خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,964
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
شرکت بوگاتی چند وقت پیش بود که از مدل فوق العاده جذاب جدید خود با نام دیوو در پبل بیچ رونمایی کرد و بالاخره، بعد از مدت‌ها تماشای تصاویر تیزر مختلف آن توانستیم این ابرخودروی جذاب را ببینیم. از هر نظر که فکرش را بکنید، بوگاتی دیوو خودرویی فوق العاده است. به یک پیشرانه ۱۵۰۰ اسب بخاری قرض گرفته شده از شیرون مجهز شده، حداکثر سرعتی بالای ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت دارد و قیمت پایه آن، تقریباً حول و حوش ۵ میلیون یورو تعیین شده است. ولی به جز این اعداد نجومی که تاکنون در مورد آن‌ها با شما صحبت کرده‌ایم، موارد و نکات دیگری در مورد بوگاتی دیوو وجود دارند که در این مطلب می‌خواهیم با شما به اشتراک بگذاریم. در ادامه مطلب با مجله اینترنتی آراد مگ همراه شوید تا شما را با نکاتی جذاب در مورد جدیدترین ابرخودروی بوگاتی آشنا کنیم.

قیمت بوگاتی دیوو بوگاتی دیوو
قیمت پایه دیوو ۵.۸ میلیون دلار است که تقریباً دو برابر قیمت پایه شیرون محسوب می‌شود. چرا باید گران‌تر از شیرون باشد؟ تعجب کرده‌اید؟ واقعاً انتظاری غیر از این داشتید؟ دیوو شاید خودروی گران قیمتی باشد، ولی بوگاتی آن را برای مشتریان عادی نساخته است. شاید به نظر شما این خودرو گران است، ولی مشتریانی وجود دارند که حاضرند این میزان پول را برای خرید یک مدل صفر کیلومتر بوگاتی پرداخت کنند.

میزان تولید بوگاتی دیوو

فقط ۴۰ دستگاه از بوگاتی دیوو قرار است ساخته و فروخته شود. اکنون شاید بهتر بتوانید قیمت بالاتر آن را درک کنید. به عنوان مثال، شیرون در تیراژ ۵۰۰ دستگاهی تولید شده است. بوگاتی دیوو بدون شک یکی از نایاب‌ترین ابرخودروهای دنیا خواهد بود. ولی چرا ۴۰ دستگاه و مثلاً ۵۰ دستگاه نه؟ هیچ رمز و رازی در این عدد وجود ندارد. بوگاتی فقط تصمیم گرفته که ۴۰ دستگاه از این ابرخودروی جدید تولید کند. بعد از فروش تمامی آن‌ها، بوگاتی تقریباً ربع میلیارد دلار پول به دست خواهد آورد.


نکته جالب در مورد بوگاتی دیوو

 

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,964
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
چه کسانی می‌توانند آن را بخرند؟
بوگاتی دیوو قبل از رونمایی رسمی، بوگاتی تمامی ۴۰ دستگاهی که از این ابرخودرو تولید خواهد کرد را فروخته بود. این بدین معنی می‌باشد که اگر به دنبال خرید آن هستید، اندکی برای این کار دیر شده است. یک نتیجه گیری دیگر هم می‌توان کرد و آن این که، همیشه افرادی وجود دارند که بخواهند تقریباً ۶ میلیون دلار برای خرید یک خودرو پرداخت کنند!

بوگاتی فقط به فکر سرعت نیست استفان وینکلمن، مدیرعامل بوگاتی در مراسم رونمایی بوگاتی دیوو گفته بود: “امروز، یک بوگاتی مدرن تعادلی فوق العاده بین پرفورمنس بالا، سرعت زیاد در مسیر صاف و راحتی، آسایش و لاکچری ارائه می‌کند. در آخرین پروژه خود، ما این بار سعی کرده‌ایم دیوو تعادلی خوب بین شتاب، چالاکی و عملکرد در سر پیچ‌ها برقرار کند. دیوو برای جاده‌های پر پیچ و خم ساخته شده است.”
پکیج آیرودینامیک پیشرفته دیوو نه تنها ظاهر خودرو را بسیار جذاب کرده، بلکه ۹۰ کیلوگرم داون فورس بیشتری در مقایسه با بوگاتی شیرون در اختیار خودرو قرار داده است. بوگاتی دیوو ۴۵۵ کیلوگرم داون فورس دارد. موضوع وقتی جالب‌تر می‌شود که بدانید حتی با وجود پکیج آیرودینامیکی، بوگاتی دیوو هنوز هم ۳۴ کیلوگرم از شیرون سبک‌تر است. بوگاتی هنوز اطلاعات رسمی در مورد وزن خالص دیوو منتشر نکرده، ولی احتمالاً این خودرو حول و حوش ۱۹۴۰ کیلوگرم وزن دارد.


نکته جالب در مورد بوگاتی دیوو

 

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,964
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 4 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
– حداکثر سرعت آن ۳۷۰ کیلومتر بر ساعت است
با این عدد، بوگاتی دیوو کندتر از شیرون می‌باشد که حداکثر سرعتی برابر با ۴۲۰ کیلومتر بر ساعت دارد. یک دلیل برای این موضوع اضافه شدن پکیج آیرودینامیکی است که به آن اشاره کردیم؛ با وجود ۹۰ کیلوگرم داون فورس بیشتر خودرو نمی‌تواند از نظر حداکثر سرعت شیرون را شکست دهد. ولی اگر به شتاب بیشتر از حداکثر سرعت اهمیت می‌دهید، احتمالاً با شنیدن این که بوگاتی دیوو یک دهم ثانیه صفر تا صد را سریع‌تر از شیرون پر می‌کند خوشحال خواهید شد. شتاب صفر تا صد دیوو ۲.۴ ثانیه ذکر شده است.

بوگاتی دیوو سریع‌تر از شیرون می‌باشد
بوگاتی دیوو قادر است یک دور کامل پیست ۶.۲ کیلومتری ناردو را هشت ثانیه سریع‌تر از شیرون ثبت کند. ناردو یکی از پیست‌های سخت و چالش برانگیز خودرویی اروپایی است و دیوو با عملکرد خوب خود آن جا ثابت کرد که یک ابرخودروی سریع به غیر از سرعت و شتاب بالا، باید هندلینگ بهتری هم داشته باشد. بوگاتی دیوو در این بخش عملکرد فوق العاده از خود نشان داده و باید منتظر ماند و دید مدل‌های آتی شرکت چگونه خواهند بود.
منبع:الاد مگ


نکته جالب در مورد بوگاتی دیوو

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا