خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

paeez81

کاربر نیمه حرفه‌ای
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/4/21
ارسال ها
1,301
امتیاز واکنش
25,587
امتیاز
368
سن
21
زمان حضور
34 روز 7 ساعت 44 دقیقه
نویسنده این موضوع
پایگاه خبری فوتبالی- عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: کمیته فنی تحت هیچ شرایطی کارلوس کی روش را برای هدایت تیم ملی فوتبال تایید نمی کند.







به گزارش فوتبالی، ابراهیم قاسمپور بعد از جلسه کمیته فنی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خبر خوب و بد داریم متاسفانه زمان را از دست می‌دهیم. در جلسه امروز به جمع بندی رسیدیم که فدراسیون گزینه‌های ایرانی و خارجی جدید تیم ملی را اعلام خواهد کرد. صلاحیت فنی اسکوچیچ را کمیته فنی تایید نکرد.



قاسمپور ادامه داد: فدراسیون باید تصمیم می گرفت و به ما ارجاع نشده بود اما ما صلاحیت او را تایید نکردیم اما گزینه‌های مد نظرمان را به فدراسیون پیشنهاد دادیم. به جمع بندی نرسیدیم اسامی مطرح شده حدس و گمان است و هیچ کدام را من تایید نمی‌کنم شاید باشد شاید نباشد.

عضو کمیته فنی تاکید کرد: در جلسه امروز که به درازاکشیده شد در مورد مسایل فنی بحث شد و به جمع بندی رسیدیم که هنوز قطعیت ندارد ولی 80-90 درصد کمیته فنی به این نتیجه رسیده که گزینه‌هایش را اعلام کند و فدراسیون فوتبال در صورتی که صلاح دانست در اطلاعیه‌اش نام آنها را اعلام می‌کند.

عضو کمیته فنی در مورد اینکه نام کی روش در بین گزینه‌های کمیته فنی هست یا نه گفت: تنها چیزی که می‌توانم بگویم این است که به هیچ عنوان کی روش را تایید نمی کنیم.

قاسمپور در مورد اینکه با چه دلیلی چنین تصمیمی گرفتید آن هم در حالیکه در آستانه جام جهانی هستیم، عنوان کرد: این تصمیمی بوده که گرفته شده درست وغلطش به این صورت بوده که در کمیته بحث شده و فکر شده تصمیم گیریی در این زمینه انجام شده است.اکثریت قاطع کمیته فنی با بودن اسکوچیچ مخالف بودند.

وی در مورد اینکه دلایل قانع کننده برای برکناری اسکوچیچ چیست، گفت: از ابتدا با انتخاب اسکوچیچ مخالف بودم و الان هم مخالفم اما چون زمان را از دست دادیم اما با مشورتی که با اعضا کردیم مسجل شد برایم که بودنش به ما کمکی نمی‌کند. مطالبی در جلسه عنوان شد که یقین پیدا کردم بودنش خیلی نمی‌تواند به ما کمک کند آن هم در حالیکه من بخاطر زمان موافق بودنش بودم

عضو کمیته فنی در مورد اینکه با فسخ قرارداد اسکوچیچ چقدر باید به او غرامت بدهیم گفت: در مسایل مالی این قرارداد اشرافی ندارم. مسایل مالی ارتباطی با ما ندارد. اینکه با یک مربی با یک دلار به توافق برسند یا با میلیاردها دلار، ما تامین بودجه برای فدراسیون نمی‌کنیم و خود فدراسیون هم که اکنون با مشکل مالی مواجه است مطمئنا از جایی می‌توانند این کمک مالی را بگیرند تا این مشکل مالی را حل کنند.

قاسمپور در مورد اینکه در حال حاضر بحث طلب ویلموتس باقی مانده و فدراسیون مشکل مالی هم دارد اظهار داشت: این مسایل ربطی به ما ندارد اگر قرار است تامین بودجه ای برای دستمزد سرمربی جدید انجام شود حتما فکرش را کرده‌اند. ما به عنوان کمیته فنی جلسه ای سه ساعته داشتیم هیچ یک از اعضا تحت فشار چنین تصمیمی نگرفته‌اند این نظر ما نظر مشورتی است. شاید از جایی دیگر بخواهند مربی دیگری بیاورند که آن بحثش جداست اما ما به این نتیجه رسیده‌ایم که اسکوچیچ نمی تواند به ما کمک کنند.از نظر ما که کمیته فنی هستیم بحث اسکوچیچ تمام است. ماجدی عضو کمیته فنی است و سرپرست فدراسیون فوتبال هم هست.

وی در مورد اینکه ترجیح می‌دهید جانشین اسکوچیچ ایرانی باشد یا خارجی گفت: به عنوان کمیته فنی نظرات مان را اعلام کردیم و اجازه بدهید خود فدراسیون فوتبال در این زمینه نظرش را اعلام کند. به جمع بندی رسیده‌ایم تصمیمی که در کمیته فنی گرفته شده را من نباید اعلام کنم. سخنگوی فدراسیون فوتبال مسایل را بیان می‌کند من فقط سخنگوی کمیته فنی هستم.ما نظر داده ایم شاید این تصمیم ما عوض شود ما چطور باید اعلام کنیم؟ کمیته فنی مشورتی است نه کمیته تصمیم گیرنده نهایی نیستیم ما نظرات مان را در تایید یا رد یک مربی می دهیم. فدراسیون اولین و آخرین فردی است که می‌تواند تصمیم بگیرید.


قاسمپور: به هیچ عنوان کی‌روش را تایید نمی کنیم

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا