خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Solan bano

عضو تازه وارد انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
24/8/21
ارسال ها
64
امتیاز واکنش
1,021
امتیاز
203
سن
18
محل سکونت
آینده جهان
زمان حضور
15 روز 20 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
جونگ میونگ با نام اصلی سـ*ـیاست پر زرق و برق (کره‌ای: 화정; هانجا: 華政; لاتین‌نویسی اصلاح‌شده: Hwajeong) یک مجموعه تلویزیونی کره جنوبی در سال ۲۰۱۵ است که چا سئونگ وون، لی یئون هی، کیم چائون، سئو کانگ جون، هان جو وان و جو سونگ-ها در آن نقش‌آفرینی کرده‌اند.[۱][۲] این سریال از ۱۳ آوریل تا ۲۹ سپتامبر ۲۰۱۵، دوشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۲۲:۰۰ (کی‌اس‌تی) در ۵۰ قسمت از شبکه اِم‌بی‌سی پخش شد، این سریال از شبکه پنج صدا و سیما پخش شده است.
سریال جونگ میونگ را چویی جونگ گیو و کیم سانگ هو کارگردانی کرده‌اند و چا سئونگ وون و لی یئون هی در آن به ایفای نقش پرداخته‌اند.

«خلاصهٔ داستان»

«جونگ میونگ» دختری شش یا هفت ساله فرزند ملکه و امپراتور بزرگ در کشور بزرگ جوسان زندگی می‌کند. او در چند دهه شاهد تغییرات سـ*ـیاسی و نظامی کشور خود است و در تمام این سال‌ها با وجود خطرات بسیار، تلاش می‌کند تا کشورش را در شرایط دشوار جنگ با کشورهای دیگر و از اختلافات داخلی نجات دهد. او در این راه برادر کوچک و پدر خود را از دست می‌دهد و خودش نیز به سرزمین دیگری فرار می‌کند و مجبور می‌شود به عنوان کارگر معدن به سختی کار کند. اما بعد از سال‌ها به کشورش بازمی‌گردد. او همواره با برادرهای ناتنی خود که یکی بعد از دیگری بر تـ*ـخت امپراتوری تکیه می‌زنند، همکاری و گاهی اوقات مخالفت می‌کند تا بتواند وطن کوچک خود را به کشوری قدرتمند تبدیل کند. جونگ میونگ به مسئول ادارهٔ اسلحه‌سازی به نام هونگ جو وون علاقه‌مند شده و عاشق پسری می‌شود و …[۳]

منبع: ویکی پدیا


معرفی سریال کره ای جونگ میونگ

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا