خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,242
امتیاز واکنش
64,121
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
تهران- عکاس فرانسوی، نقش هنر در شکل گیری تبادلات فرهنگی بین کشورها را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت:هنر و مبادلات فرهنگی به شکل گیری بهتر و معرفی ایران به عنوان یک کشور غنی فرهنگی - هنری کمک بسیار خواهد کرد.
به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی ایرنا،میشل سبتون عصر چهارشنبه در نشست خبری جشنواره هنرهای تجسمی فجر یادآورشد: در فرانسه هنر چندان مورد توجه نیست و همه مسایل حول محور سـ*ـیاست است. به همین منظور بسیاری از مردم فرانسه هنر و هنرمندان برجسته ایرانی را نمی شناسند .
عکاس فرانسوی توضیح داد: در مواردی ذهنیت و شناخت بسیاری از مردم فرانسه برگرفته از تبلیغات نادرست رسانه ها است، اما ما هنرمندان باید این ذهنیت و تصور نادرست اذهان عمومی را تغییر دهیم.
سبتون با تقدیر از دعوت هنرمندان فرانسوی برای حضور در جشنواره های هنری ایران ، ادامه داد:حضور در جشنواره های هنری به تبادل نظر و آشنایی هنرمندان منجر می شود و ما از این موضوع استقبال می کنیم.
عکاس فرانسوی، ایران را کشور جذاب توصیف کرد و گفت: پس از آخرین سفرم به ایران در سال 1981 همیشه آرزو داشتم دوباره به اینجا برگردم.ایران طی این سال ها بسیار تغییر کرده است.
این هنرمند عکاس با اشاره به آثار به نمایش درآمده در جشنواره هنرهای تجسمی فجر تصریح کرد: آثار این نمایشگاه مرا تحت تاثیر قرارداد. ضمن اینکه تصاویر عکاسان ایرانی نیز از کیفیت بسیارخوبی برخودار بود و به طور قطع می توان این آثار را در سطح عکس های بین المللی دانست.
به گزارش ایرنا ،ولادیمیر استانوفسکی کاریکاتوریست صربستانی نیز در این نشست کاریکاتور ایران را در سطح بین الملل مطرح دانست و گفت:در بیشتر جشنواره ها و مسابقات بین المللی کاریکاتور دنیا، ایران همیشه حضور پررنگی داشته است و همواره به جوایز و رتبه های بسیار خوبی دست یافته است این هنرمند منطقه بالکان با یادآوری اینکه هنر ایران چندان که شایسته است به دنیا معرفی نشده است،افزود: تصمیم دارم پس از بازگشت به بلگراد مقاله ای در خصوص ایران و هنر آن بنویسم تا مردم کشورم بیشتر با هنرمندان و جایگاه هنر ایران آشنا شوند.
این طراح گرافیک، برگزاری جشنواره هنرهای تجسمی فجر را بسیار مهم ارزیابی کرد و گفت: هنر سنتی ایران در دنیا بسیار پرداخته شده است و امروز وقت این است که هنرمدرن ایران نیز معرفی شود چرا که ایران به پیشرفت های خوبی در این زمینه دست یافته است.
استانوفسکی درخصوص آثار جشنواره هنرهای تجسمی فجر توضیح داد:در کنار کیفیت بسیار خوب آثار کاریکاتور،آثار بسیار برجسته ای در رشته های پوستر و سفال دیدم.ضمن اینکه هنر خطاطی ایران که دارای سابقه طولانی است برایم بسیار جالب توجه بود.
وی که برای اولین بار از ایران بازدید می کرد،ایران را دارای مردمانی مهربان و مهمان نواز معرفی کرد و گفت:مشاهده آثار نمایشگاه نشان می دهد درمیان هنرمندان ایرانی و خارجی ایده های مشابهی چون صلح و عشق وجود دارد که این به نزدیکی و ارتباط میان هنرمندان کمک بسیار می کند.
برگزیدگان سومین جشنواره بین المللی تجسمی فجر، 13 اسفند ماه پایان می یابد.
#ایرنا


عکاسی فرانسوی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا