خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,023
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 11 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
برند پورشه، یک برند کاملا لاکچری و گران‌قیمت در صنعت خودرو محسوب می‌شود، اما این خودروی بسیار لوکس محبوبیت فراوانی دارد و حتی کسانی که از نظر مالی توان خرید آن‌را ندارند، معمولا اخبار مربوط به این خودرو را دنبال کرده و به‌دنبال یافتن اطلاعاتی از جدیدترین مدل‌ها، اطلاعات فنی و قیمت آن در بازار جهانی هستند. تاریخچه حضور پورشه در ایران از اواخر دهه گذشته شمسی بود که خودروهای پورشه به سرعت وارد ایران شدند. ناگفته نماند که آن زمان شما می‌توانستید با کمتر از ۲۰۰ میلیون تومان یک پورشه شاسی‌بلند مدل روز سوار شوید. اما کمی پس از وارد شدن نسخه‌ فیس لیفت شده‌ پورشه کاین نسل اول، سدانی از خانواده پورشه به کشور وارد شد. خودرویی که صدا و ظاهر عجیبش، نگاه هر عابری را در خیابان خیره می‌کرد، رویدادی که هم اکنون و پس از گذشت یک دهه از حضور این خودرو در کشور، همچنان به‌قوت خود باقی‌ست. در این مقاله به بررسی همه‌جانبه جدیدترین مدل پورشه پانامرا می‌پردازیم. پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۹ تولید پورشه پانامرا پورشه پانامرا اولین سدان ساخت کمپانی پورشه است. مدل توربو اس پانامرا، سریع‌ترین سدان دنیا در زمان عرضه این اتومبیل زیبا بود. می‌توان گفت کمپانی پورشه با ساخت پانامرا قصد داشت لـ*ـذت رانندگی پر‌هیجان در کنار خانواده‌ها محقق گردد. گفتنی‌ است تا این زمان پورشه پانامرا در ۳ مدل استاندارد، ۴S و توربو به کشور وارد شده‌ است. باید گفت در میان رقبای برجسته سوپر‌لوکس، پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۹ به عنوان یک خودروی واقعا استثنایی از همه جلوتر ایستاده است. رانندگی با این خودروی زیبا و بی‌نظیر واقعا لـ*ـذت‌بخش، راحت و هیجان‌انگیز است. صندوق عقب آن فضای بیشتری نسبت به سایر رقبا دارد، اما باید گفت برخی رقبا طراحی داخلی زیباتری نسبت به پورشه پانامرا ۲۰۱۹ دارند. پورشه پانامرا فقط یک ماشین خوب نیست بلکه باید گفت یک خودروی استثنایی در همه زمینه‌هاست. عملکرد پورشه نسبت به دیگر رقبای سوپر‌لوکس آن باعث شده‌ است تا نسبت به سایرین از استقبال بیش‌تری در میان مشتریان برخوردار باشد. علاوه بر این، تمام قطعات داخل کابین از مواد با کیفیت عالی ساخته شده است. موتور هیبریدی پورشه پانامرا ۲۰۱۹ قدرت موتور Porsche panamera 2019 پانامرا با موتور ۳۳۰ اسب بخاری V6 و پیشرانه هیبریدی پلاگین ۶۸۰ اسب بخار قدرت فوق‌العاده‌ای دارد. در حالی که رقابت در کلاس اتومبیل سوپرلوکس محدود است، عملکرد فوق‌العاده این پورشه او را از رقیبان بالاتر نگه می‌دارد. از پایه ۳۳۰ اسب بخار V6 آن تا پیشرانه هیبریدی پلاگین ۶۸۰ اسب بخار قدرت آن، همه نشان از قدرت واقعی این خودرو دارد. استفاده از این موتور قدرتمند باعث می‌شود رانندگی با پورشه پانامرا یک تجربه استثنایی باشد. علاوه‌بر‌این، کابین از مواد با کیفیت و صندلی‌های مجلل برای چهار نفر از جنس چرم برخوردار است. پورشه از نظر ظاهر بدنه و پیشرانه موتور به سه سطح تقسیم می‌شود: چهار درب استاندارد، wagonlike Sport Turismo و wheelbase Executive


نقد و بررسی پورشه پانامرا

 

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,023
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 11 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
رقبای جهانی پورشه پانامرا ۲۰۱۹ خریداران علاقه‌مند به ماشین‌های اسپرت و کروز می‌توانند با داشتن یک پورشه پانامرای آخرین مدل صاحب یک خودرو لوکس، پرشتاب، راحت و تمام اتوماتیک باشند. لوازم لوکس، کیفیت عالی و فناوری پیشرفته به‌کار‌ رفته در پورشه پانامرا داشتن آن‌را برای هرکس به یک رویا تبدیل می‌کند، رقبای اصلی پانامرا در این زمینه مرسدس بنز S کلاس و BMW 7 هستند. پورشه پانامرا ۲۰۱۹ قیمت Porsche Panamera 2019 اصلا عجیب نیست که چنین خودرو لوکس و با امکانات کامل قیمت بالایی داشته باشد. قیمت پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۹ در سطوح مختلف متغیر است و از ۸۶۳۰۰ دلار آغاز شده و بسته به سطح و امکانات تا ۱۹۰۲۰۰ دلار بالا می‌رود. قیمت‌ها به‌ترتیب به این صورت است: پورشه سطح تریم شامل پورشه پانامرا ۴ AWD (90900 دلار)، پورشه پانامرا ۴S AWD (104000 دلار)، پورشه پانامرا توربو (۱۵۱۵۰۰ دلار) و پورشه پانامرا توربو SE-Hybrid Sport Turismo (190200 دلار) صندلی چرمی،نمایشگر دیجیتال و نمای داخلی پورشه طراحی داخلی پورشه پانامرا ۲۰۱۹ تمام مدل‌های Panamera دارای ۴ صندلی هستند. صندلی‌های Porsche از بهترین متریال موجود ساخته شده، دارای بالشتک‌های انعطاف‌پذیر، فضای نشیمن باز و راحت است. اگر کمی اغراق‌آمیز نباشد می‌توان گفت صندلی‌های پورشه پانامرا ۲۰۱۹ حتی از تـ*ـخت اتاق خواب هم راحت‌تر هستند. صندلی‌ها تماما از جنس چرم اعلا بوده و دارای گرم‌کن می‌باشند. باید گفت ظاهر پورشه پانامرا در مقایسه با ظاهر اتومبیل‌های کلاسیک و اسپرت کمی متفاوت است و دارای فضایی مدرن و مینیمالیستی می‌باشد. مهم‌ترین شاخصه‌های آن استفاده از طراحی لوکس، متریال با کیفیت، صندوق بدون نیاز به دکمه، صفحه نمایش با گرافیک و وضوح بسیار بالا، در کنار استفاده از مواد فیبرکربن، گزینه‌های غیر‌معمولی مثل لایه‌های چوبی منحصر‌به‌فرد است. صندوق عقب پورشه پانامرا نسبت به سایر رقبای لوکسش از فضای بیشتری برخوردار است که این برای این مدل ماشین‌های اسپرت و سوپرلوکس یک حسن تلقی می‌شود. محفظه بار در مدل Sport Turismo و یا مدل هاچ بک با بدن کشیده‌تر ۱۷.۶ فوت مکعب فضا دارد. فضای حمل بار در مدل‌های هیبرید E کاملاً ناچیز است و ۱۴.۶ فوت مکعب فضا در اختیار شما قرار می‌دهد. وقتی شما در یک پورشه مدل ۲۰۱۹ سوار شده‌اید به جای مجموعه معمولی کنترل‌ها و دستگیره‌ها و دکمه‌ها با یک صفحه لمسی با وضوح بالا مواجه هستید که کار را برای شما راحت می‌کند. در کابین پورشه پانامرا ۲۰۱۹ دو صفحه لمسی یکی برای سرنشینان جلو و یکی در پشت صندلی‌ها برای سرنشینان عقب خودرو تعبیه شده است. اگرچه تا این اندازه استفاده از تکنولوژی بسیار خوشایند و لـ*ـذت‌بخش به‌نظر می‌رسد اما نسبت به سیستم‌های کنترل معمولی، راننده پانامرا باید توجه بیشتری برای استفاده از صفحه لمسی معطوف کند که این مسئله ایمنی رانندگی را کمی با خطر مواجه می‌کند. پورشه پانامرا مدل ۲۰۱۹ دارای سیستم Apple car play است. نمای پورشه پانامرا ۲۰۱۹ از عقب شتاب و سرعت پورشه پانامرا ۲۰۱۹ کمپانی پورشه استانداردی را برای پیشرانه‌های با کارایی بالا تعیین می‌کند. حتما می‌دانید که صدای اگزوز پورشه یکی از زیباترین‌هاست. در مورد موتور پورشه پانامرا باید گفت پانامرا یک موتور V6 با قدرت ۳۳۰ اسب بخار دارد که سرعت آن در ۵.۲ ثانیه از صفر به ۶۰ مایل در ساعت می‌رسد و همه موتورها دارای گیربکس اتوماتیک هشت سرعته دو کلاچه‌ای هستند که فوق‌العاده تصفیه شده‌اند.


نقد و بررسی پورشه پانامرا

 

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
19,023
امتیاز
373
محل سکونت
روی☁️آ
زمان حضور
74 روز 11 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
مصرف سوخت Porsche Panamera 2019 نمی‌توان گفت که پورشه پانامرا ۲۰۱۹ یک خودرو کم‌مصرف است اما در مقایسه با خیلی از خودروهای هم‌سطح خود مصرف سوخت آن قابل‌قبول است. پانامرا با موتور V6 و گیربکس اتوماتیک تا ۱۹ مایل در ازای هر گالن سوخت در شهر و ۲۷ مایل در ازای هر گالن در بزرگراه حرکت می‌کند. این مصرف برای مدل‌های GTS در شهر ۱۵ مایل به‌ازای هر گالن و ۲۲ مایل در ازای هر گالن در بزرگراه است. مدل‌های ترکیبی پلاگین در شهر و بزرگراه با مصرف میانگین ۵۱ مایل در ازای هر گالن و ۱۴ مایل فقط از طریق مصرف برق حرکت می‌کنند. ضریب اطمینان، امنیت و گارانتی پورشه پانامرا Panamera 2019 دارای ضریب اطمینان ۳.۵ از ۵ از J.D. Power است. این یک امتیاز بالاتر از متوسط برای همه خودروهای جدید است. هم‌چنین ضمانت‌نامه پورشه پانامرا یک دوره ۴ ساله و ۵۰ هزار مایل را شامل می‌شود. البته باید گفت بسیاری از وسایل نقلیه لوکس گارانتی مشابهی دارند. همانند بسیاری دیگر از خودروهای لوکس و سطح بالا، پورشه پانامرا توسط انستیتوی بیمه ایمنی بزرگراه یا اداره ملی ایمنی ترافیک بزرگراه‌ها تحت آزمایش تصادف قرار نگرفته‌است. از ویژگی‌های ایمنی استاندارد در Panamera می‌توان به دوربین عقب و هم‌چنین سنسورهای پارکینگ جلو و عقب اشاره کرد. گزینه‌های موجود شامل یک دوربین دید اطراف، نمایشگر جلو، کنترل کروز تطبیقی، کمک به تغییر خط، تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و دید در شب، سیستمی است که از تصویربرداری حرارتی برای ردیابی افراد یا حیوانات بزرگ در بزرگراه‌های تاریک استفاده می‌کند. طراحی خارجی پورشه پانامرا ۲۰۱۹ ابعاد و وزن پورشه پانامرا پورشه پانامرا ۲۰۱۹ بین ۱۶.۶ و ۱۷.۱ فوت طول دارد. وزن خالص آن بین ۴۰۰۱ تا ۵۳۱۳ پوند متغیر است. طرح های مختلف پورشه پانامرا ۲۰۱۹ پورشه پانامرا در سطوح و طرح‌های مختلفی تولید می‌شود. از نظر سبک بدنه پورشه سه حالت دارد: چهار درب استاندارد، sport Turismo و extra-long Executive. از نظر تغییرات در قدرت و سوخت موتور هم با نام‌های:base 4S GTS، Turbo، E-Hybrid و Turbo E-Hybrid شناخته می‌شوند. باید گفت امکانات داخلی اکثر سبک‌های پورشه پانامرا یکسان است، اما در برخی آپشن‌ها رنگ صندلی‌ها، اکسسوری‌های لوکس مانند صندلی‌های ماساژور و رنگ کمربند‌ایمنی متفاوت است.
منبع:ماشینیزیم


نقد و بررسی پورشه پانامرا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا