خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,560
امتیاز واکنش
30,935
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
206 روز 14 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
بیمارستان تسخیر شده ای که محل وقوع اتفاقات ماوراطبیعه است. بیمارستان مرموز ویورلی هیلز در ایالت کنتاکی آمریکا قرار دارد. و ۱۰۷ سال است که سرپا ایستاده، گذشته ترسناک این بیمارستان وقتی با اتفاقات ماوراطبیعه امروزی مخلوط میشوند ابعاد وحشتناکی پیدا میکند. و حالا داستانی که باعث مور مور شدن پوستتان میشود.
***
بیمارستان ویورلی هیلز در ایالت جنوبی جفرسون در کنتاکی واقع شده است و در ابتدا ساختمانی دو طبقه بوده است که در آن از بیماران مبتلا به سل مراقبت می‌شده است. با توجه به اینکه کنتاکی بیشترین میزان مرگ و میر را در کشور به علت بیماری سل داشت، تصمیم گرفتند که این بیمارستان را گسترش دهند و بیمارستان ویورلی هیلز در سال ۱۹۰۸ اولین کلنگش زده شد و در سال ۱۹۱۰ رسما به عنوان بیمارستان بیماران مبتلا به «مرگ سفید» افتتاح گشت. این ساختمان در ۵ طبقه بنا شد و طبق معیارهای آن دوره بسیار زیبا و مدرن ساخته شده بود.
با فراگیر شدن بیماری سل و نبود درمان مناسب برای آن و مرگ ۶۴ هزار نفر فقط در این بیمارستان شهرتش رو به افول رفت. تا آنکه درمان سل در سال ۱۹۶۱ کشف شد و طبیعتا دیگر نیازی به وجود این بیمارستان نبود. پس به مدت ۱ سال درهایش بسته شد. تا با نامی جدید شهرت بدتری پیدا کند. تیمارستان ویورلی هیلز!


چرا مرگ سفید؟!
علت شهرت سل به نام مرگ سفید این بود که زمانی که فرد به این بیماری مبتلا می‌شد، رنگ پوست او رو به سفیدی می‌رفت. بعد از کشف درمان بیماری سل، این بیمارستان تبدیل به تیمارستان شد. از این دوره اتفاقات ماورالطبیعه شروع شدند. بازدیدکنندگان بیمارستان ویورلی هیلز ادعا می‌کنند که گاهی صداهای عجیب و غریب از راهروها شنیده می‌شود. برخی نیز ادعا می‌کنند که سایه‌‌هایی را در قسمت‌هایی از ساختمان مشاهده کرده‌اند. وحشتناک‌ترین بخش این بیمارستان اتاق شماره ۵۰۲ است.

منبع: مجله دلتا، لست سکند، وبلاگ یکتا رضایی


بیمارستان ویورلی هیلز

 
آخرین ویرایش:
  • عالی
Reactions: Z.a.H.r.A☆

MaRjAn

مدیر ارشد رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر ارشد انجمن
ناظر کتاب
  
  
عضویت
19/2/21
ارسال ها
7,560
امتیاز واکنش
30,935
امتیاز
473
سن
16
زمان حضور
206 روز 14 ساعت 56 دقیقه
نویسنده این موضوع
به دلایل نامعلومی (کمبود دارو و یا عدم وجود درمان) دکترهای این محل دست به آزمایشاتی فیزیکی روی بیماران زدند. وجود زخم های بسیار عمیق روی بدن بعضی بیماران نشان از آزمایشات مرگباری دارد که در این دوره روی قربانیان صورت میگرفت.در این زمان کم کم اتفاقات ماورا طبیعه این بیمارستان شروع شدند.
در بیمارستان ویورلی هیلز راهرویی به نام تونل بدن وجود داشت که بیماران خودکشی کرده و یا به هر نحو دیگر جان باخته را بدون آنکه دیگر بیماران ببینند به خارج از بیمارستان انتقال میدادند. اولین مکانی که در آن اثر موارد عجیب ثبت شد دقیقا همین محل است. امروزه از این راهرو صدای فریاد، گریه زنان و سایه های سرگردان مشاهده میشود.
اهالی خانه هایی که در همسایگی بیمارستان در آن دوره بودند از شبح های سیاهی میگفتند که دور تا دور بیمارستان سرگردان بوده باعث وحشتشان میشدند. و هزاران شکایت افرادی وجود دارد که به عیادت خویشاوندان خود میرفتند و با اشباح در بیمارستان روبه رو میشدند.
روح دختر جوان و کودکی که در حیاط بیمارستان توپ بازی میکند دو مورد ثابت و بی آزار این بیمارستان است که از طرف افراد مختلف در سالهای متمادی مشاهده شد.

اما ترسناک ترین محل در ویورلی هیلز در دو طبقه ۳ و ۵ این ساختمان مشهود است و همچنین اتاق ۵۰۲ که محل خودکشی همزمان دو پرستار بود.
یکی از پرستاران به وسیله یک طناب خود را در اتاق حلق آویز کرد. دومین پرستار از پنجره به بیرون پرید و متاسفانه فوت کرد. اما ماجرا وقتی عجیب میشود که صحنه دار زدن بارها و بارها در مقابل چشمان وحشت زده مردم کنجکاوی که به این اتاق رفته اند اجرا میشود. و یا بعضی از افراد که به این اتاق سر زده اند ادعا میکنند توسط موجود مجهولی از پشت هل داده شده اند. اما افرادی هم بوده اند که زنی را از حیاط بیمارستان میبینند که خودش را از پنجره اتاق ۵۰۲ به بیرون پرت میکند ولی به زمین نرسیده ناپدید میشود.

بیمارستان ویورلی هیلز در سال ۲۰۰۶ دستمایه فیلمی در ژانر وحشت به نام ( The Ghosts of Waverly Hills) شد. در نهایت تیمارستان بسته شد و ساختمان در حال حاضر فقط در اختیار محققان حوزه ماورا طبیعه و حتی چند شبکه تلوزیونی است که برنامه‌هایی در ارتباط با این موضوع ساخته و روی آنتن بردند.

منبع: مجله دلتا، لست سکند، وبلاگ یکتا رضایی


بیمارستان ویورلی هیلز

 
  • عالی
  • تعجب
Reactions: کیانا علی حجتی اصل و Z.a.H.r.A☆
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا