خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,149
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 26 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین فروردین ماه
سلامتی خود را دست کم گرفته اید و با خوردن خوراکی های مضر و ناسالم، راه اضافه وزن و بیماری را دنبال می کنید، به خاطر داشته باشید که سلامتی سلطنت ناپیداست و اجازه ندهید رژیم غذایی ناسالم و پرخوری، سلامت وجود نازنین تان را به خطر بیاندازد. ایده بکری به ذهنتان رسیده، این ایده را به هر قیمتی که شده اجرا کنید. نظر اعضای خانواده را برای انجام تغییرات مهم جویا شوید. سایه همای سعادت روی سر شما می افتد و اتفاق فرخنده ای در زندگی شما رخ می دهد. این اتفاق را به بهانه ای برای شادی در کنار دوستان و آشنایان تبدیل کنید. زمانی که از دست می دهید هرگز باز نمی گردد، در نتیجه از امروز بیشتر از همیشه مواظب گذر زمان باشید و زندگی را به گونه ای ادامه دهید تا حتی لحظه ای از عمر باارزش شما هدر نرود. همسر یا عشق زندگی تان امروز جام وجود شما را از عشق لبریز خواهید کرد و لحظه های محبت آمیزی را تجربه خواهید کرد.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین اردیبهشت ماه
کارهای زیادی در پیش رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. پدر یا مادر یا یکی از بزرگان خانواده امروز پند و اندرزی را با شما درمیان می گذارد، این نصیحت را در زندگی به کار گیرید و به این فرد ثابت کنید که قدر نصیحت های ایشان را می دانید. انسان پرحرفی هستید و همیشه اطرافیان را با پرگویی و صحبت های بی جا ناراحت می کنید، قبل از اینکه این روحیه باعث شود دوستان و آشنایان شما را کنار بگذارند، پرحرفی را کنار بگذارید و همیشه کم و گزینه بگویید. عشق زندگی تان محبت بی پایانی به شما دارد؛ اما این محبت را ابراز نمی کند و چنین رفتاری باعث شده فکر کنید عشق زندگی تان محبت سابق را ندارد. امروز ورق بر می گردد و گرمای محبت عشق زندگی تان را با تمامی وجود احساس خواهید کرد. مدت زیادی است که می خواهید به انجام یکی از کارهای دلخواه مشغول شوید. این فرصت امروز مهیا می شود. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و با انجام کارهای دلخواه به آرامش برسید.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین خرداد ماه
نگاهتان را به زندگی تغییر دهید و رویکردی مثبت به زندگی درپیش بگیرید. فراموش کرده اید که انسان های موفق، اعتمادبه نفس سرشاری دارند و کارهای مهم زندگی تان را با نبود اعتماد به نفس انجام می دهید، این وضعیت گره ای بزرگ در کار شما انداخته و از موفقیت فاصله گرفته اید. امروز زمان مناسبی است که فکری به حال این شرایط بردارید و به خودتان قول بدهید که با اعتماد به نفس بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. امروز مشکل مالی سر راهتان قرار می گیرد. از این مشکل هراسی نداشته باشید و با هر قیمتی که شده آن را از سر راه بردارید. امروز از فردی که سن و سال کمتری نسبت به شما دارد، درس مهمی را خواهید آموخت. یکی از دوستان قدیمی که خاطره های خوشی از رفاقت با ایشان دارید امروز به دیدارتان می آید و فرصتی پیدا می کنید تا در کنار این دوست قدیمی بنشیند و از روزهای خوش گذشته بگویید. پدر یا مادر یا سایر اعضای خانواده احترام زیادی به همسر یا عشق زندگی تان می گذارند و امروز به شما و عشق زندگی تان ثابت می کنند که جای خاصی در دل آنها دارد. در محل کار با مشکلی روبه رو می شوید. اجازه ندهید این مشکل روز شما را خراب کند. برای حل آن از همکاران کمک بگیرید. با تمرکز بیشتری تلاش کنید و به قول قدیمی ها دل به کار دهید. تلاش امروز شما در آینده ای نزدیک به بار می نشیند و دستاوردی چشمگیر به کارنامه موفقیت های خود اضافه خواهید کرد.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین تیر ماه
روز خوبی را آغاز کرده اید و احساس شادی و نشاط می کنید، این احساس را به فال نیک بگیرید و با انگیزه بیشتری به انجام کارهای روزانه مشغول شوید. با دوستانی که مدت ها است خبری از آنها نداشتید تجدید دیدار کنید. احتمال آشنایی شما با یاری خوش قدوبالا وجود دارد، این آشنایی زمینه عشقی سوزان و آتشین را فراهم خواهد کرد. با تمام وجود پذیرای این عشق باشید و بدانید که با عشقی جاودان و ماندگار سروکار خواهید داشت. وسواس بیشتری برای انتخاب دوست های خود داشته باشید. همسر یا عشق زندگی تان امروز با انجام کاری به شما ثابت می کند که برای خوشنودی تان دست به هر کاری خواهد زد. گوشتان به حرف های نادرست اطرافیان بدهکار نباشد و راه خودتان را بروید.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین مرداد ماه
از ورزش و تحرک غافل نشوید و مواظب سلامتیتان باشید. روز خوبی را برای افزایش درآمد در پیش دارید به شرط اینکه به فکر شکار لحظه های پرمنفعت باشید. احتمال ایجاد مشاجره ای میان شما و یکی از همسایه ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد و دلخوری پیش آمده را ختم به خیر کنید. انسان کم حوصله ای هستید و اعصاب خودتان را نمی توانید کنترل کنید. قبل از اینکه این روحیه کار دست شما بدهد، فکری به حال این شرایط بردارید و تسلط بیشتری به اعصاب خود داشته باشید. امروز با دلبری زیبا و پری چهره آشنا می شوید. این آشنایی عشقی آتشین را در دل شما روشن خواهد کرد. اجازه ندهید شعله های این عشق خاموش شود و به خاطر داشته باشید که با عشقی ماندگار طرف هستید. روز خوبی را برای معاشرت با مردم آغاز نکرده اید. در این شرایط بهتر است بیشتر به اعصاب خود مسلط باشید و حرفی نزنید که بعداً زمینه پیشمانی شما را فراهم کند. فرصتی پیدا می کنید تا به جای وقت گذرانی با اطرافیان، با خودتان خلوت کنید. به اعضای خانواده قول داد ه اید که برای خرید و تفریح بیرون بروید و فرصتی را در کنار اهل منزل سپری کنید، به این قول وفا کنید و از این فرصت برای برقراری ارتباط نزدیک تری با اعضای خانواده بهره بگیرید.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین شهریور ماه
روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. اطرافیان درک کاملی از رفتار شما ندارند و آن گونه که انتظار دارید شما را جدی نمی گیرند. ادامه این وضعیت اصلاً به صلاح شما نیست. در اولین فرصت رفتار خود را تغییر دهید و به گونه ای با اطرافیان برخورد کنید تا شما را جدی بگیرند. رابـ*ـطه ای پنهانی دارید و نمی خواهید به این رابـ*ـطه پایان دهید، اما ادامه این رابـ*ـطه آبروی شما را به خطر خواهد انداخت، در نتیجه هر چه سریع تر فکری برای این رابـ*ـطه پنهانی بردارید و به فکر حفظ آبروی تان باشید. اتفاق غیرمنتظره ای در زندگی شما رخ می دهد. خودتان را برای این اتفاق آماده کنید و اجازه ندهید روال زندگی شما تغییر کند. افکار سازنده ای در ذهن دارید. اما به این افکار بها نمی دهید و اراده ای برای اجرای فکرهای سودمند خود ندارید. در اولین فرصت عزمتان را جزم کنید و چیزی که در ذهنتان است را انجام دهید. مطمئن باشید در نهایت همه چیز به نفع شما تمام می شود.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین مهر ماه
خیال بافی را کنار بگذارید و زندگی را با تمام پستی ها و بلندی هایش بپذیرید. انسان رازنگه داری نیستید و اسرار کاری و حرفه ای خود را با دیگران به اشتراک می گذارید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت شما را گرفته است، بلکه به فردی غیرقابل اطمینان در میان دوستان و آشنایان تبدیل شده اید. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که رازهای کاری و تجاری خود را با کسی در میان نگذارید و بیشتر از همیشه راز نگه دار باشید. اهمیت زیادی به انجام درخواست های اطرافیان می دهید و از خودتان غافل شده اید. عشقی ناب و فراموش نشدنی را تجربه خواهید کرد. از این وضعیت نهایت استفاده را ببرید و حسابی عاشقی کنید. اهل پشت گوش انداختن کارها هستید و کارهای مهم را سر موعد مقرر انجام نمی دهید، این وضعیت نه تنها جلوی پیشرفت و وموفقیت شما را گرفته، بلکه باعث شده تا اطرافیان شما را به عنوان فرد بی مسئولیتی بشناسند. ادامه این رویکرد اصلا به صلاح شما نیست و در اولین فرصت کارهای عقب افتاده را انجام دهید و کارهای مهم را پشت گوش نیاندازید. زندگی را جدی بگیرید و با دیدگاهی مثبت به آینده نگاه کنید.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین آبان ماه
اجازه ندهید اتفاق های منفی و ناراحت کننده روزتان را خراب کند. با فراگیری مهارت های افزایش اعتماد به نفس، درهای تازه ای از موفقیت را به روی خود باز کنید. پولی به دست تان می رسد، اما شرط عقل این است که این پول را خرج نکنید و قسمتی از آن را برای آینده کنار بگذارید. مهمان ناخوانده ای از راه می رسد و باید فرصتی از امروز را به پذیرایی از این مهمان اختصاص دهید. یکی از آشنایان اشتباهی مرتکب شده و از این اشتباه ضرری به شما رسانده است، امروز زمان مناسبی است که چشم بر این اشتباه بپوشانید و به این فرد ثابت کنید که بخشش از بزرگان است. به فکر انجام کار مهمی افتاده اید، اما آن گونه که باید و شاید برای انجام این کار مهارت ندارید و بهتر است که قبل از بدست آوردن مهارت کافی، فکر این کار را از سرتان بیرون کنید. اختلاف نظر جزئی میان شما و عشق زندگی تان ایجاد خواهد شد، اما جای نگرانی وجود ندارد و این اختلاف نظر ختم به خیر می شود. ورزش و تفریح را به برنامه روزانه خود اضافه کنید و با ورزش سلامت ذهن و جسم خود را تضمین نمایید.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین آذر ماه
سفری مهیا خواهد شد و در این سفر بیشتر از چیزی که فکرش را بکنید به شما خوش خواهد گذشت. از کارهای خلاف و ناپسند دوری کنید. در غیر این صورت دیری نخواهد پایید که کارهای خلاف شما گریبانتان را می گیرد و گرفتار خواهید شد. اختلاف نظرهای زیادی با همسر یا عشق زندگی تان دارید و امروز سو ء تفاهمی میان شما ایجاد می شود، اجازه ندهید این سوء تفاهم زمینه دلخوری و ناراحتی عشق زندگی تان را فراهم کند و در اولین فرصت کدورتی که ایجاد شده را به صلح و آشتی تبدیل کنید. نظرهای خود را با صدای بلند اعلام کنید و بی پرده سخن بگویید. این رویکرد باعث خواهد شد تا اطرافیان بیشتر از همیشه روی حرف های شما حساب باز کنند و اعتبار بیشتری در بین دوستان وآشنایان پیدا کنید. مدتی است که فرصتی برای استراحت مهیا نشده است. امروز شرایطی برای تفریح و استراحت پیدا می کنید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خودتان را برای روزهای شلوغ آینده آماده کنید. اجازه ندهید کسالت و افسردگی به وجود نازنین شما راه پیدا کند و در اولین فرصت با انجام کارهای موردعلاقه، انرژی و نشاط بیشتری پیدا کنید.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین دی ماه
بخت با شما یار است و شرایطی پیدا می شود تا به یکی از آرزوهایتان برسید. این اتفاق را به فال نیک بگیرید و زمینه موفقیت های بیشتری را فراهم کنید. احساسات خود را کنترل کنید و هیجان زده نشوید. در غیراین صورت تصمیم مهمی را با عجله خواهید گرفت و ضرر سنگینی متحمل می شوید. بدون فکر و مشورت با افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، سرمایه گذاری نکنید. امروز با مشکلی روبرو می شوید و چاره ای پیدا نمی کنید به غیر از اینکه برای حل این مشکل از اطرافیان کمک بگیرید، اما پیشنهاد می کنیم برای حل این مشکل از هر کسی کمک نگیرید و از فردی درخواست کمک کنید که مطمئن هستید مشکل شما را بی مزد و منت حل می کند و پس از پایان این مشکل از شما توقعی نخواهد داشت. همسر یا عشق زندگی تان امروز اصلا حوصله ندارد و سر چیزهای کوچک و پیش پاافتاده دلخور می شود. از این رفتار عشق زندگی تان ناراحت نشوید و مطمئن باشید که گذر زمان روحیه ایشان را بهتر خواهد کرد. کار مهمی که مشغول انجام آن هستید به بار خواهد نشست و مزد زحمت هایتان را می گیرید. دوستی که علاقه زیادی به ایشان دارید، مدتی است به شما کم محلی می کند و رفتار وی با شما مانند سابق نیست، از این رفتار دلخور نشوید و مطمئن باشید که گرفتاری های زندگی باعث شده تا این دوست، رابـ*ـطه کمتری با شما داشته باشد.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین بهمن ماه
اجازه ندهید مشکلاتی که با آنها روبرو هستید شما را ناامید کند و در اولین فرصت نیروی لازم برای مبارزه با مشکلات را بدست آورید. خوراکی های ناسالم را کنار بگذارید و به رژیم غذایی سالم پایبند باشید. صبر و بردباری بیشتری در کارها پیشه کنید و به خاطر داشته باشید که عجله کار شیطان است. شرایطی مهیا می شود تا کار خلاقانه ای که مدت ها است به فکر انجام آن هستید را آغاز نمایید. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و خلاقیت خود را به رخ دوستان و اطرافیان بکشید. امروز افکار ناراحت کننده ای به ذهن شما می سد، اجازه ندهید این افکار روز شما را خراب کند. همسر یا عشق زندگی تان خودش را به آب و آتش می زند تا رفاه و رضایت شما را فراهم کند. تلاش ایشان را قدر بنهید و در اولین فرصت به عشق زندگی تان ثابت نمایید که شما نیز هیچ تلاشی را برای ایشان فروگذار نخواهید کرد. با یک دست چندین هندوانه بر می دارید و همیشه سرتان را بیش از حد شلوغ می کنید. این رویکرد نه تنها پیشرفتی برای شما به دنبال ندارد، بلکه به لحاظ فکری نیز ذهن شما را آشفته می کند تا تمرکز لازم را در انجام کارها نداشته باشید. از امروز تصمیم بگیرید این روحیه را کنار بگذارید و کارها را در وقت مشخص خود انجام دهید.

فال روزانه در روز 5 اردیبهشت 1401 برای متولدین اسفند ماه
امروز مواظب اعصاب خود باشید و از کوره در نروید. احتمال ضرر شما در معامله ها و قراردادهای کاری وجود دارد. به صلاح شماست که امروز کارهای تجاری را کنار بگذارید. هزینه بیشتری برای رسیدگی به منزل یا محل کار خود اختصاص دهید. اعضای خانواده زمینه ناراحتی شما را فراهم می آورند. در اولین فرصت دلیل برخورد نامناسب اعضای خانواده را جویا شوید و به گونه ای با اهل منزل صحبت کنید که در آینده کمتر شما را ناراحت کنند. روحیه دمدمی مزاجی که دارید را کنار بگذارید و در آینده با ثبات بیشتری زندگی را در پیش بگیرید. در غیر این صورت اطرافیان روی شما حساب نمی کنند و به انسان غیرقابل اعتمادی تبدیل خواهید شد. دوستی قدیمی امروز به شما سر می زند و دیدارها را تازه می کند. احتمال ایجاد مشاجره ای میان شما و همسر یا عشق زندگی تان وجود دارد، اما این مشاجره سریع تر از چیزی که انتظارش را دارید به صلح و آشتی ختم می شود. با حضور در فعالیت ها و دورهمی های دوستانه، سلامت روحی خود را تضمین کنید

منبع ساعد نیوز


فال روزانه دوشنبه 5 اردیبهشت ماه 1401

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا