خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
آه گاد!
سلامی چو بوی عطرِ..؟:morningb: تابستان!
و باز هم بنده رو مشاهده می‌نمایید:g11b:
راستش یه ایده‌ی به سرم زد و مطمئنم خیلی جذابه.
مطمئناً ما ادم‌ها هر کدوممون اسطوره یا الگویی برای خودمون داریم، بهتر نیست اسطورمون رو این‌جا بازش کنیم؟ ازش بگیم؟ بهتر بگم هر کدوم ما دوست دار یه خواننده یا بازیگر که الگومون قرارش دادیم هستیم. این‌جا عکس هنرمند رو قرار بدید اگر دوست دارید جمله ای تقدیم کنید یا ازش بگید.
و این اسطوره هر فردی میشه باشه، حتی مادرتون!
ولی اگر هنرمند بود سعی کنید عکسشم بذارید.:aiwan_light_sun_bespectacled:
گویز انی کوازشنز؟:morningb:
برو که رفتیم:tongueym:
اسپم ممنوع




❁My myth❁

 
  • تشویق
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
------------780x470.jpg

روزی را به یاد می‌آورم که به علت بی‌تفاوتی مادرم نسبت به بهترین اسطوره‌م جوشه‌ی چشمه‌م روانه‌ی راه شد. اما اجازه‌ی پیشروی ندادم و با اندیشیدم:
به راستی به میل مردم زندگی نکردن هم زیباست.
زیبایی اوییست که بخواهد از جهنم بهشتی سبز بسازد، و آری! می‌شود از جهنم بهشت ساخت و برزخ را به دور انداخت.
می‌شود تنفر نداشت و عاشقانه زندگی کرد! به راستی مگر فردی می‌تواند بدون آن‌که فرد مقابلش را ندیده باشد؛ حس تنفر در سراسر وجودش ریشه بزند؟ آشکارا اثبات احمق بودن حکم می‌‌کند! بازیه طبیعت به مراطب در طول تکرار است، این‌بار شما خود را جای او بگذارید و اندکی فکر کنید؛ اون باطنی زیبا دارد، نه زندگی‌ای زیبا!
چرا که او از بچگی مرد شد و یاد گرفا کار کند، تلاش کند؛ به هدفش رسید و آشکارا حنجره‌اش را برای شهیدان، انرژی هستی و کودکان کار به کار گرفت، آشکارا کمک کرد به کسانی که نان ندارند تا جرعه‌ای از گرسنگی خود کمک کنند.
چنین آدمی هرگز نمی‌تواند ظالم و تنفر انگیز باشد!
منِ به عنوان هوادار او، اسطوره‌م را فرشته‌ای می‌دانم و این را هم می‌دانم که پاک بود و اگر حال مایه ننگی بر تن به دوش می‌کشد این ظلم مردممان بوده، نه اویی که حتی هویتش را به گند کشیدند.
"تتلو" آری. زیباست؛ زیبا. زندگی او ریا بود، و تکرار می‌کنم خودش به خودش ضربه زد چرا که پاک بود و ساده.
و حقیقت دارد جمله‌ای که...
"شماها عجب زنده کش مرده پرستی هستید"
بهترین اسطوره‌ی من، در قلبم خواهی ماند. کیلومترها فاصله داری اما کیلومترها از ارزشت کاسته نمی‌کنند؛ عهد می‌بندم همیشه اسطوره و فرشته‌ی من خواهی ماند.
و فرشته آنی نیست که سر بر روی مهر بگذارد و الله را صدا بزند، فرشته آن است که زنده نکشد و مرده را نپرستد، فرشته سمج هم هر کدام به جای خود بازگشتند و من نفسی آسوده کشیدم و با بی‌خیالیِ تمام نسبت به خستگی بقیه با کمال میل به ادامه‌ی خواب عزیزم رسیدم.
شاید میوزین تنبل داستان من با همه‌ی تنبلی و پرخوری‌اش همان کار کوچکی را انجام می‌دهد که ژنرال ویلیام هری مک راون درباره‌اش می‌گوید: «کارهای کوچکی که قادرند زندگی شما و حتی جهان را تغییر دهند.» همین الان که من دارم این جمله را می‌نویسم بسیاری از میوزین‌ها را درگیر کار و فعالیت کرده‌ام. حتی شاید خیلی از آن‌ها کار کردن را دوست نداشته باشند؛ اما شاید عامل تغییر من و آینده‌ی من باشند. جراحی که تیغ جراحی را با هدف نجات جان یک فرد به دست می‌گیرد، معلمی که گچ برداشته و بر روح و جان دانش‌آموزان انشای زندگی می‌نویسد. آیا این کار همان کار کوچک نیست که عامل تغییر جهان ما انسان‌هاست و شاید ما نیز باید همان کار کوچک برای دنیاهای بزرگ‌تر باشیم. اینطور فکر نمی‌کنید؟نیست که حقیقت‌های طبیعت را یاد بدهد، ظاهربین نباشد و از وجود هرگونه انسان در این جهنم جلوگیری کند؛ آن است که به طفل یاد داد تو حق داری، می‌تونی دعوا کنی؛ قوی باشی. به زن یاد داد هنرش را افشا کند و زیبا برگردد‌. آری فرشته‌ و اسطوره‌ی واقعی من این است. امیرحسین مقصودلو ملقب به "تتلو"
بهترین الگو و اسطوره می‌خوام که بدونی دیدنت آرزومه، من می‌جنگم با هر کی که بخواد با حرف‌هاش آزارت بده؛ تو تتلویی! قوی و محکم. موفق‌ترینی و بهت ایمان دارم. حتی لقبت هم خنده روی لـ*ـب‌هام‌ میاره و خیلی حرف‌های ناگفته‌ی دیگه که تو یک جمله خلاصه میشن:
- عاشقتم بهترین اسطوره!
تا ابد پشتتم و با افتخار میگم که یک‌تتلیتی‌ام!:aiwan_light_sun_bespectacled:
#تتلو
#تتلیتی
#تتلو_یک_اسطوره_ی_جاودان


❁My myth❁

 
  • تشکر
Reactions: Z.A.H.Ř.Ą༻
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا