خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

فاطمـ♡ـه

مدیر آزمایشی عکس
مدیر آزمایشی
  
عضویت
5/8/20
ارسال ها
1,057
امتیاز واکنش
26,333
امتیاز
368
سن
19
محل سکونت
ツ☁️
زمان حضور
51 روز 13 ساعت 43 دقیقه
نویسنده این موضوع
"شیگرو بان"معمار مطرح ژاپنی و برنده ی جایره پریتزکر در سال 2014 است که با طراحی سازه های مورد استفاده برای قربانیان فجایع انسانی مورد تحسین همگان قرار گرفته است. او این سازه های سریع ساخت را با استفاده از متریال های متفاوت و خلاقانه مانند لوله های مقوایی و کاغذ ایجاد می کند. توانایی او در طراحی و خلق فضا هایی که با در نظر گرفتن نیاز های انسانی و تلفیق آن با پویایی بصری ایجاد شده اند بی مانند است.

"آثار"

Centre Pompidou-Metz
سقف موج دارساخته شده از فایبرگلاس این بنا واقع در فرانسه، شامل شش ضلعی های بزرگی می باشد که بر روی گالری ها و رستوران های داخل ساختمان قرار گرفته است. شکل کلی ساختمان شباهت زیادی به کلاه های چینی و لبه های موج دار آن دارد که این مرکز را از سال 2010 تا کنون به یکی از توریستی ترین مکان های فرانسه تبدیل کرده است.

Aspen Art Museum
موزه ی هنر آسیا و اقیانوسیه در کلرادو در سال 2014 به بهره برداری رسیده، این موزه توسط پوسته ای از چوب بافته، احاطه شده و فضای داخلی در میان حصاری از شیشه قرار گرفته است. این مجموعه همچنین دارای فضای گالری، مرکز خرید، کافه و یک آسانسور شیشه ای بزرگ می باشد که تا پشت بام و باغ مجسمه سازی اقع در بام بالا می رود.


Cardboard Cathedral
کلیسای جامع نیوزلند زلزله سال 2011 و از بین رفتن کلیسای با همین نام ساخته شده است، سازه ی اصلی این کلیسای سریع ساخت شامل، فولاد، چوب، پلی کربنات می باشد و فضای داخلی با سازه هایی از جنس لوله های کاغذی ساخته شده است.

Paper Bridge
این پل در سال 2007 برای 6 هفته و با استفاده از متریال های بازیافتی و لوله های مقوایی در سازه ی اصلی و پله هایی از جنس پلاستیک و همچنین پایه هایی با جعبه های چوبی پر از شن ساخته شده است.

-منبع:گروه معماری آرل


بیوگرافی شیگرو بان | معمار ژاپنی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا