خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,990
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 7 ساعت 17 دقیقه
نویسنده این موضوع
طبق افسانه های مجارستانی، یک خون آشام می تواند محصولات کشاورزی را از بین ببرد. مجارها افراد خاصی به نام تالبوس (تالبو) و کرسنیک (کرسنیک) را به کار می گرفتند که تنها هدف آنها محافظت از محصولات در برابر خون آشام ها بود. کرسنیکی ها برترین گروه قاتل خون آشام اروپا بودند. مدیریت حیوانات خون آشام ها می توانند حیوانات وحشی را مطیع و کنترل کنند. حیوانات خانگی، به عنوان یک قاعده، وحشت وحشیانه از خون آشام ها را تجربه می کنند و از صاحبان خود محافظت می کنند. زندگی جاودانه همانطور که قبلا ذکر شد، خون آشام مرده است. این موجود با یک بار مردن، در حالی که هنوز فانی است، دیگر نمی تواند بمیرد. به طور طبیعی. بیماری او را آزار نمی دهد، نمی تواند از جراحت بمیرد، اما آسیب ناپذیر نیست. در ادامه به علل مرگ وی پرداخته خواهد شد. پرواز خون آشام ها می توانند مانند خود پرواز کنند فرم فیزیکی، و فرم گرفتن خفاش ها، پرندگان یا حشرات. هیپنوتیزم مردگان دارای مهارت هیپنوتیزم هستند و می توانند شخص را کنترل کنند. آنها می توانند او را مجبور به اطاعت و برآوردن هر آرزوی خود کنند. با این حال، یک چیز وجود دارد، برای هیپنوتیزم کردن یک فرد، خون آشام و قربانی باید به چشمان یکدیگر نگاه کنند. به همین دلیل است که هرگز و هرگز به صورت یک خون آشام نگاه نکنید تا صحبت نکند. تراوش توانایی یک خون آشام برای نفوذ به شکاف ها یا نفوذ در زمین. او پس از اولین بیداری تابوت خود را اینگونه ترک می کند. حرکت در امتداد دیوارهای عمودی خون آشام ها می توانند از سطوح عمودی بالا بروند یا از سقف آویزان شوند. آنها مانند یک عنکبوت در امتداد دیوارهای ساختمان حرکت می کنند و به پنجره ها نزدیک می شوند تا طعمه خود را وارد اتاق خواب کنند.hfps حواس حواس معمولی انسان (مانند لامسه، بویایی، شنوایی و ...) بسیار تیزتر از انسان است. علاوه بر این، آنها توانایی دیدن در تاریکی، احساس حضور موجودات دیگر را دارند و قادر به درک ارتعاشات موجود در هوا و مادیات هستند. سرعت خون آشام قادر است با سرعت زیادی حرکت کند. بدن او به خوبی توسط هر کسی تحمل می شود تمرین فیزیکیو می تواند حرکات پیچیده زیادی را همزمان انجام دهد. برای آنها آنقدر طبیعی است که با بودن در میان مردم و فراموشی می توانند خود را از دست بدهند. استحکام - قدرت قدرت یک خون آشام چندین برابر بیشتر از یک انسان معمولی است. خونی که یک خون آشام مصرف می کند به قدرت او کمک می کند. از آنجا که زمان اجرا می شود، و او خون افراد بیشتری را جذب می کند ، خون آشام بیشتر و قوی تر می شود ، بنابراین خون آشام پیر قوی تر از جوان تر است. دگرگونی یکی از بهترین ها تجهیزات محافظتیخون آشام ها، شکل دیگری به خود می گیرد.اغلب به شکل یک خفاش یا یک گرگ بزرگ است، اگرچه می تواند اشکال دیگری نیز داشته باشد. این می تواند پرندگان، موش، موش، سگ و حتی کک باشد. تبدیل به خفاشبه خون آشام توانایی پرواز می دهد. امروزه خون آشام ها عمدتاً با خفاش در ارتباط هستند. تبدیل شدن به گرگ بحث های زیادی دارد. طبق روایات قبیله ای آمریکای لاتین، هر خون آشام باید مدتی را در قالب یک گرگ بگذراند. با این حال، در فرهنگ عامه اسلاو، گرگ بی رحم ترین دشمن خون آشام ها است. کولی های کوزوو بر این باورند که خون آشام ها محکوم به پرسه زدن در زمین هستند تا زمانی که با گرگی روبرو شوند که آنها را از هم جدا کند!


«•قدرت بدنی خون آشام•»

 
  • تشکر
Reactions: SelmA و YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,990
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 7 ساعت 17 دقیقه
نویسنده این موضوع
که امروز راه اندازی شد، شکل جدیدی از زندگی را معرفی می کند. اکنون می‌توانید سیم‌های دندانه‌دار بسازید، آنها را در یک شهر خون‌آشام جدید مستقر کنید و با آنها بازی کنید، از تمام مزایای زندگی یک خون‌آشام استفاده کنید و بدون آن، از معایب رنج ببرید. بیایید نگاهی دقیق تر به تمام نوآوری ها بیندازیم. ویرایشگر ایجاد شخصیت خون آشام های کاملا قابل بازی از قسمت دوم در خط سیمز حضور داشتند و همه طرفداران بازی از قبل به این موجودات غیرعادی عادت کرده بودند، اما در قسمت چهارم، سازندگان موفق شدند چیزی جدید و غیرعادی خلق کنند. برای اولین بار، خون آشام ها دو طرف دارند: تاریک و روشن، اما می توان یک خون آشام با یک شخصیت روشن ایجاد کرد. قسمت تاریک آن فقط در هنگام استفاده از قدرت های خون آشام، مانند خون آشام خون آشام یا نوشیدن خون، ظاهر می شود. در حالت Change Vampire Side، فقط نمی توانید جنسیت، سن، سبک راه رفتن، ویژگی ها را تغییر دهید. ظاهرو صدا و اگر واقعاً تصویر شخصیت خود را دوست داشتید، می توانید آن را به طرف دیگر منتقل کنید. اکنون می توانید یک خون آشام درست کنید که دقیقاً شبیه یک سیم کارت معمولی است، که تنها اجباری است ویژگی متمایز- دندان های نیش. مجموعه پخش ده ها محتوای جدید را به حالت خلق شخصیت می آورد که به شما امکان می دهد خون آشام های کلاسیک و مدرن بسازید. علاوه بر این، بخش های جدیدی به طور خاص برای خون آشام ها وجود دارد که می توانید ظاهر ترسناک تری به خون آشام خود بدهید. بخش جدید کهن الگوهای خون آشام حاوی تصاویر از پیش ساخته شده با استفاده از جزئیات بخش های جدید است. بدون محتوا و بخش های جدید با مدل مو، اکسسوری و لباس، بیشتر به سبک گوتیک نیست. متأسفانه هیچ ویژگی شخصیتی جدیدی با مجموعه ارائه نشد، اما سه مورد اضافه شد اهداف زندگی: خون آشام خوب (محبوبیت)، لرد خون آشام (دانش)، خانواده خون آشام (خانواده) تا به بازیکن جدید ایده بدهد که به عنوان یک خون آشام از کجا شروع کند.
منبع: میریکا


«•قدرت بدنی خون آشام•»

 
  • تشکر
Reactions: SelmA و YeGaNeH

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,990
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 7 ساعت 17 دقیقه
نویسنده این موضوع
۱-نا ناپذیری
2-تبدیل قربانی به یک خون آشام"در صورتیکه زنده بماند.
3-دیده نشدن در آینه
4-التیام زخم هابا خوابیدن در یک تابوت
5-پرواز کردن
6-تله کینسیس"حرکت اجسام از دور با ذهن"
7-پایروکینسس"ایجاد آتش از دور باذهن"
8-تحت اختیار در آوردن حیوانات
9-سرعت بسیار زیاد
10-تغییر شکل به حیوانات یا انسانی دیگر
11-دفع جاذبه"مانند راه رفتن روی دیوار یا سقف"
12-حواس تشدید یافته
13-حس احساسات قربانی پس از گاز گرفتن او
14-تاثیر بر رویاهای انسان
15-تله پورت شدن"جابه جایی فیزیکی بدون گذر زمان"
16-بازدم بیهوش کننده
17-جذب ذهنی قربانی و کشیدن به سمت خود
18-کنترل آب و هوا
19-نامرئی شدن

نقاط ضعف:

1- قادر نیستند وارد خانه یا مکانی شوند مگر آنکه از سوی میزبان دعوت شده باشند.
(بعد از یکبار وارد شدن با دعوت می توانند هر زمانی خواستند وارد آن خانه شوند).
2- قادر نیستند از آب روان عبور کنند. البته به این معنی نیست که شنا بلد نیستند بلکه آب روان مانند رودخانه یا چشمه قدرت خون آشام را برای استفاده از اعضای بدنش میگیرد و در نتیجه قادر به شنا نخواهد بود. (ظاهرا غرق می شود ولی بعد از بیرون آمدن از آب دوباره راه می افتد).
3- خوابیدن در طول روز (همه خون آشامان در طول روز نمی خوابند).
4- تحمل نداشتن نور خورشید (برخی خون آشامان به نور خورشید حساسیت ندارند و آن را تحمل می کنند).
5- وابستگی به خاک محل تولد برای آرامش یافتن
6- حساسیت به سیر (ازآنجا که سیر آنتی باکتریال بسیار قوی است خون آشام به آن نزدیک نمی شود).
7-جداشدن سر
8-وارد کردن یک میخ فلزی یا چوبی به قلب
9-آتش
10-نشان های مقدس
11-وسواس در شمردن
12-سمی بودن خون مرده برایشان
13-از دست دادن خون
14-از بین رفتن خون آشامی که آنهارا تبدیل کرده است.


«•قدرت بدنی خون آشام•»

 
  • تشکر
Reactions: SelmA و YeGaNeH
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا