خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین فروردین ماه
اگر به فکر تغییرات هستید، امروز روز خوبی برای آن نیست. هر چند ممکن است که پیشنهادهای خوبی به شما شود اما دست نگه دارید. بهتر است در مورد صحت اطلاعاتی که به دست تان می رسد، اطمینان حاصل کنید سپس در چند روز آینده در مورد آن تصمیم بگیرید. نگران از دست رفتن این فرصت نباشید، مطمئن باشید که اگر همه چیز صحت داشته باشد، این فرصت به زودی از دست تان در نخواهد رفت. اگر گره ای در راهی که در پیش گرفته اید، افتاده است، به ارتباطات بیشتر آن را حل خواهید کرد. در مورد مسائل عاطفی فرصتی بدست می آید تا به شخصی که علاقمند هستید نزدیک تر شوید این فرصت را از دست ندهید، این روزها شما به حمایت روحی احتیاج دارید. شما رابـ*ـطه خوبی با حیوانات خانگی دارید برای نگهداری از یک حیوان خانگی اقدام کنید تلفنی خبر مهمی را خواهید شنید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه
امروز سعی کنید خودتان را با کارهایی که به آنها علاقه دارید، مشغول کنید. با انرژی مثبتی که امروز در فضا پراکنده است، دست به هر کاری بزنید، موفقیت شما حتمی خواهد بود. شاید شما خودتان را دست کم بگیرید اما هستند افرادی که شما و توانایی هایتان را ستایش می کنند، بنابراین اعتماد به نفس تان را بالا برده و قدم هایتان را محکم تر بردارید. دوستی انتظار تلفن شما را می کشد، هر چه زودتر با او تماس بگیرید. برای دادن جواب نیز بیش از این معطل نکنید. یک تعویض یا جابجایی پیش رو دارید که می تواند منزل، محل کار و یا حتی تغییراتی در دکوراسیون منزل باشد. این تغییر می تواند از لحاظ روحی کمک بزرگی به شما بکند. به انجام یک کار هنری مشغول شوید، هر چیز که روحتان را آرام کند. حرفی می شنوید که بهتر است در باره آن بیشتر فکر کنید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین خرداد ماه
موضوعی ذهن تان را درگیر کرده اما شما برای تصمیم گیری هیچ کاری نمی کنید. بهتر است که فرصت را از دست ندهید و با دیگران مشورت کنید. وسط زمین و آسمان ماندن شما را به هیچ کجا نخواهد رساند. حتی اگر راه سختی در پیش دارید، باید قدم اول را بردارید. هم چیز در میانه راه به بهترین شکل ممکن پیش خواهد رفت. از کمک گرفتن از دیگران نهراسید و خجالت نکشید، آنها می توانند راهنمای خوبی برایتان باشند. شریک زندگی تان منتظر است تا به قول تان عمل کنید، بیش از این او را در انتظار نگذارید. عشق و محبت را در کانون خانواده پیدا کنید. به حرف طرف مقابل تان گوش کنید و با هم تصمیم بگیرید. اگر مجرد هستید، امکان دارد وارد یک رابـ*ـطه عاشقانه بشوید. برای حل مشکل کاری تان با یک دوست صحبت کنید و از او کمک بگیرید. او راه یا شخصی را می شناسد که به حل مشکلتان کمک می کند.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین تیر ماه
احساس می کنید که هیچ پیشرفتی در کار ندارید اما نگران نباشید زیرا این شرایط موقتی است و به زودی فرصت های جدیدی پیش پایتان قرار می گیرد. در حال حاضر بهتر است نسبت به خرج کردن پول خود محتاط تر باشید تا همه چیز به شرایط قبلی خود باز گردد. از موضوعی نگران هستید اما بدانید که غصه آینده را خوردن تنها لـ*ـذت حال را از شما خواهد گرفت. دوستی که مدت ها از او خبر نداشته اید به زودی به سمت تان باز خواهد گشت. بهتر است اشتباهات گذشته را تکرار نکنید. بزودی حکمی اداری، نامه یا سندی به دست تان می رسد که سودی برایتان خواهد داشت و باعث باز شدن گرهی از مشکلات تان می شود. دل اطرافیان را به دست آورید تا به شما کمک کنند. همیشه انتظار نداشته باشید که دیگران ضعف های شما را نادیده بگیرند. بهترین کار این است که در رفع ضعف های تان بکوشید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین مرداد ماه
اگر مدت ها به فکر یک سفر هستید، حالی زمان مناسبی است. این تغییر بر روحیه شما نیز تاثیر مثبتی خواهد گذاشت. شما با حرف تان دل فردی را شکسته اید و فکر می کنید که حق با شماست اما بهتر است که دو طرفه به موضوع نگاه کنید تا جای هیچ نگرانی و سوتفاهمی باقی نماند. به زودی راهی در زندگی تان باز می شود که انتظارش را ندارید. اگر چه در ابتدا ترس قدم برداشتن در این راه را دارید اما خیلی زود می فهمید که این راه آینده تان را تضمین خواهد کرد. ادامه تحصیل یا یادگیری فنی شما را به رضایت خاطر می رساند، اما مهم است که منتظر معجزه نباشید. از خودتان و دیگران توقع غیر واقعی نداشته باشید. در کمال بی میلی و دو دلی دست به یک معامله می زنید. بر خلاف انتظارتان نتیجه اش خوب است.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین شهریور ماه
بهتر است امروز در خانه بمانید و کمی استراحت کنید. شما روزهای پر تنشی را تجربه کرده اید و حال باید به فکر آرامش تان باشید. اگر چه کارهای عقب مانده زیادی روی سرتان ریخته اما وقت برای آنها بسیار است. تنها چیزی که امروز باید به آن توجه کنید سلامتی تان است. اخیرا در رابـ*ـطه با شریک زندگی تان به مشکل برخورده اید، اگر هر دو بنشینید و با صداقت با هم گفتگو کنید، تمام مشکلات تان حل خواهد شد. از گیر دادن های بیش از حد نیز خودداری کنید. این هفته پروژه جدیدی را شروع نکنید. هفته آینده برای انجام آن فرصت مناسب تری است و از وارد شدن به یک جنگ خانوادگی حذر کنید. برای هیچ کس تعیین تکلیف نکنید، تا برایتان تعیین تکلیف نکنند. در مورد مسایل احساسی برای یک شروع تازه هیچ وقت دیر نیست.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین مهر ماه
ثباتی در کارتان ایجاد شده، بهتر است این راه را ادامه دهید تا به موفقیت ایده آل خود برسید. اگر بر مشکلات غلبه نکنید، آنها بر شما غلبه خواهند کرد. سورپرایزی در راه خواهید داشت که ممکن است دیدار یک دوست باشد، پس خودتان را برای آن آماده کنید. سعی کنید خود واقعی تان باشید، این ساده ترین راه ممکن برای برقراری رابـ*ـطه ای سالم با دیگران است. شخصی این روزها بیش از همیشه حواس اش به شما است، شما نیز محتاط تر عمل کنید تا سوتفاهمی پیش نیاید. هر کسی را بهر کاری ساخته اند. توقع تان را از دیگران کم کنید و به همه عشق بورزید. انسان بی ریا همیشه موفق و آسوده خاطر خواهد بود، به ویژه وقتی به دیگران کمک می کنید. برای انجام کاری تازه آرام و قرار ندارید. با شخصی با تجربه مشورت خواهید کرد.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین آبان ماه
امروز کمی ناامید به نظر می رسید و حتی ممکن است بی دلیل از دست یکی از عزیزان تان ناراحت و عصبی شوید اما سعی کنید خودتان را کنترل کنید و بر اساس احساسات منفی خود تصمیم نگیرید. اگر عجولانه و بی فکر عمل کنید، نتایج بدی برایتان به همراه خواهد داشت. در رابـ*ـطه عاطفی خود دچار ابهام شده اید. نمی دانید چه کنید اما یادتان باشد که با نشستن و فکر کردن، هیچ اتفاق خوشایند و رضایت بخشی برایتان به خودی خود نخواهد افتاد. انگیزه ای قوی کلید موفقیت شما در چنین روزی ست. نگران اوضاع مالی نباشید. بزودی گره از کارتان باز می شود و فردی به شما کمک می کند، بزودی شاهد تغییر و تحولی در زندگی تان خواهید بود. در جمعی به خودتان مسلط باشید و رفتارهای بچگانه نشان ندهید. نگران سلامتی شخصی هستید، بلا دور است. همراهش باشید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین آذر ماه
اگر می خواهید تاثیر بیشتری بر دیگران بگذارید، باید از ته قلب تان حرف بزنید. تظاهر کردن دیر یا زود دست تان را رو می کند. امروز یکی از اهداف شما که احتمالا مربوط به زمینه کاریتان است، رنگ واقعیت به خود می گیرد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که نشانه های این پیروزی را به دقت شناسایی کنید و قدم های بعدی تان را بر اساس آنها بر دارید. اگر به فکر تغییری در زندگی تان هستید، هر چه زودتر اقدامات آن را فراهم کنید. روابط عاطفی تان را مستحکم تر کنید و اجازه دهید عشق تمامی لحظه هایتان را پر کند. برای خوب زندگی کردن اهمیت زیادی قائل هستید، شعار شما این است که باید به من خوش بگذرد. به سبب بزرگی روح و دست و دلبازی تان مورد تحسین و توجه دیگران قرار خواهید گرفت.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین دی ماه
در حال حاضر به فکر تغییر شغل تان هستید اما آنچه باید در اولویت قرار دهید، رابـ*ـطه عاطفی تان است. زندگی عاطفی شما دچار دگرگونی شده است و اگر حالا به فکر درست کردنش نباشید برای همیشه پشیمان خواهید شد. خودتان را از موضوعاتی که شما را آزار می دهد دور می کنید، اما این راه حل خوبی نیست بلکه باید با اعتماد به نفس کامل مقابل آنها بیاستید و برای اهداف خود بجنگید. یکی از دوستان تان خبر خوبی را به شما می رساند که دیدتان را نسبت به برخی مسایل تغییر خواهد داد. از بد قولی شخصی عصبانی خواهید شد و شکایت می کنید. شما فردی فعال و با گذشت هستید اما از لحاظ احساسی کمتر به دیگران توجه می کنید. تلاش خستگی ناپذیر شما در انجام کاری واقعا تحسین برانگیز است. اواخر هفته با رسیدن خبری خوش نفسی به راحتی می کشید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین بهمن ماه
این روزها درگیری هایتان زیاد است، از نیازهای خود گرفته تا نیازهای خانواده و مسئولیت های کاری که روی سرتان انبار شده است. استرس شما زیاد شده و فکر می کنید که ممکن است در رسیدن به آنها به مشکل بر خورید اما نترسید. کلید موفقیت شما ایجاد تعادل میان کارها و مسئولیت هایتان است. اگر در رابـ*ـطه عاطفی خود کمی گیج و ناامید شده اید، به جای دوری از شریک زندگی تان بهتر است با او قرارملاقاتی بگذارید و تمام سوتفاهم ها را برطرف کنید. خودتان و نظراتتان را جدی بگیرید. لزومی ندارد با شرایط متفاوت شما نیز تغییر کنید، مطمئن باشید دوستانتان شما را به همین صورتی که هستید دوست دارند. در مورد مشکل احساسی تازه بوجود آمده، شما قدرات کافی برای کنترل اوضاع را دارید، کافیست به او هم حق بدهید.

فال روزانه در روز 6 مرداد 1401 برای متولدین اسفند ماه
یکی از دوستان تان حال ناخوشی دارد اما شما دلیلش را نمی دانید و همین موضوع نگران تان کرده استو بهتر است امروز کمی زودتر کارهایتان را جمع و جور کنید و نزد او بروید. همین حضور شما برای تغییر روحیه او کافی ست. اگر می خواهید روابط عاطفی تان بهتر از قبل شود، احساسات خود را پنهان نکنید و آن را برای فردی که به او علاقه دارید بازگو کنید. به زودی اتفاقی شما را به شریک زندگی تان نزدیک تر می کند. قدر داشته هایتان را بدانید و از مقایسه کردن خود با دیگران خودداری کنید. با اتفاقات اخیر این روزها شما ترجیح می دهید فقط به خودتان و برنامه هایی که در سر دارید فکر کنید. از روابط عمومی خوبی برخوردارید این روزها با عجله و بدون تحقیق کافی تصمیمی می گیرید و کاری را انجام می دهید، اما متاسفانه بعد از اینکه به هدف نمی رسید پشیمان می شوید.

منبع ساعد نیوز


فال روزانه پنجشنبه 6 مرداد ماه 1401

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا