خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین فروردین ماه
امروز حواستان باشد تا راز دلتان را پیش هر کسی بازگو نکنید. افراد حسودی اطرافتان را فراگرفته اند که ممکن است از این شرایط سواستفاده کنند. پس تا قطعی شدن برنامه هایتان هیچ کاری انجام ندهید. می خواهید فردی را ملاقات کنید اما دودل هستید که به او این پیشنهاد را بدهید یا خیر. توصیه ما این است این کار را کمی به تاخیر بیاندازید زیرا در حال حاضر شرایط او چندان مساعد نیست و امکان شنیدن جواب منفی از او زیاد است. با کمی صبر همه چیز طبق خواسته شما پیش خواهد رفت. شما نزد همه عزیز هستید. در مورد مسئله ای که فکرتان را به خود مشغول کرده، سعی کنید، خواسته هایتان منطقی باشد. شما در کار سرمشق دیگران هستید، اما این روزها دوست ندارید در مورد مسئله ای که فکرتان را مشغول کرده با کسی حرف بزنید. واقع بین باشید و با یک مشاور گفتگو کنید.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه
امروز مانند روزهای قبل نیستید. شما محدودیت های زیادی برای خود ساخته بودید که در چنین روزی همه آنها را زیر پا می گذارید. اما یادتان باشد که در ارتباط با دیگران، قبل از بیان کلمات آنها را به خوبی بسنجید در غیر این صورت باعث سوتفاهم خواهد شد. مجبور به گرفتن تصمیمی هستید، هر چه بیشتر این موضوع را کش دهید، به ضرر خودتان تمام خواهد شد. پس وقت را تلف نکنید. دوستی به زودی نزدتان می آید و از شما خواسته ای دارد که بهتر است که قبل از جوابی به خودتان فرصت فکر کردن دهید. دلتان شکسته و چشمتان از اشک پر و خالی می شود. صبور باشید، این شب صبح خواهد شد. برای انجام کاری که همیشه دوست داشتید انجام بدهید و یا جایی که دلتان می خواسته بروید، حالا برنامه ریزی کنید. حرفی شنیده اید که متعجبتان کرده، نیت گوینده خیر است، اما طرز بیانش شما را به غلط انداخته.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین خرداد ماه
امروز دوست دارید در آسمان ها پرواز کنید و کمی از واقعیت دور شوید. خوشبختانه همین اتفاق هم می افتد و این روی حال شما تاثیر مثبتی می گذارد. امروز با فردی گفتگویی خواهید داشت. در این گفتگو چیزهایی خواهید شنید که خوشحالی تان را تکمیل خواهد کرد. سوالی از شما شده که باید هر چه زودتر به آن پاسخ دهید. اگر جواب مثبت به آن دهید، تغییرات خوبی را در زندگی تان تجربه خواهید کرد. امروز پس از این که کارهایتان را انجام دادید، به سراغ شریک زندگی تان بروید و موضوعی که او را ناراحت کرده است را از دلش درآورید. با شخصی پر مدعا کهفکر می کند در هر زمینه ای حق با اوست، وارد بحث نشوید، کوچک می شوید، از او دوری کنید و به حال خودش بگذاریدش. مراقب تغذیه تان باشید و به سلامتی تان بیشتر اهمیت بدهید. از رفت و آمدهای غیر ضروری اجتناب کنید. در مورد نیت تان بهتر است دنبال دلتان نروید.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین تیر ماه
امروز احساس خوبی می کنید. نه تنها از سلامت جسمی، بلکه از سلامت روحی بالایی برخوردارید. شما شرایط سختی را پشت سر گذاشتید و خوشبختانه توانستید به خوبی از پس آن برآیید. همین به شما انگیزه داده تا راهتان را با اراده بیشتری ادامه دهید. به فکر تغییر شغل هستید تا نه تنها درآمدتان را افزایش دهید بلکه کاری بیابید که واقعا به آن علاقه دارید. توصیه ما این است که این راه را حتما دنبال کنید چون پیشرفت تان قطعی است. به زودی تغییری در روابط عاطفی تان ایجاد می شود که بر خوشحالی تان خواهد افزود. هر چیزی ممکن است اتفاق بیفتد، اما تا اتفاقی نیفتاده شلوغ نکنید، اگر این رفتار ادامه پیدا کند، مردم به عنوان یک فرد دردسر ساز و بی ملاحظه به شما نگاه خواهند کرد. در اموری که پای پول در میان است، محتاط و دور اندیش باشید و بی گدار به آب نزنید. این روزها زمان ریسک کردن نیست.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین مرداد ماه
امروز روز خاصی برای شماست. اگر می خواهید بدرخشید باید تمام محدودیت ها، مرزها و قانون ها را رها کنید و خودتان را به دست امواج بسپارید تا شما را با خود به هر جا که دوست دارد، ببرد. هر چه کمتر در قید و بند اطرافتان باشید، بهتر است. با فردی به تازگی آشنا شده اید. طرز فکر، احساسات و خواسته های او برایتان اهمیت یافته و دوست دارید بیش از همیشه با او در ارتباط باشید. به حرف دلتان گوش دهید تا بهترین راه را به شما نشان دهد. شخصی را که دوست دارید به معنای واقعی نگاه کنید و به او بگویید که چقدر دوستش دارید و برایتان عزیز است. در مورد مسئله ای کاری شکیبا باشید، الان زمانی است که آب سربالا می رود، اما بعد از هر سر بالایی سرپایینی است. آب که به سر پایینی بیفتد سرعت می گیرد. سرتان به کار خودتان باشد.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین شهریور ماه
امروز روز خوبی برای شماست، از این رو که به خوبی می توانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. شاید این حالت برایتان کمی عجیب به نظر آید اما لحظات خوبی را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای این که انرژی مثبت خود را حفظ کنید، از افرادی که شما را آزار می دهند دوری کنید. در محیط کارتان اتفاقاتی افتاده است که شما از آن بی خبر هستید. اگر چه لازم نیست خیلی خودتان را درگیر کنید اما همین که کلیت ماجرا را بدانید، می توانید برای آینده تان برنامه ریزی کنید. برای یک جابجایی به تکاپو خواهید افتاد و دوستانتان به کمکتان خواهند امد. عمر از آنچه که فکر می کنید سریعتر می گذرد. برای پاسخ دادن به درخواستی که از شما شده بهتر است بیش از این دست دست نکنیدف تکلیف را روشن کنید، اوضاع فرقی نخواهد کرد. هدیه ای دریافت خواهید کرد که بسیار خوشحالتان می کند.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین مهر ماه
اگر چه در اطراف شما اتفاقات زیادی در حال رخ دادن است اما شما امروز ترجیح می دهید که گوشه ای بنشینید و تنها نگاه کنید. آنچه برایتان اهمیت دارد، آرامش است نه بحث با دیگران. روی مبل راحتی تان لم دهید و از تنهایی و آرامشی که در فضا برقرار هست، لـ*ـذت برید. خبر خوبی در راه است که شرایط مالی شما را تغییر خواهد داد. سعی کنید که قدم به قدم با برنامه پیش روید تا اتفاقات دور از انتظاری پیش پایتان قرار نگیرد. اعتماد به نفس بالا راز موفقیت شما در این راه است. عشق نجات دهنده است. بگذارید عشق وارد خانه تان شود تا در آرامش باشید، در مورد مسئله ای کاری مدتی به راه اشتباه می رفتید و وقت خود را بیهوده تلف کرده اید. اکنون وقت آن رسیده که گذشته را جبران کنید و اشتباهات را تکرار نکنید. سفره غم را برچینید.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین آبان ماه
به زودی حرفی از فردی می شنوید که به دلتان می نشیند. این حرف ارتباط شما را بیشتر از قبل و سوتفاهم هایی را که برایتان پیش آمده بود، به کل برطرف خواهد کرد. سعی کنید که انرژی بیشتری برای این رابـ*ـطه تان بگذارید زیرا ارزشش را دارد. شما روزهای شلوغی را سپری می کنید اما خیلی زود نتیجه تمام آنها را خواهید گرفت. پس غر زدن را کنار بگذارید و با انگیزه بالا به مسیرتان ادامه دهید. اگر باید تصمیمی بگیرید اما در مورد آن مطمئن نیستید، عجله نکنید. هر زمان که شکتان برطرف شد وارد عمل شوید. چیزی که خاطرتان را مکدر کرده سوتفاهمی بیشتر نیست. به جای خود خوری پای صحبت بنشینید، بشنوید و گوش بدهید. در مورد شخصی چشم از خواسته تان بردارید، شما هر کاری که می توانسته اید انجام داده اید حالا وقت آن است که راه خودتان را بروید، اگر قسمت شما باشد خودش به دنبال شما خواهد آمد.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین آذر ماه
این روزها دوست دارید که زمان بیشتری را به جمع آوری اطلاعات بگذارنید. این کار نه تنها شما را سرگرم خواهد کرد، بلکه اطلاعات تان را نیز افزایش خواهد داد. البته سعی کنید که قدم هایتان را با برنامه ریزی بردارید تا نتیجه خوبی بگیرید. دوستی رازی را با شما در میان گذاشته است. شاید وسوسه شوید که او را با دیگران نیز در میان بگذارید، اما حواس تان باشد که این کار به ضرر شما هم تمام خواهد شد. پس راز نگه دار خوبی باشید. شریک زندگی تان منتظر فرصتی است تا با شما صحبت کند. این فرصت را امروز برای او فراهم کنید. از جایی که توقع ندارید خبری خوب دریافت خواهید کرد. برای انجام کاری نیاز به کسب اجازه دارید، از حالا اقدام کنید. شخصی سخت به شما علاقمند است، کمی صبر و حوصله داشته باشید. در مورد مشکلی حقوقی همچنان منطقی و درستکار باقی بمانید، نگران نباشید ضرر نمی کنید.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین دی ماه
امروز به نفعتان است که هر چه زودتر بیدار شده و راه بیفتید، شما هیچ وقتی برای از دست دادن ندارید. ذهنتان تمام روز درگیر کارها و وظایفی خواهد بود که به عهده دارید، اما این وضعیت هیچ مشکلی برایتان ایجاد نخواهد کرد. شما برای رویارویی با هر موقعیتی که برایتان پیش بیاید آمادگی کامل دارید و فشار کاری با در نظر گرفتن قدرتی که امروز در وجود خود احساس می کنید برایتان آزار دهنده نخواهد بود. امروز جادوی عشق در زندگیتان تأثیر فوق العاده ای خواهد داشت. به احساسات خود گوش فرا دهید و در بیان آنها جسارت بیشتری از خود نشان دهید. مدتی است خواسته ای را در دل می پرورانید ولی زیاد به نتیجه آن مطمئن نیستید زمان نتیجه را مشخص می کند برای رسیدن به آن ناامید نباشید. از شخصی دلخور هستید ارتباطتان را با او قطع نکنید، به خودتان و او فرصت بدهید تا مشکلات به آرامی حل شوند و سوتفاهم ها برطرف شود.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین بهمن ماه
امروز چه در محیط کار و چه در محیط های دوستانه، هر چه بیشتر در بحث ها شرکت کنید، بیشتر به نفع تان خواهد بود. با این کار هم اعتماد به نفس تان افزایش می یابد، هم این که خودی به دیگران نشان داده اید. کاری را مدت ها پیش آغاز کرده بودید که ناگهان به بن بست خورد و رهایش کردید، اکنون زمان خوبی است تا بار دیگر به سراغ آن بروید. از آنجا که شرایط شما تغییر کرده است، احتمال موفقیت شما نیز حتمی است. در رابـ*ـطه عاطفی شما کمی سرسخت شده اید. اگر رابـ*ـطه تان را دوست دارید، انعطاف پذیری بیشتری از خود نشان دهید. برایتان سفری پیش خواهد آمد. شخصی در انتظار خبری از شماست او را بیش از این منتظر نگذارید. از شکست هایی که در گذشته داشته اید عبرت بگیرید و از آن ها مثل چراغی برای رسیدن به هدفتان استفاده کنید. به زودی با شخصی آشنا می شوید که برای پیشرفت کاری شما فرد بسیار مناسبی است.

فال روزانه در روز 8 مرداد 1401 برای متولدین اسفند ماه
مدت هاست به فکر ایجاد تغییراتی در زندگی تان هستید اما جرات برداشتن قدم های اول را نداشتید. دوستی سر راه شما قرار می گیرید و انگیزه لازم را به شما می دهد. از این فرصت استفاده کنید و بدرخشید. کافی است تا این کار روی غلطک بیفتد، تمام انرژی و وقت تان را صرف آن کند. شما با گذشته تان زمین تا آسمان فرق کرده اید، بنابراین برای روابطی که در گذشته تمام شده، انرژی نگذارید. شما در این مرحله از زندگی تان باید جدی تر به فکر برقراری ارتباط با اطرافیانتان باشید. پس محتاطانه قدم بردارید. حواستان به اطرافتان باشد شخصی از قول شما حرف هایی زده که اگر همین حالا جلویش را نگیرید فردا پشیمان و متحمل ضرر جبران ناپذیری می شوید. در خوردن و نوشیدن میانه رو باشید، سلامتتان را در درجه اول اهمیت قرار دهید. حضور فردی در زندگی تان پر از نور و برکت است.

فال ساعد نیوز


فال روزانه شنبه 8 مرداد ماه 1401

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا