خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

رز سیاه

همراه رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
20/9/21
ارسال ها
79
امتیاز واکنش
498
امتیاز
133
محل سکونت
جهنم
زمان حضور
6 روز 12 ساعت 54 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیوگرافی هیچکس (سروش لشکری؛ پدر رپ ایران) و همسرش

سروش لشکری ملقب به سروش هیچکس، یکی از پیشگامان موسیقی رپ فارسی و موسیقی زیرزمینی ایرانی است. او آهنگ ساز، خواننده و ترانه سراست و به دلیل تاثیر زیاد او بر موسیقی رپ فارس

سروش لشکری متولد ۱۹ اردیبهشت ۱۳۶۴ در تهران است. او در یک خانواده ۵ نفری بزرگ شده و از دو سالگی در آلمان زندگی کرده است؛ پس از آن به ایران بازگشته و ساکن محله ونک تهران بوده است. او در دانشگاه آزاد اسلامی گرمسار زبان انگلیسی خوانده، اما درسش نیمه کاره باقی مانده است.

هیچکس در اواخر سال ۸۸ به انگلستان مهاجرت کرد و اکنون ساکن شهر لندن است. سروش همچنان به فعالیت خود در زمینه موسیقی رپ ادامه می‌دهد و آخرین آلبومش به نام مجاز در بهار ۹۹ منتشر شده است.


ی به او لقب “پدر رپ فارسی” را داده‌اند. هیچکس اکنون در لندن زندگی می‌کند و آخرین آلبوم او «مجاز» نام دارد که در فروردین ۹۹ منتشر شده است.
به گفته خود هیچکس او اکنون در لندن مشغول به تحصیل در رشته روانشناسی و جامعه شناسی است.


آغاز به کار پدر رپ فارسی، هیچ کس!

هیچکس در ابتدا کار خود را با بازخوانی ترانه‌های خارجی شروع کرد که چندان با استقبال مخاطبان روبرو نشد؛ سپس با ساخت آهنگ “چشما رو من” با همکاری سالومه ام سی باعث توجه همگان به موسیقی رپ شد و این خود باعث توجه سایر خوانندگان به سبک رپ گردید.

چون موسیقی رپ در آن سال‌ها مجوز دریافت نمی‌کرد، آهنگ‌ها و آلبوم‌های رپ به صورت غیرمجاز و زیرزمینی وارد بازار می‌شدند و به این صورت موسیقی زیرزمینی در ایران شکل گرفت. شاید بتوان گفت که هیچکس و سالومه ام سی اولین خوانندگان رپ فارسی هستند.

هیچکس با همراهی خوانندگان زن رپر، آن‌ها را به دنیای این سبک از موسیقی معرفی کرد و در تولید و تنظیم آثار سایر رپر‌های مرد ایرانی نیز نقش فعالی داشته است، از این رو هنرمندان سبک رپ فارسی به او لقب “پدر رپ فارسی” را می‌دهند. رضا پیشرو و دیاکو آهنگی به نام “پدرخوانده” را به هیچکس تقدیم کرده‌اند.

تولید اولین نماآهنگ رپ فارسی نیز توسط هیچکس و با همکاری مهرک گلستان معروف به ریویل صورت گرفته است.

ویژگی های صدا و آهنگ های هیچکس

از مهمترین ویژگی‌های صدای هیچکس، کلفت، خش دار و زنگ دار بودن است که آهنگ‌های او را برای طرفداران سبک رپ بسیار جذاب می‌کند.

آهنگ‌های سروش هیچکس بیشتر درون مایه اجتماعی دارند و بیانگر تضاد‌ها و مشکلات اجتماعی جامعه ایران است. شاید بتوان موسیقی هیچ کس را صدای اعتراض نسل جوان ایرانی دانست که سرخوردگی ها، عقده‌ها، عصیان‌ها و سرکشی‌های این نسل را به خوبی نشان می‌دهد.


آزاده اکبریان همسر هیچکس

سروش هیچکس ازدواج کرده و همسر او آزاده اکبریان از فعالان حقوق بشر مخصوصا حقوق زنان است. این دو زندگی عاشقانه‌ای دارند و هنوز صاحب فرزند نشده اند.


بیوگرافی هیچکس | خواننده

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه


بیوگرافی هیچکس | خواننده

 
  • عالی
Reactions: رز سیاه
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا