خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین فروردین ماه
روز را با ورزش و تحرک آغاز کنید و بیشتر از همیشه به فکر سلامتی تان باشید. یکی از بزرگ ترهای خانواده امروز پیشنهادی را با شما در میان می گذارد و به نفعتان است که این پیشنهاد را هرچه سریع تر اجرا کنید. اجازه ندهید مشکلات اعضای خانواده، زمینه حواس پرتی شما را فراهم کند. غصه اشتباهات گذشته را نخورید و خودتان را غرق در ناراحتی نکنید. امروز همسر یا عشق زندگی تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که ایشان را به حال خودش رها کنید. در یک مسئله مالی گره مشکلتان به این سادگی باز نمی شود. اختلاف و دلخوری ای بین شما و یک آشنا پیش آمده است. با مردم داری از این ناراحتی با کمترین آسیب عبور کنید. یادتان باشد، گذشت و بخشش شخصیت شما را بزرگتر می کند، به تلافی هرگز فکر نکنید. بر سر یک دو راهی قرار گرفته اید.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه
با ورزش و تحرک همیشه جوان و شاداب باقی بمانید. همسر یا عشق زندگی تان امروز حسابی ناراحت و عصبانی است. فرصتی از روز را به پیاده روی و تفکر اختصاص دهید. دقت و وسواس برای انجام کارها به خرج دهید و سهل انگاری را کنار بگذارید. امروز فکری برای افزایش درآمد خود بکنید. بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید در کارهای امروز موفق خواهید بود. فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می کنید. ناتوانی در تصمیم گیریم موجب بروز مشکلاتی شده که حالا با آنها روبرو شده اید. با کمک گرفتن از یک مشاور و متخصص مشکل روحی تان را حل کنید. شما فرد با احساس و عاطفی ای هستید. شخصی که این روزها برایتان بسیار مهم شده، قدر این محبت را نمی داند و آن را به حساب ضعف شما می گذارد.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین خرداد ماه
مشکل بزرگی که با آن دست به گریبان هستید امروز از سر راه تان برداشته می شود. سبک زندگی ناسالم و پرخطر را کنار بگذارید. وعده و وعید های پوشالی را کنار بگذارید و به گونه ای رفتار کنید که اگر سرتان رفت، قول تان نرود. برای افزایش مهارت و توانایی های خود در دوره های آموزشی ثبت نام کنید. فردی امروز از در نصیحت با شما وارد می شود و پندواندرزهای مهمی را با شما به اشتراک خواهد گذاشت. توانایی های بالقوه خود را دست کم نگیرید و از آنها به جا استفاده کنید. کاری را که گذاشته اید لحظه آخر انجام دهید برایتان دردسر ساز می شود. ایده ای دارید که فکر می کنید خوب نیست و برای عملی کردن آن دو دل هستید با شخصی مشورت کنید تا نظرتان کاملا عوض شود. موفقیت با شماست.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین تیر ماه
شما امروز انگیزه و قدرت بسیاری را در وجود خود احساس می کنید و سطح تمرکزتان نیز به میزان قابل توجهی افزایش یافته است. با افزایش میزان خودکفایی شما توانایی تان برای غلبه به شرایط موجود و دنیای اطرافتان نیز افزایش پیدا کرده است. اهدافتان در حال حاضر به نظر قابل دست یابی هستند و همین نزدیکی به خواسته هایتان شما را به تلاش بیشتر برای رسیدن به آنها تشویق می کند. خستگی های مدام کلافه تان کرده، باید هر چه زودتر راه چاره ای پیدا کنید. برای انجام کاری در لحظه آخر از شما دعوت می شود. بهتر است یک نه بگویید و سری که درد نمی کند را دستمال نبندید. برای وسواس فکری تان با یک مشاور صحبت کنید. با خودتان مهربان تر باشید.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین مرداد ماه
تغییرات مثبتی که در موقعیت و روابط خانوادگی شما به وجود آمده اند زمینه ی ایجاد تغییراتی بزرگ در زندگی و آینده ی شما را فراهم کرده اند، اما این که از این موقعیت ها به چه شکلی استفاده کنید تنها به خودتان بستگی دارد. امروز شاید به طور اتفاقی در بهترین زمان ممکن در درست ترین جایی که امکان دارد قرار بگیرید و فرصتی فوق العاده برایتان به وجود بیاید. این موقعیت هر چه که باشد باید سعی کنید از آن به بهترین و سریع ترین شکل ممکن استفاده کنید زیرا این شرایط کاملا موقتی است و خیلی زود از بین خواهد رفت. فریب ظاهر یک دعوت را نخورید این دعوت برای شما خیری ندارد. شما این روزها برنامه های زیادی در سر دارید اما نمی دانید چگونه و چطور آغاز کنید، بهتر است به ترتیب اولویت ان ها را فهرست بندی کنید تا هرکدام را در زمان خود به بهترین نحو انجام دهید. برای انجام کاری نیاز به کسب مجوز دارید.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین شهریور ماه
برای سعادت و شادکامی اعضای خانواده بیشتر از همیشه تلاش کنید. اجازه ندهید اطرافیان شما را به عنوان فرد بی مسئولیتی بشناسند و مسئولیت اشتباه های خود را قبول کنید. فردی را اذیت کرده اید و امروز زمان مناسبی است تا از ایشان دلجویی نمایید. دور افرادی که شما را درک نمی کنند را خط بکشید. اجازه ندهید دلخوری میان شما و همسر یا عشق زندگی تان بر سر چیزهای پیش پاافتاده از چیزی که هست بیشتر شود. تا جایی ناز کنید که خریدار دارد. خبری به گوشتان رسیده و از شما خواسته شده تا رازدار باشید. برای انجام کاری به جایی خواهید رفت که برایتان تازگی دارد. ملاقات با شخصی راه تازه ای به رویتان باز می کند. در گذشته اشتباهی کرده اید که این روزها دوباره فکرتان را مشغول کرده، این اشتباه را تکرار نکنید.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین مهر ماه
سفری غیرمنتظره انتظار شما را می کشد، اما بهتر است که دور این سفر را خط بکشید، چرا که نه تنها به شما خوش نمی گذرد، بلکه خطری نیز در کمین شما است. امروز بعدازظهر فرصتی برای بودن در کنار دوستان و آشنایان فراهم می شود. تا می توانید به اطرافیان عشق بورزید. همسر یا عشق زندگی تان چشم از شما برنمی دارد و مانند پروانه دورتان می چرخد، به فکر جبران این رفتار باشید و توجه بیشتری به عشق زندگی تان معطوف کنید. یک جابجایی نظم زندگی تان را برهم می زند و به کارهایتان اضافه می کند. رازی با شما در میان گذاشته شده که حفظ آن بر شانه هایتان سنگینی می کند. در محیط کاری از فرصت پیش آمده بهترین استفاده را ببرید، به پیشرفتتان کمک می کند. چیزی را به دست کسی خواهید رساند که بسیار خوشحالش می کند.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین آبان ماه
امروز تعداد کارهای شخصی که باید انجام دهید خیلی بیشتر از روزهای دیگر هفته شده است و شاید بخواهید محل کارتان را کمی زودتر از معمول ترک کنید تا بتوانید با خیال راحت به این کارهایتان برسید. امروز از صبح زود سعی کنید کارهایتان را به سریع ترین شکل ممکن انجام دهید زیرا احتمال اینکه امروز غروب مهمان هایی ناخوانده به خانه تان بیایند و یا به یک مهمانی دعوت شوید بسیار زیاد خواهد بود. برای انجام یک معامله بهتر است عجله نکنید. برای رسیدن به نیتتان باید صبر پیشه کنید و استانه تحمل خود را بالا ببرید. از حرف راست و نظرات درستی که درباره شما بیان می شود نرنجید بلکه از آن ها چراغی برای راه آینده بسازید. به مشورت اعتقادی ندارید و این روزها فقط حرف حرف خودتان است.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین آذر ماه
خودتان را بیش از حد وقف اطرافیان نکنید. منفعتی در کارهای شما ایجاد می شود و مشکلات مالی تان خاتمه پیدا می کند. اخبار فرخنده ای به دست تان می رسد، این اخبار را با اعضای خانواده در میان بگذارید و اهل منزل را در شادی این اخبار سهیم کنید. روزی عاشقانه و سرشار از محبت را در کنار همسر یا عشق زندگی تان تجربه خواهید کرد. کارهای امروز همان گونه که انتظارش را دارید انجام می شود. فردی از راه می رسد و پیشنهاد وسوسه برانگیزی را با شما درمیان می گذارد، گوش تان به پیشنهاد این فرد بدهکار نباشد. فاصله تان را با شخصی که به تازگی وارد زندگی تان شده حفظ کنید، اگر همینطور پیش بروید سرتان به سنگ می خورد. در محیط کاری خبری به شما گفته می شود، در مقابل شنیدن این خبر خونسردی تان را حفظ کنید و احساساتتان را بروز ندهید. شرایطتان را برای دوست یا شخصی که برایتان مهم است توضیح دهید.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین دی ماه
اهمیت بیشتری به سلامت و تندرستی خود بدهید. برای حل مشکلی که میان اعضای خانواده ایجاد شده، آستین بالا بزنید. در رفتار و گفتار خود صداقت پیشه کنید. خاطره های تلخی را از همسر یا عشق زندگی تان دارید و این خاطره های ناخوشایند دائم در ذهن شما زنده می شود، اجازه ندهید این وضعیت فاصله ای عمیق میان شما و عشق زندگی تان ایجاد کند و امروز به خودتان قول بدهید که خاطره های تلخ را فراموش کنید و به خاطر داشته باشید که گذشته ها گذشته است. به محیط اطرافتان توجه کنید. تمام دنیا همین یک مسئله که مغزتان را مشغول کرده نیست. در زندگی روزمره تان تغییر ایجاد کنید ولو کوچک. این روزها بهتر است با دوستانتان کمتر درد دل کنید. اگر همین طور ادامه بدهید، کم کم از دور و برتان پراکنده خواهند شد. سرتان را به کاری گرم کنید که دوست دارید.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین بهمن ماه
نسبت به روزهای گذشته امروز احساس بهتری دارید و از نشاط و شادابی زیادی برخوردار هستید. سفری در پیش دارید و در این سفر نه تنها به شما خوش نمی گذرد، بلکه با نگرانی های زیادی روبرو خواهید شد. دوستی قدیمی امروز به دیدارتان می آید و لحظه های خوشی را در کنار هم سپری می کنید. همسر یا عشق زندگی تان توقع های بی جایی از شما دارد. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال افزایش مهارت های خود بکنید. دستی برای گرفتن کمک به سمت تان دراز شده، تا جایی که می توانید کمک کنید. در مورد مسئله ای نظر شما تعیین کننده است، حواستان باشد ناخواسته حقی را ناحق نکنید. رسیدن یک تازه وارد، بحث هایی را در محیط کار یا زندگی تان ایجاد خواهد کرد. بهتر است شما شنونده باشید و دخالت نکنید.

فال روزانه در روز 13 اردیبهشت 1401 برای متولدین اسفند ماه
به خاطر داشته باشید که با کینه توزی و تنفر راه به جایی نخواهید برد. اعضای خانواده همیشه روی شما حساب باز می کنند. مشکلی که با آن روبرو شوده اید را با مهارت و ذکاوت پشت سر بگذارید. همسر یا عشق زندگی تان امروز حسابی سرش شلوغ است و فرصتی برای شما ندارد. روابط شما با دیگران این روزها خیلی خوب پیش می روند و اگر قصد شروع کاری با همکاری یک یا چند نفر دیگر را داشته اید بهتر است این فرصت را از دست ندهید و تا روابط بین شما گرم و صمیمانه و درکتان از یکدیگر بالاست، دست به کار شوید. حالا زمان مناسب برای عملی کردن کاری است که مدتهاست فکرتان را مشغول کرده، بیش از این دست دست نکنید. در رابـ*ـطه عاطفی تان حرفی را که می خواهید بزنید، بهتر است اول مزه مزه کنید. مبادا با گفتن این حرف طرف مقابلتان را دچار شک و شبهه کنید. برای دعوت از یک دوست عجله نکنید.

منبع ساعد نیوز


فال روزانه سه‌شنبه 13 اردیبهشت ماه 1401

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا