خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
در سالیان اخیر تحولات دانش اجتماعی، نقش و اهمیت تخصص در مسایل حقوقی و علوم ثبتی را دو چندان نموده است. ضرورت آگاهی علمی و نظریات کارشناسانه در مسایل ثبتی و امور سر دفتران کاملا ملموس است.
لذا با کمبود کارشناس ویژه امور ثبتی در دفاتر اسناد رسمی و سایر موسسات و سازمان های دولتی اقتضاء دارد به تربیت منخصصان در این رشته مبادرت گردد تا دانش آموختگان در این رشته، بتوانند با بهره گیری از دستاورد علمی و تخصص لازم و با آگاهی کافی در مشاغل مدیریتی و کلیدی قوه قضاییه، ثبت اسناد و املاک کشور و دفاتر اسناد رسمی منشاء اثر و موجب ارتقاء کیفی و تعالی امور ثبتی گردد.
دوره کارشناسی ناپیوسته حقوق قضایی گرایش علوم ثبتی یکی از دوره هایی است که هدف از ایجاد آن دوره تربیت کارشناسان مجرب برای نیازهای حقوقی، ثبتی کشور می باشد و به این ترتیب با توجه به برنامه ریزی های خاص در این زمینه بسیاری از کمبودها دراین سطح برطرف خواهد شد. آشنایی دانشجویان این دوره، با تمامی موارد قضایی، حقوقی و ثبتی سبب می شود تا فارغ التحصیلان با ادامه تحصیل خود در سطوح بالاتر به عنوان سردفتران، صاحب نظران، قضات، وکلا و حقوقدانان آموخته های خود را جامه عمل بپوشانند. هدف این دوره تربیت نیروی انسانی کارشناس است که اداره دفاتر اسناد رسمی را بر عهده گرفته، به طوری که با کسب مجموعه ای از علوم و مهارت ها، دارای بینش، دانش و توانایی لازم در حد تجزیه و تحلیل بوده و بتواند طرح های نوینی را در جهت ارتقای دفاتر اسناد رسمی به کار ببندد و اسنادی تنظیم نموده که واجد شرایط صحیح باشد.



نقش و توانایی
آشنایی کامل با اسناد، انواع استاد، اجزای حقوق ثبت و مجموعه قوانین و مقررات ثبتی
آشنایی کامل با روشهای ثبت اسناد، املاک و ثبت شرکتها
آشنایی کامل با وظایف و مراحل انجام کار در سطح کارشناسی امور اسناد و املاک
فعالیت در جمع آوری اطلاعات مربوط به بخشنامه های ثبتی و کمک در تجزیه و تحلیل آنها و کاربرد آن بصورت عملی در دفاتر اسناد رسمی
نظارت بر کار اجرایی دفاتر اسناد رسمی و کنترل محاسبات بر اساس بخشنامه ها وقوانین ثبتی
آشنایی کامل با مراحل ترتیبی نحوه راه اندازی دفاتر اسناد رسمی
شناخت عمومی نسبت به اساسنامه های ثبتی و چگونگی کاربرد آنها با توجه به موقعیت مکانی و زمانی
نظارت و کنترل پرسنل تحت سرپرستی
ایجاد خلاقیت و نوآوری در افراد تحت سرپرستی، بررسی و ارایه طریق برای حل مشکلات




آینده شغلی
» سردفتری اسناد رسمی
» دفتریاری اسناد رسمی
» وکالت دعاوی خصوصی و دولتی (داخلی، خارجی)
» قضاوت
» مشاور حقوقی (کارشناس حقوقی) در وزارتخانه ها و موسسات دولتی
» کارشناس حقوقی در اجرای احکام مدنی و کیفری
» کارشناس ثبتی در اجرای احکام اسناد املاک و ادارات ثبت اسناد و املاک
» کارشناس ثبتی-حقوقی در تنظیم قراردادهای اقتصادی-بازرگانی داخلی و خارجی در دفاتر اسناد رسمی


حقوق قضایی چیست؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا