خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,135
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 9 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین فروردین ماه
به لحاظ مالی روز بسیار حساسی را در پیش رو دارید و به مشکل مالی برخورد خواهید کرد، اما برای حل این مشکل روی کمک دیگران نمی توانید حساب باز کنید. در عوض از هوش و تدبیر خود کمک بگیرید و راهی هوشمندانه را برای حل این مشکل مالی به کار ببندید. از دوستانی که مدتی است خبری از آنها ندارید خبر بگیرید. مدت ها است که رازی را در دل نهان دارید و این راز را از همسر یا عشق زندگی تان پنهان کرده اید، قبل از اینکه مخفی نگه داشتن این راز، به رابـ*ـطه شما و عشق زندگی تان صدمه وارد کند، این راز را با ایشان درمیان بگذارید و به وی قول بدهید که از اکنون به بعد هرگز چیزی را از عشق زندگی تان مخفی نخواهید کرد. به خودتان قول داده اید که امروز فرصتی را به تفریح و ورزش اختصاص دهید، اما این فرصت فراهم نمی شود و مجبور به انجام کارهای غیرمنتظره خواهید شد. مدتی است رابـ*ـطه میان شما و همسر یا عشق زندگی تان گرمای سابق را ندارد و آن چنان که باید و شاید به یکدیگر محبت نمی کنید. قبل از اینکه این شرایط فاصله ای عمیق میان شما و عشق زندگی تان ایجاد کند، فکری به حال این وضعیت بردارید و آتش عشق میان خود را شعله ور کنید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه
به پندواندرز افراد باتجربه گوش جان فرا دهید. مشکل مالی بزرگی دارید و چاره ای پیدا نمی کنید به غیر از اینکه برای حل این مشکل از پس انداز خود کمک بگیرید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده با پس انداز بیشتر، شرایط مالی تان ثبات پیدا می کند. سفری در پیش دارید و اگر تاکنون عاشق نشده اید در این سفر چشم شما به فردی می افتد و نرد عشق به این فرد می بازید. در نتیجه سفر آتی را مغتنم بدانید و این سفر را به فرصتی برای عاشقی و شادکامی تبدیل نمایید. خاطره های خوش گذشته در ذهن شما تداعی شده و امروز احساس می کنید که کودک درونتان زنده شده است، این روحیه را به فال نیک بگیرید و با زنده کردن خاطره های خوش گذشته، روزی همراه با خوشی و شادی را تجربه کنید. رفتارهای پرخطر را کنار بگذارید و سبک زندگی سالمی در پیش بگیرید، در غیر این صورت سلامتی تان به خطر جدی خواهد افتاد.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین خرداد ماه
انسان توانمندی هستید، اما همیشه خودتان را دست کم می گیرید و این وضعیت سرخوردگی شما را به دنبال داشته است. ادامه این رویکرد اصلاً به نفع شما نیست و در اولین فرصت از دست سرزنش خودتان بردارید و توانمندی هایتان را به رخ اطرافیان بکشید. امروز فردی پیشنهادی وسوسه برانگیز برای افزایش درآمد با شما درمیان می گذارد، به نفع شماست که گوشتان به این پیشنهاد بدهکار نباشد و ثروتی که با هزارویک زحمت بدست آورده اید را به راحتی از دست ندهید. علاقه ای بی پایان به کسب علم و دانش و مهارت های جدید دارید، این علاقه امروز به کمک شما می آید و در کنار افزایش مهارت، دوستان جدیدی نیز پیدا خواهید کرد. عازم سفر هستید، اما احتمال زیادی وجود دارد که لوازم مورد نیاز سفر را فراموش کنید، در نتیجه قبل از اینکه بار سفر ببندید، یک بار دیگر تمام لوازم موردنیاز را بررسی کنید و مواظب باشید که چیزی را از قلم نیاندازید. خبر ناخوشایندی از طرف یکی از آشنایان دور به دست شما می رسد. با فردی که سنگ صبور شماست صحبت کنید و باز غصه هایتان را زمین بگذارید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین تیر ماه
فراموش کرده اید که سلامتی سلطنت ناپیدا است و از آنجایی که اصلا نگران سلامتی خود نیستید، امروز احتمال بیماری شما بیشتر از همیشه است. در چنین روزی تا جایی که می توانید مواظب سلامت خود باشید و روز را با جسمی سالم و سلامت به پایان برسانید. احتمال ایجاد مشاجره ای میان شما و یکی از آشنایان وجود دارد، اگر نمی خواهید این مشاجره بالا بگیرد و کار شما به جاهای باریک بکشد، هر چه سریع تر این مشاجره را صلح و صفا دهید و نگذارید آبرو و احترام شما توسط این فرد ضایع شود. به مشکلی برخورد خواهید کرد و مجبور می شوید پولی که با زحمت زیادی بدست آورده اید را برای حل این مشکل هزینه کنید، اما نگران نباشید چرا که حل این مشکل شرایط زندگی را برای شما مساعد می کند و در آینده فرصتی برای پس انداز و پر کردن جای خالی این پول پیدا خواهید کرد. زمان مناسبی است که دستی به سروروی منزل بکشید و خانه تان را حسابی مرتب کنید. بار سنگین مشکلات را به تنهایی بر دوش نکشید و از آشنایان کمک بگیرید. اعضای خانواده انتظار دارند امروز فرصتی را به آنها اختصاص دهید و با اهل منزل باشید، اما کارهای زیادی برای شما پیش می آید و زمانی برای بودن در کنار اعضای خانواده پیدا نمی کنید. اجازه ندهید اهل منزل این رفتار شما را به حساب کم توجهی تان به آنها بگذارند و به اعضای خانواده قول بدهید که در اولین فرصت، زمانی را در کنار آنها خواهید گذراند. مهمان ناخوانده ای در راه منزل شما است. با آ*غو*ش باز پذیرای این مهمان باشید و در مهمان نوازی برای این فرد چیزی کم نگذارید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین مرداد ماه
روز شلوغی را در پیش دارید، اما انرژی لازم را پیدا می کنید و خسته نخواهید شد. به لحاظ مالی روز بسیار خوبی در پیش دارید و سود چشمگیری را تجربه خواهید کرد. به خودتان وعده داده اید که فرصتی از امروز را به خودتان اختصاص دهید و استراحت کنید، اما سرتان شلوغ می شود و شرایطی برای استراحت پیدا نمی کنید. همسر یا عشق زندگی تان خودش را به آب و آتش می زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق زندگی تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد. امروز فرصتی پیدا می کنید تا سرتان را به انجام کارهای دلخواه بند کنید و نگرانیهای روزانه را فراموش کنید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین شهریور ماه
روحیه خوش گذرانی دارید و از هر فرصتی برای تفریح و ولخرجی استفاده می کنید، ادامه این رویکرد نه تنها شما را به لحاظ مالی به مخمصه می اندازد، بلکه دستاوردی در زندگی نیز نخواهید داشت. در نتیجه خوش گذارنی را کنار بگذارید و از امروز زندگی را جدی تر بگیرید و بیشتر از همیشه مواظب خرج هایتان باشید. به این فکر افتاده اید که تغییرات مهمی را در منزل انجام دهید. قبل از هر گونه تغییر، تصمیم خود را با اعضای خانواده در میان بگذارید و نظر اهل منزل را جویا شوید. دستاوردهایی که در زندگی دارید را دست کم نگیرید و به جای بزرگنمایی شکست ها، از آن ها درس بگیرید و کوله بار تجربه های خود را پربارتر کنید. اگر مواظب گذر زمان نباشید، امروز زودتر از چیزی که فکرش را بکنید بدون انجام کار مهمی به پایان می رسد. فرصتی پیدا می کنید تا عشق و محبت خالصانه خود را به همسر یا عشق زندگی تان اثبات نمایید. اتفاق فرخنده ای انتظار شما را می کشد و در چند روز آینده سایه همای سعادت روی سر شما خواهد افتاد.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین مهر ماه
به موفقیتی چشمگیر دست پیدا خواهید کرد. از این شرایط درس بگیرید و زندگی را در آینده به گونه ای ادامه دهید تا موفقیت های بیشتری به کوله بار تجربه های شما اضافه شود. شادیهای خود را با دوستان و آشنایان به اشتراک بگذارید. به منزل یکی از دوستان یا آشنایان نزدیک دعوت هستید، اما در این مهمانی به شما خوش نمی گذرد و با مهمانی کسل کننده ای طرف هستید که خاطره بدی را در ذهن تان ماندگار می کند. روز خوبی را به لحاظ عاشقی آغاز نکرده اید و احتمال شکست عشقی شما وجود دارد، اجازه ندهید این شکست شما را از پا در بیاورد و روحیه تان را حفظ کنید. قلبتان برای اطرافیان می تپد، به خاطر داشته باشید که این روحیه بی نتیجه نمی ماند و اطرافیان در مشکلات دست شما را خواهند گرفت. توقع های خود از همسر یا عشق زندگی تان را کاهش دهید. در غیر این صورت عشق زندگی تان از رفتار شما دلخور خواهد شد. مهارت های فردی خود را افزایش دهید. مطمئن باشید به هر اندازه که توانمندی های بیشتر افزایش پیدا کند، به همان اندازه درآمد بیشتری کسب می کنید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین آبان ماه
از نبود اعتمادبه نفس در زندگی رنج می برید و فرصت ها را یکی پس از دیگری از دست می دهید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و امروز فکری به حال افزایش اعتماد به نفس خود بردارید و قدر موقعیت های زندگی را بیشتر بدانید. قرار است به همراه دوستان و آشنایان قدیمی تفریح کنید و حسابی خوش بگذرانید، اما مواظب باشید این دورهمی خرج های زیادی روی دست تان نگذارد و امروز بیشتر از همیشه ولخرجی نکنید. به همسر یا عشق زندگی تان احترام بیشتری بگذارید. در غیر این صورت همسر یا عشق زندگی تان نیز احترام شما را نگه نخواهد داشت و از رابـ*ـطه ای که با ایشان دارید به غیر از کدورت و دشمنی چیزی نصیبتان نمی شود. کارها را زودتر از همیشه به پایان برسانید و فرصتی را برای استراحت کنار بگذارید. به رغم اینکه علاقه زیادی به حضور در جمع دارید، امروز احساس تنهایی می کنید و ترجیح می دهید با خودتان خلوتی داشته باشید. از فرصتی که برای تنهایی پیدا می کنید حسابی لـ*ـذت ببرید و به تفکر و آینده نگری مشغول شوید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین آذر ماه
مشاجره ای میان اعضای خانواده ایجاد می شود. اجازه ندهید این مشاجره اعصاب شما را به هم بریزد و روزتان را خراب کند. به مشکل مالی برخورد خواهید کرد و برای حل این مشکل به تنهایی کاری از دستتان بر نمی آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد. مشکل مالی خود را با بزرگان فامیل مطرح کنید و مطمئن باشید که شما را از این گرفتاری مالی بیرون می آورند. زندگی را جدی نمی گیرید و این رویکرد باعث شده تا کارهای مهمِ زندگی شما با شکست روبه رو شوید. اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با نظم و برنامه ریزی، زندگی را با جدیت بیشتری دنبال کنید. به فکر آغاز کار جدیدی هستید، اما برای انجام این کار اعتمادبه نفس لازم را ندارید، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند و با جویا شدن نظر افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، اعتماد به نفس لازم را برای انجام این کار بدست بیاورید. قرار است تا فرصتی از روز را به انجام کارهای شخصی مشغول شوید و کمی با خودتان خلوت کنید، اما ممکن است فرد یا افرادی مزاحم شما شوند، در نتیجه شرایط ایجاد هرگونه مزاحمتی را از بین ببرید و اجازه ندهید اطرافیان با درخواست های بی اهمیت، روز شما را خراب کنند. در رفتار همسر یا عشق زندگی تان شک دارید و احساس می کنید ایشان مانند سابق رفتار نمی کند. اجازه ندهید این احساس ریشه دار شود. امروز با همسر یا عشق زندگی تان صحبت کنید و احساستان را با ایشان در میان بگذارید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین دی ماه
زحمت هایی که در گذشته کشیده اید امروز به بار می نشیند. یکی از آشنایان امروز نیازمند پول است و برای حل مشکلات مالی که با آنها دست به گریبان شده از شما درخواست کمک دارد، اما ایشان فرد بدحسابی است و اگر پولی به وی بدهید، بعید به نظر می رسد که روی پول تان را ببینید. در نتیجه اگر قصد کمک به این فرد دارید، حتما تضمین کافی را در قبال پرداخت پول از ایشان دریافت نمایید. یکی از اعضای خانواده امروز رفتار ناپسندی را با شما خواهد داشت. اجازه ندهید این رفتار نادرست روز شما را خراب کند و در اولین فرصت دلخوری خود را به روی این فرد بیاورید. درک متقابلی میان همسر یا عشق زندگی تان ایجاد نمایید. شرایطی مهیا می شود تا با خودتان خلوت کنید و برنامه های مهمی برای آینده بریزید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین بهمن ماه
اهل تفریح و خوش گذرانی هستید و اهمیت زیادی به کار نمی دهید. قبل از اینکه این روحیه شما را به دردسر بیندازد، زندگی را جدی بگیرید و در کنار تفریح، اهمیت بیشتری برای کار و تلاش قائل شوید. برای حل مشکلات از بزرگان فامیل کمک بگیرید. مواظب رفتار و گفتارتان باشید و حرفی نزنید که زمینه ناراحتی اطرافیان را فراهم کند. تمرکز بیشتری به کارهای مهم اختصاص دهید. یکی از همسایه ها قصد دارد رابـ*ـطه شما و همسر یا عشق زندگی تان را به هم بزند. این فرد را شناسایی کنید و در اولین فرصت حق وی را کف دستش بگذارید. از شلوغی خسته شده اید و می خواهید مدتی از جمع فاصله بگیرید، این رویکرد هیچ اشکالی ندارد و بهتر است در اولین فرصت کمی به خودتان مرخصی بدهید و از تنهایی لـ*ـذت ببرید.

فال روزانه در روز 11 اردیبهشت 1401 برای متولدین اسفند ماه
فکرهای ناراحت کننده ای امروز به ذهن شما خطور می کند. به صلاح شما نیست که بگذارید این افکار ناراحت کننده روز شما را خراب کند. در نتیجه جلوی هرگونه فکر منفی را بگیرید و روز را با آرامش خاطر به پایان برسانید. فرصتی چشمگیر برای سرمایه گذاری و افزایش درآمد پیدا می کنید. اگر از این فرصت نهایت استفاده را نبرید، در آینده پشیمان خواهید شد. روز خوبی را برای مهمانی و بودن در کنار اعضای فامیل در پیش رو دارید. برنامه ای خاص و سرگرم کننده برای شادمانی خود و اعضای خانواده تدارک ببینید. همسر یا عشق زندگیتان امروز شما را غرق در محبت و مهربانی می کند. مدتی است که سری به دوستان قدیمی نزده اید و حسابی دلتنگ شان هستید، امروز زمان مناسبی است تا با رفقای قدیمی دیداری تازه کنید و خاطره های خوش گذشته را زنده نمایید.

منبع ساعد نیوز


فال روزانه یکشنبه 11 اردیبهشت ماه 1401

 
  • تشکر
Reactions: moh@mad
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا