خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.
وضعیت
موضوع بسته شده است.

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,594
امتیاز واکنش
31,543
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
214 روز 22 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
به نام موجود نه و وجود که او را باید ستود
سلامی به گرمی فضای رمان98:cofee:
یهو اومد تو ذهنم و نوشتمش، مسخرم کنید خودتون می‌دونید/=
خب مسلماً رفتید روال کار سالن ایده رو خوندید و اومدید این طرف تا قوانین هم بخونید، اما اگه نخوندید همین اول کاری برید روال کار رو بخونید و بعد قوانین!
روال کار سالن ایده | ویژه رمان98
هرچیزی هرجایی قوانینی داره و اینجاهم استثنا قائل نمی‌شیم:tongueym:

از تک تکتون خواهشمندم بادقت قوانین رو مطالعه کنید تا بعداً باهم دیگه دچار مشکل نشیم و دلخوری‌ای پیش نیاد:
1. اولین و مهم‌ترین قانون، مسلماً باید احترام به همدیگه باشه و این، راجع به همه حتی من و زهرا هم صدق می‌کنه! هیچکدوم از افراد تیم حق ندارن به بقیه‌ی افراد بی‌احترامی کنن و اگه کوچیک‌ترین، تأکید می‌کنم کوچک‌ترین بی‌احترامی‌ای ببینم سریعاً از تیم اخراج می‌شید!
2. قانون بعدی سرپیچی نکردن از حرف من و زهراست. من ناظر، زهرا ویراستار و منتقد تیمه و ما تا پایان پروژه همراهتون خواهیم بود و حتی شاید بعضی اوقات رمان‌هارو ویرایش کنیم! مسلمه که شما به عنوان نویسنده باید به حرف ما، به عنوان ناظر گوش کنید تا سطح رمان بالا بره. اگه هم ما اشتباهی کردیم قرار نیست بحثی راه بیوفته؛ درست مثل نظارتِ عادی با دلیل و منطق حل میشه! این همه اصرار برای پیروی هم تنها برای ایجاد نظمه ولاغیر!
3. قانون مهمیه بادقت بخونینش! برای اینکه به جمع ما بپیوندید باید دانش نسبتاً بالایی از نویسندگی داشته باشید! این قانون خیلی مهمه و مطمئن باشید بهش سخت می‌گیریم!
4. مشخصه که صاحب ایده، سرپرست پروژه هست و بقیه باید به حرفش گوش کنن؛ اما قرار نیست سرپرست پروژه هم سواستفاده کنه که من و زهرا (اللخصوص زهرا با دسترسی‌های خوشگلش
:tongueym:) مثل عقاب بالا سرشیم! افراد هم نباید به این امید گستاخی کنن و هر حرف سرپرست رو به بهانه‌ی سواستفاده گوش نکنن که کلاهمون میره توهم:g11b:
5. ایده و نظرات باید تو یه گپ سه نفره که با من و زهرا زده شده فرستاده بشه؛ در غیر این صورت، ایده نادیده گرفته میشه حتی اگه بهترین باشه!
6. دعوا، جدال، بحث، تحت هر شرایطی ممنوعه؛ چه با مدیران چه با غیره! درصورت اولین مشاهده تذکر می‌دیم و درصورت تکرار، از تیم اخراج می‌شید.
7. اعلام آمادگی برای شخصیت‌ها فقط تو خصوصی من انجام میشه! ممکنه شما شخص بهتری باشید اما برید خصوصی زهرا ولی رد می‌شید! علت این اصرار هم نظم و زمانبندیه؛ همتون می‌دونید سر زهرا چقدر شلوغه و با کمک به من هم داره لطف می‌کنه بهم!
8. روحیه‌ی انتقاد پذیری مهمه؛ لطفاً سعی کنید انتقاد پذیر باشید و مطمئن باشید ما هم گیر الکی نمی‌دیم و بهونه‌تراشی نمی‌کنیم!
9. رک باشید! رک بودن اگه لحن توهین‌آمیزی نداشته باشه، اصلاً بد نیست؛ حداقل اینجا! حرفتون رو راحت بزنید و خجالت نکشید؛ یا رد میشه یا قبول!

10. از سختی این کار قبلاً گفتم؛ لذا با سنجیدن صبر، حوصله، ادب، نظم، وقت و روحیه‌ی همکاریتون اعلام آمادگی کنید.
11. تاپیک رمان شما به صورت زیره:
نام تاپیک: رمان فلان | کاری از سالن ایده رمان 98
پست اول:
به نام موجود نه و وجود که او را باید ستود (جمله‌ایه که مدیر قبلی، خانم علی اوغلی درنظر گرفته و عوض نمیشه! تنها برای کارهای سالن ایده ازش استفاده میشه و امیدوارم جای دیگه نبینمش)
نام رمان:

ژانر:
نام نویسندگان:
(اعضایی که به عنوان شخصیت‌ها همکاری می‌کنن به همراه عبارت "و دیگر اعضای سالن ایده رمان 98" دقت کنید که نام سرپرست ذکر نشه)
ناظر:
سرپرست پروژه:
شاید تعدادشون زیاد باشه ولی مطمئن باشید عمل کردن بهشون سخت نیست. هر سوال بود بنده در خدمتم:tongueym:


"کادر مدیریت انجمن رمان 98"


قوانین قوانین | ساب سالن ایده

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: fatemeh.lii، YeGaNeH، SaNia♡ و یک کاربر دیگر
وضعیت
موضوع بسته شده است.
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا