خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

lilit

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
10/9/22
ارسال ها
1
امتیاز واکنش
6
امتیاز
98
سن
22
زمان حضور
2 ساعت 51 دقیقه
نویسنده این موضوع
«راجش خانا کیست؟»

حتما تا به حال نام راجش خانا از بازیگران هندی مرد را شنیده اید. این شخص یکی از سلبریتی ها و سوپر استار های معروف در کشور هند می باشد در تاریخ 12 ماه دسامبر و سال 1942 به دنیا آمده بوده است. گفتنی است که این شخص در سال 2012 نیز در سن 69 سالگی از دنیا رفته است. این شخص با بازی کردن در فیلم سینمایی دل های شکسته در کشور ایران نیز به معروفیت رسید. جالب است بدانید که این سوپر استار علاوه بر کار های سینمایی، فعالیت های سـ*ـیاسی نیز انجام داده است. این شخص در سال 1973 با شخصی به نام دیمپل کاپادیا ازدواج کرده است.

•معروف ترین فیلم های راجش خانا کدامند؟
راجش خانا یکی از مطرح ترین و معروف ترین سلبریتی های هندی می باشد که در شهر بمبئی به دنیا آمده است. این شخص فیلم ها و سریال های زیادی را بازی کرده و به وسیله آن ها معروف شده است. در این قسمت از مقاله می خواهیم برخی از معروف ترین فیلم های این شخص را به شما معرفی کرده و اطلاعاتی را درباره آن ها به شما بدهیم.
دل های شکسته

یکی از معروف ترین فیلم های هندی دل های شکسته می باشد که در ایران نیز دارای طرفدار های بسیار زیادی می باشد. این فیلم در سال 1986 به پخش عمومی رسیده است و کارگردان آن نیز موهان موکار می باشد. مدت زمان پخش دل های شکسته 190 دقیقه بوده و در آن افرادی مانند راجش خانا بازی کرده اند.

گلستان

گلستان از دیگر فیلم های معروف این بازیگر می باشد که کارگردانی آن را شخصی به نام دیوید داوان انجام داده است. این فیلم در سال 1990 میلادی به اکران عمومی رسیده است و گوویندا نیز در آن ایفای نقش داشته است.

من دشمن تو هستم

من دشمن تو هستم یکی از بهترین فیلم های سینمایی هندی می باشد که در سال 1989 به پخش رسیده است و کارگردان آن نیز ویجی ردی می باشد. در این فیلم جذاب و پر طرفدار افرادی مانند راجش خانا، ستنی دئول و جکی شروف ایفای نقش کرده اند. این فیلم پر طرفدار در سال 2018 مجددا بازبینی شده است و همه ایرادات تصویری آن برطرف شده است.

الماس قلب

از دیگر فیلم های سینمایی این بازیگر و سلبریتی هندی می توان به الماس قلب اشاره کرد که در سال 1979 منتشر شده است و کارگردانی آن را نیز فردی به نام دولال گوها انجام داده است. از دیگر بازیگر های این فیلم می توان به درمندرا و هما مالینی اشاره کرد که به معروفیت بیشتر ای فیلم کمک کرده اند.

خاموشی

از دیگر فیلم های سینمایی که محصولی از کشور هند می باشد خاموشی است که در سال 1970 به پخش عمومی و گسترده رسیده است. کارگردانی این فیلم بر عهده آسیت حسین بوده است و در آن افرادی مانند راجش خانا نقش داشته اند.

شهر عشق

از دیگر فیلم های سینمایی راجش خانا شهر عشق می باشد که در سال 1974 به پخش عمومی رسیده است. کارگردانی این فیلم را شخصی به نام کی. اس پراکاش رائو به عهده گرفته است. افرادی مانند راجش خانا، هما مالینی، آسرانی و نظر حسین در این فیلم سینمایی حضور داشته اند. مدت زمان پخش این فیلم 158 دقیقه می باشد و در سال 2020 مجددا باز بینی شده است.

راجش خانا در چه سالی فوت کرد؟

از رایج ترین سوال های افراد این است که راجش خانا در چه سالی از دنیا رفته است؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که این فرد در تاریخ 18 ماه ژوئیه و در سال 2012 با مرگ طبیعی از دنیا رفته است. گفته می شود که این شخص در 69 سالگی از دنیا رفته است.

ثروت راجش خانا چقدر بوده است؟

شاید این سوال را بپرسید که این شخص دارای چه مقدار ثروت بوده است؟ گفتنی است که وی با بازی کردن در فیلم ها و سریال های مختلف درامد بسیار زیادی را به دست آورده است. همچنین این شخص مدت زمان زیادی را صرف فعالیت های سـ*ـیاسی کرده و از این طریق نیز درامد زایی کرده است. وی یکی از ثروت مند ترین افراد هندی محسوب می شود. مقدار دقیق ثروت این فرد مشخص نمی باشد اما می دانیم که وی دارای ثروت بسیار زیادی می باشد.

مهم ترین افتخارات راجش خانا کدامند؟

اگر بخواهیم به افتخارات و جایزه های راجش خانا اشاره کنیم باید بگوییم که این شخص تا به حال در فیلم های سینمایی و سریالی بسیار زیادی حضور داشته است و توانسته است به وسیله آن ها معروفیت زیادی را به دست آورده است. از مهم ترین افتخارات او می توان به بازی کردن در بیشتر از 10 فیلم سینمایی در طول یک سال اشاره کرد.

همسر راجش خانا کیست؟

شاید برای شما جالب باشد بدانید که همسر راجش خانا چه کسی می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که همسر او شخصی به نام دیمپل کاپادیا می باشد که از هنرپیشه های هندی محسوب می شود. این شخص در تاریخ 8 ماه ژوئن و در سال 1957 به دنیا آمده است و در فیلم ها و سریال های زیادی نیز حضور داشته است.

راجش خانا در دوران بازیگری چه حاشیه هایی داشته است؟

همان طور که خود شما نیز می دانید برخی از سلبریتی ها با حاشیه هایی که برای خود ایجاد می کنند سعی در معروف شدن دارند. نه در این میان افرادی مانند راجش خانا از سلبریتی های بی حاشیه در هند محسوب می شوند که تا به حال حاشیه ای را نداشته است.

علت مرگ راجش خانا چه بود؟

از رایج ترین سوال هایی که در رابـ*ـطه با این سلبریتی وجود دارد علت مرگ او می باشد. در رابـ*ـطه با علت مرگ این شخص باید بگوییم که راجش خانا در سن 69 سالگی و با مرگ طبیعی از دنیا رفته است و هیچ گونه بیماری نداشته است.

:گل:منبع: crash bandicoot:گل:


راجش خانا | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا