خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Niuosha.dkw

کاربر نیمه فعال
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
9/9/20
ارسال ها
386
امتیاز واکنش
3,434
امتیاز
228
محل سکونت
شهر کتاب
زمان حضور
23 روز 3 ساعت 5 دقیقه
نویسنده این موضوع
پرحجم نشان دادن لـ*ـب‌ها با کانسیلر
امروزه لـ*ـب‌های پر حجم و برجسته یکی از معیارهای زیبایی شده‌ است. به همین خاطر بازار تزریق انواع ژل و بوتاکس برای بزرگ کردن لـ*ـب‌ها داغ داغ است. اما خیلی از افراد هستند در عین حال که لـ*ـب بزرگ دوست دارند، اما تمایلی به تزریق ژل ندارند. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، چاره مشکلتان دست ماست. ما به شما کمک خواهیم کرد به صورت طبیعی و فقط با ترفند برجسته کردن لـ*ـب با کانسیلر، لـ*ـب‌های خود را برجسته و حجیم کنید.
همانطور که می‌دانید امروزه با استفاده از علم گریم می‌توان تغییرات زیادی روی صورت به وجود آورد بدون آن که عمل جراحی روی صورت فرد انجام شود. مثلا می‌توان بینی را کوچکتر و باریک تر کرد یا همانطور که گفتیم می‌توان لـ*ـب‌ها را بزرگتر نشان داد.
استفاده از کانسیلر این روزها طرفداران زیادی پیدا کرده است. چون کانسیلر مانند یک وسیله جادویی عمل می‌کند و می‌تواند کارهای شگفت انگیز زیادی انجام دهد. از کاربردهای هیجان انگیز کانسیلر می‌توان به محو کردن جای جوش، محو کردن تیرگی‌های زیر چشم، مرتب کردن قاب ابروها، برجسته کردن و کانتورینگ لـ*ـب‌ها و … اشاره کرد. کانسیلرها در طرح‌ها و رنگ‌های مختلفی در بازار موجود هستند که شما می‌توانید با توجه به سلیقه و نیازتان، مدل مورد نظر خود را انتخاب کنید

مزیت‌های کانسیلر لـ*ـب:
پیش از آن که از رژ برای لـ*ـب‌ها استفاده کنید، مقداری کانسیلر روی لـ*ـب بزنید و آن را خوب پخش کنید. این کار 4 مزیت دارد که عبارتند از:
  1. رنگ لـ*ـب یکدست و سطح آن کاملا صاف می‌شود
  2. رژ لـ*ـب به صورت یکنواخت روی لـ*ـب پخش می‌گردد
  3. رنگ واقعی رژ لـ*ـب روی لـ*ـب‌های شما نمایان خواهد شد
  4. کانسیلر دوام رژ لبتان را بالا می‌برد
نحوه کانتور کردن لـ*ـب:
کانتور کردن یعنی از رنگ‌های تیره و روشن استفاده کنید و به کمک آن‌ها خطای دید ایجاد کرده و برجستگی یا فرورفتگی در صورت به وجود آورید. با این تفاسیر اگر برای زیر لـ*ـب و بالای لـ*ـب از رنگ تیره استفاده کنید، لـ*ـب‌های برجسته‌تری خواهید داشت!
برای کانتور کردن می‌توانید از کانسیلر هم استفاده کنید. مقداری کانسیلر بالاتر از خط لـ*ـب بالایی خودتان ( مطابق شکل زیر) بگذارید و آن را محو کنید. این کار در برجسته نشان دادن لـ*ـب ‌تاثیر زیادی دارد.
منبع: مو تن رو


نحوه استفاده از کانسیلر برای پرحجم کردن لـ*ـب

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا