خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
جون جی هیون بازیگر معروف کره جنوبی است که بیشتر به خاطر بازی در نقش «دختر» در فیلم کمدی رمانتیک کره‌ای «دختر بی‌رحم من» شناخته می‌شود.وی در سئول به دنیا آمده و دارای یک برادر است. اسم اصلی او "وانگ جی هیون" بوده اما اسمش را به "جون جی هیون" تغییر داده است.همچنین از اسم "Gianna Jun" هم استفاده میکند.

او از کودکی آرزو داشت مهماندار هواپیما شود و بازیگر شدن آن چیزی نبود که برنامه ریزی می کرد. با این حال، در سن 16 سالگی پس از معرفی شدن توسط یکی از دوستانش به یک عکاس، از طریق مدلینگ وارد دنیای زرق و برق و سرگرمی شد.وی در دانشگاه فیلم و هنر دونگوک تحصیل کرده است.
در سال 1997 او حرفه مدلینگ را با مجله Ecole با نام هنری Jun Ji-hyun آغاز کرد.
او به تدریج نام خود را به عنوان مدل تجاری به دست آورد و به ویژه پس از نمایش تبلیغاتی برای چاپگر جت من سامسونگ در سال 1999 به شهرت رسید. ژست، وضعیت بدنی و حرکات رقص او در این آگهی او را به نوعی نماد در میان مردم جوان کره ای تبدیل کرد.

در همین حال، او اولین بازی خود را در فیلم ها با نقش اصلی جونگ مین در فیلم عاشقانه کره ای "White Valentine" در 13 فوریه 1999 انجام داد که با این حال نتوانست بینندگان زیادی را به خود اختصاص دهد. او همچنین اولین حضور تلویزیونی خود را در آن سال با سریال تلویزیونی کره جنوبی "با هم شادمان" انجام داد.
او سپس نقش اصلی یون جو را در فیلم عاشقانه «Il Mare» ایفا کرد که اگرچه در 9 سپتامبر 2000 موفقیت چندانی نداشت، اما در نهایت به عنوان یک کلاسیک کوچک در میان دوستداران فیلم کره ای ظاهر شد.

در سال 2001 بعد از بازی در فیلم "My Sassy Girl" که بر اساس سریال معروف "Yukpi Girl" ساخته شد، به شهرت رسید. این فیلم موفقیت های خیلی زیادی در چین، تایوان و ژاپن کسب کرد، تا حدی که برخی این فیلم را با "تایتانیک" مقایسه میکنند.

پس از موفقیت «دختر بی‌رحم من»، او در فیلم‌های دیگر کره‌جنوبی از جمله ترسناک روان‌شناختی «ناخوانده» (2003) بازی کرد. و کمدی رمانتیک "باد زده" (2004).
در آن زمان او با حضور در چندین بیلبورد کره ای و تبلیغات تلویزیونی و همچنین در کشورهای دیگر در سراسر آسیا به چهره ای محبوب تبدیل شد. او در یک نظرسنجی در سال 2005 توسط فیلمسازان برجسته در میان ده ستاره برتر صنعت سینمای کره قرار گرفت.

او سپس در فیلم ملودرام رمانتیک شهری «دیزی» به کارگردانی اندرو لاو، فیلمساز هنگ کنگی، نقش هی یونگ را بازی کرد. این فیلم که به طور کامل در هلند فیلمبرداری شد دو نسخه داشت، یک کات آسیایی و یک کات بین المللی. در 9 مارس 2006 در کره جنوبی و در 13 آوریل 2006 در هنگ کنگ به نمایش درآمد.
در سال 2008 فیلم کره جنوبی «مردی که سوپرمن بود» اکران شد، او را دید که موهای بلند و ابریشمی‌اش را خرد کرد تا به شخصیت سونگ سو-جونگ، یک تهیه‌کننده بدبین، تبدیل شود. فیلمی که در آن فضای پرده سینما را با بازیگر مشهور کره جنوبی هوانگ جونگ مین به اشتراک گذاشت تا 17 فوریه 2008 در باکس آفیس 3,848,034 دلار فروخت.

بعد از بازی در فیلم موفق "دزد ها" و سریال "عشقم اهل ستاره هاست"، در لیست بازیگران گران قیمت کره قرار گرفت و برای بازی کردن هر قسمت حدود 100 میلیون وون دستمزد دریافت میکرد.


بیوگرافی جون جی-هیون | بازیگر

 

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع



منبع: vally.ir


بیوگرافی جون جی-هیون | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا