌های جدید شجاعت دارند، تقدمی کند. این عطر تند، بر اساس تضادهای بسیار قوی، از زنانگی رمانتیک تا زنانگی سرسخت و مقتدر ساخته شده است.

نت‌های مختلف عطر ورسوز
در این قسمت از معرفی عطر ورسوز، زمان آن رسیده است تا در خصوص نت‌های مختلف این عطر صحبت کنیم. زمانی که در مورد نت‌های یک عطر صحبت می‌شود، در واقع منظور همان رایحه‌هایی است که پس از استفاده از این عطر، به مشام شما می‌رسد. عطر ورسوز می‌تواند سه نت مختلف را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهد. این عطر ترکیبی از نت‌هایی مانند پرتقال، لیموترش، دارچین، یاس، زنبق دره و میخک است که با یکدیگر ترکیب شده‌اند.
تنها یک پاشش ملایم عطر ورسوز کافی است تا شما ساعت‌های رایحه‌ای فوق‌العاده را به همراه خود داشته باشید تا همه را مجذوب خود کنید. این عطر خنک، شیرین، خوشمزه، سرحال کننده و البته تلخ است. ترکیبی که شاید در کمتر عطری می‌توانید آن را پیدا کنید. ازاین‌رو به کمک عطر ورسوز قادر خواهید بود تا رایحه منحصربه‌فرد خودتان را داشته باشید.
اما نت‌های عطر ورسوز به‌صورت زیر بعد از استفاده قابل تشخیص خواهند بود:
• نت ابتدایی
لیموترش، پرتقال کامکوات و سیب تازه
• نت میانی
گل رز، شکوفه‌های پرتقال آفریقایی، گل استفانوتیس
• نت پایه
گل ختمی، مشک، نعناع هندی

نحوه استفاده از عطر ورسوز
همان‌طور که عنوان شد، عطر ورسوز یک عطر خنک و جذاب است. ازاین‌رو بهترین زمان برای استفاده از چنین عطری، ماه‌های گرم‌تر سال، مانند تابستان است. البته روزهای گرم دیگر در سال نیز می‌توانند گزینه‌ای مناسب برای استفاده از عطر ورسوز باشند. یکی از مهم‌ترین قابلیت‌ها و ویژگی‌های این عطر زنانه فوق‌العاده، ماندگاری بسیار بالای آن است.
درصورتی‌که شما مقداری از این عطر را بر روی لباس خود پاشش کنید، رایحه‌های دل‌انگیز عطر ورسوز تا 24 ساعت با شما همراه خواهند بود. همچنین این عطر دارای شعاع پراکندگی 1 متری بوده که هر کس در این شعاع قرار بگیرد، به‌خوبی متوجه عطر دل‌انگیز و تکرارنشدنی شما خواهد شد.

ویژگی‌های عطر ورسوس
باید بدانید که همین که عطر ورسوز توسط شرکت ورساچی تولید و روانه بازار شده است، خود گواه این است که شما با یک عطر متفاوت و بی‌نظیر روبرو خواهید بود. اما باید بدانید که این عطر ویژگی‌های بسیار زیاد دیگری دارد موجب به‌وجودآمدن تمایز بین آن و سایر عطرهای دیگر شده است. در خصوص ویژگی‌های این عطر می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

• عطر ورسوز بیشتر برای استفاده‌های روزانه بانوان پیشنهاد می‌شود.

• بهتر است از این عطر برای قرارهای غیررسمی مانند دورهمی‌های دوستانه و یا شب‌نشینی‌های زنانه خود استفاده کنید.

• این عطر ماندگاری بسیار بالایی داشته و به دلیل فرمولاسیون پیشرفته خود، هیچ‌گونه ناراحتی پوستی برای شما ایجاد نخواهد کرد. ازاین‌رو همه بانوان با هر نوع پوستی می‌توانند از عطر ورسوز استفاده کنند.

• نوع بسته‌بندی و شکل ظاهری این عطر بسیار کاربردی و جذاب طراحی و تولید شده است.

• بهترین زمان برای استفاده از این عطر، در عصرهای گرم سال است.

قبل از استفاده عطر ورسوس به این نکات توجه داشته باشید:

همان‌طور که تا بدین جا نیز به‌خوبی متوجه شده‌اید، عطر ورسوز یکی از جذاب‌ترین و بهترین عطرهایی است که بانوان می‌توانند برای قرارهای غیررسمی خود در روزهای گرم سال از آن استفاده کنند. اما باید پیش از استفاده از عطر ورسوز، به یک سری از نکات توجه داشته باشید شما باید بدانید که عوامل متعددی وجود دارد که می‌تواند بر روی بوی طبیعی و خالص پوست شما بعد از استفاده از یک عطر، مانند عطر ورسوز تأثیرگذار باشد.
ممکن است برخی از افراد بعد از استفاده از عطر ورسوز، رایحه برخی از گل‌های عنوان شده در قسمت‌های قبل را استشمام نکنند. این به علت کم‌کیفیت بودن عطر ورسوز و یا مشکلات ناشی از تولید آن نیست. بلکه فاکتورهای تأثیرگذار بر روی رایحه یک عطر بعد از استفاده روی پوست، منجر به بروز چنین مشکلاتی شده است. به‌عنوان‌مثال خلق‌وخوی شما، میزان تعرق، سطح استرس، سن، شیمی بدن، رژیم غذایی و حتی داروهایی که مصرف می‌کنید، همگی می‌توانند بر روی رایحه عطر ورسوز و یا هر عطر دیگر تأثیرگذار باشند.
حتی باید بدانید که نوع پوست شما، رابـ*ـطه مستقیمی با میزان ماندگاری عطر ورسوز دارد. با اینکه ماندگاری این عطر تا 24 ساعت اندازه‌گیری شده است، اما میزان ماندگاری آن بر روی پوست‌های خشک و چرب یکسان نخواهد بود. با وجود همه این داستان‌ها، باز هم عطر ورسوز، می‌تواند گزینه‌ای بسیار مناسب برای تمامی بانوان در نظر گرفته شود.

منبع: آتی میکاپ


معرفی عطر ورسوز

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا