خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

BeautifulGhost

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/4/22
ارسال ها
8
امتیاز واکنش
340
امتیاز
93
زمان حضور
4 روز 12 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
تیلور آلیسون سوئیفت (به انگلیسی: Taylor Alison Swift؛ زادهٔ ۱۳ دسامبر ۱۹۸۹) خواننده-ترانه‌سرای آمریکایی است. سبک ترانه‌سراییِ روایی او که بیشتر از تجربیات شخصی‌اش الهام می‌گیرد، با پوشش گسترده‌ای از سوی رسانه‌ها همراه بوده و مورد تحسین منتقدان قرار گرفته‌است. سوئیفت در وست ردینگ، پنسیلوانیا متولد شد و در ۱۴ سالگی برای پیشرفت حرفه‌ای در زمینهٔ موسیقی کانتری به نشویل، تنسی نقل مکان کرد. او یک قرارداد ترانه‌سرایی با انتشارات موسیقی سونی و یک قرارداد ضبط موسیقی با بیگ مشین رکوردز امضا کرد و در سال ۲۰۰۶ با اولین آلبوم استودیویی‌اش که همنام خودش بود، وارد صحنهٔ موسیقی کانتری شد.
سوئیفت در دومین و سومین آلبوم استودیویی‌اش، بی‌باک (۲۰۰۸) و حالا صحبت کن (۲۰۱۰) ژانر کانتری پاپ را تجربه کرد. موفقیت تک‌آهنگ‌های «داستان عشق» و «تو مال منی» از آلبوم بی‌باک در رادیو کانتری و پاپ، سوئیفت را به یکی از برجسته‌ترین هنرمندان متقاطع تبدیل کرد. او در چهارمین آلبوم استودیویی‌اش، سرخ (۲۰۱۲)، ژانرهای موسیقی پاپ، راک و الکترونیک را تجربه کرد. سوئیفت با پنجمین آلبوم استودیویی سینث-پاپ خود، ۱۹۸۹ (۲۰۱۴) موقعیت خود را به‌طور کامل از یک خوانندهٔ کانتری به یک پاپ استار تغییر داد؛ این آلبوم با تک‌آهنگ‌های رتبهٔ یک «از ذهنم پاکش کنم»، «فضای خالی» و «کینه» همراه بود. پوشش رسانه‌ها بر زندگی شخصی‌اش تا حد زیادی الهام‌بخش سوئیفت برای ساخت ششمین آلبوم استودیویی‌اش، اعتبار (۲۰۱۷) بود که در آن آوای اِربن را شامل می‌شد.
سوئیفت در سال ۲۰۱۸ از بیگ مشین جدا شد و با ریپابلیک رکوردز قرارداد امضا کرد. این حرکت باعث ایجاد مناقشه‌ای بر سر مالکیت مسترهایش شد و به دنبال آن، هفتمین آلبوم استودیویی‌اش، معشوق را در سال ۲۰۱۹ منتشر کرد. در پی موفقیت تجاری مدام در دههٔ ۲۰۱۰، سوئیفت در هشتمین و نهمین آلبوم استودیویی‌اش، فولکلور و اِوِرمور (هردو در سال ۲۰۲۰) به ژانرهای ایندی فولک و آلترناتیو راک روی آورد. سبک ترانه‌سرایی این دو آلبوم با داستان‌پردازی متفاوت که سوئیفت در نوشتنشان از فرار از واقعیات در طول همه‌گیری کووید-۱۹ الهام گرفته بود، مورد تحسین قرار گرفت. سوئیفت علاوه بر موسیقی، در چندین فیلم از جمله روز والنتاین (۲۰۱۰) و گربه‌ها (۲۰۱۹) ایفای نقش کرده‌است. او در میان دیگر کارهایش، مستند شرح حال خانم آمریکایی (۲۰۲۰) و همچنین فیلم‌های موزیکال فولکلور: جلسه‌های استودیوی لانگ پاند (۲۰۲۰) و همه‌اش را خیلی خوب: فیلم کوتاه (۲۰۲۱) به کارگردانی خودش را منتشر کرده‌است.
با فروش بیش از ۲۰۰ میلیون نسخه از آثارش در سراسر جهان، سوئیفت یکی از پرفروش‌ترین هنرمندان موسیقی است. از افتخارات او می‌توان به جایزه‌های گوناگونی از قبیل ۱۱ جایزهٔ گرمی (شامل سه جایزهٔ آلبوم سال)، یک جایزهٔ امی، ۱۲ جایزهٔ انجمن موسیقی کانتری، ۲۵ جایزهٔ موسیقی بیلبورد (بیشترین دفعات برد توسط یک هنرمند زن) و ۵۲ رکورد جهانی گینس اشاره کرد. نام او در فهرست ۱۰۰ ترانه‌سرای برتر تمام دوران رولینگ استون (۲۰۱۵) آمد و در رتبهٔ هشتم فهرست بزرگ‌ترین هنرمندان تاریخ (۲۰۱۹) مجلهٔ بیلبورد قرار گرفته‌است. سوئیفت در رده‌بندی‌های گوناگون قدرتمندترین افراد جهان گنجانده شده‌است؛ از جمله ۱۰۰ شخص تأثیرگذار جهان تایم و ۱۰۰ ستاره ثروتمند فوربز. او از سوی بیلبورد زن دههٔ ۲۰۱۰ و از سوی جوایز موسیقی آمریکا هنرمند دههٔ ۲۰۱۰ نام گرفت. سوئیفت به‌دلیل تلاش‌های خیرخواهانه و حمایت از حقوق هنرمندان و توانمندسازی زنان در صنعت موسیقی نیز شناخته شده‌است.


معرفی " تیلور سوئیفت "

 

BeautifulGhost

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
17/4/22
ارسال ها
8
امتیاز واکنش
340
امتیاز
93
زمان حضور
4 روز 12 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
Taylor_Swift_2_-_2019_by_Glenn_Francis_cropped_322c292f3f1264862.jpg

سوئیفت در جوایز موسیقی آی‌هارت‌رادیو ۲۰۱۹


معرفی " تیلور سوئیفت "

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا