خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

میستونکِ مرمر
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,148
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 10 ساعت 25 دقیقه
نویسنده این موضوع
فال روزانه متولدین فروردین
♦♦
امروز عواقب کار اشتباهی که در گذشته‌ انجام داده‌اید گریبان شما را می‌گیرد. از این شرایط درس بگیرید و در آینده به گونه‌ای زندگی کنید که چنین اشتباهی را هرگز مرتکب نشوید. به خاطر داشته باشید که با ولخرجی راه به جایی نخواهید برد. جویای حال دوستان و اعضای خانواده باشید. اهمیت زیادی به اطرافیان می‌دهید و این رویکرد باعث شده گاهی اوقات قول‌هایی به آشنایان بدهید که از انجام آنها ناتوان هستید، امروز اگر این روحیه را کنار نگذارید در آینده کار دست خودتان خواهید داد. قبل از اینکه مشکلی که به آن برخورد کرده‌اید دردسرهای زیادی برای شما درست کند، این مشکل را امروز حل کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز را به روزی ماندگار و عاشقانه تبدیل خواهد کرد.

فال روزانه متولدین اردیبهشت
♦♦
ولخرجی را کنار بگذارید و به فکر پس‌انداز و صرفه‌جویی باشید، در غیر این صورت در آینده نزدیک گرفتار مشکلات مالی خواهید شد. اهمیت زیادی به انجام خواسته‌های اعضای منزل می‌دهید و این رویکرد شما را حسابی خسته کرده است. دشمن دیرینه‌ای که در محل‌کار یا در میان همسایه‌ها دارید امروز رسوا خواهد شد. روز شلوغی را سپری می‌کنید و فرصتی برای استراحت و تفریح فراهم نمی‌شود. درمیان کارهای امروز، فرصتی برای استراحت و تفریح پیدا می‌کنید. همسر یا عشق‌زندگی‌تان امروز شما را مهمان عشقی گرم و خاطره‌انگیز خواهد کرد.

فال روزانه متولدین خرداد
♦♦
پولی که از کسی قرض گرفته‌اید را امروز به هر قیمتی که شده بازپس دهید. در غیر این صورت طلبکاری که از ایشان پول گرفته‌اید، آبرو برای‌تان نمی‌گذارد. روز فرخنده‌ای را برای تجارت و فعالیت‌های مالی در پیش دارید، اما بهتر است قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری با اعضای خانواده مشورت کنید و از آنها کمک بگیرید. امروز متوجه خواهید شد که بیشتر از همیشه با همسر یا عشق‌زندگی‌تان هم‌دل و هم‌زبان هستید و حرف‌های یکدیگر را بهتر می‌فهمید. این احساس را به فال نیک بگیرید و لحظه‌های ناب عاشقی را تجربه کنید. انسان مبارزی هستید و روحیه‌ای رقابت‌طلبانه دارید، امروز از این روحیه به نفع خود استفاده نمایید و به اطرافیان ثابت کنید که هرگز سنگر را خالی نمی‌‌گذارید. تلاش‌های زیادی در زندگی کشیده‌اید؛ اما طعم موفقیت را نچشیده‌اید و این شرایط زمینه افسردگی شما را فراهم کرده‌ است.

فال روزانه متولدین تیر
♦♦
با مشکلی روبه‌رو هستید که راه حلی برای آن پیدا نمی‌کنید. اجازه ندهید این مشکل شما را از پا دربیاورد و برای حل آن از دوستان و آشنایان کمک بگیرید. امروز یکی از دوستان نزدیک پیشنهاد وسوسه‌‌انگیزی را برای افزایش درآمد مطرح می‌کند، این پیشنهاد را جدی بگیرید و مطمئن باشید عملی‌کردن آن، سود سرشاری را روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌کند. قسمتی از وقت امروز را به کمک در کارهای خانه اختصاص دهید و به اهل منزل ثابت کنید از هر فرصتی برای کمک به آنها استفاده می‌کنید. ایده‌های زیادی در ذهن دارید اما تاکنون برای انجام این ایده‌ها آستین بالا نزد‌ه‌اید، امروز زمان مناسبی است که به ایده‌های خود جامه عمل بپوشانید. در محبت و علاقه عشق‌زندگی‌تان شک دارید و فکر می‌کنید که مانند گذشته شما را دوست ندارد، اما امروز اتفاقی می‌افتد و همسر یا عشق‌زندگی‌تان به شما ثابت می‌کند که بیشتر از همیشه دوست‌تان دارد.

فال روزانه متولدین مرداد
♦♦
سلامت خود را جدی نمی‌گیرید و ورزش و تحرک را کنار گذاشته‌اید، امروز زمان مناسبی است که نگاهی جدی به ورزش و تحرک داشته باشید و با اختصاص زمانی از روز به ورزش، سلامت خود را تضمین کنید. به لحاظ مالی روز حساسی را در پیش دارید و بهتر است که مواظب خرج‌های‌تان باشید. اختلاف‌نظر با همسر یا عشق‌زندگی‌تان را کنار بگذارید و از امروز به فکر پیدا کردن نقطه‌نظرهای مشترک بیشتری باشید. عشق بی‌پایان خود را نثار همسر یا عشق‌زندگی‌تان کنید و مطمئن باشید که عشق شما یک‌طرفه نمی‌ماند و پذیرای محبت ایشان خواهید بود. شرایطی مهیا می‌شود تا مشغول کارهای موردعلاقه‌تان شوید.

فال روز متولدين شهريور
♦♦
کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست می‌آورید و تمامی کارهای امروز را با موفقیت به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. اگر به فکر حفظ آبروی‌تان هستید، پولی که از کسی قرض کرده‌اید را در اولین فرصت باز پس دهید.

فال روزانه متولدین مهر
♦♦
مواظب رژيم‌غذایی‌تان باشید و پرخوری را کنار بگذارید. به لحاظ مالی روز خوبی را در پیش دارید و پولی به دست‌تان می‌رسد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و به کمک این پول، اوضاع مالی‌تان را بهبود بخشید. پولی که مدتی است به کسی قرض داده‌اید امروز به شما بازپرداخت خواهد شد. احتمال ایجاد مشاجره‌ای میان شما و یکی از همسایه‌ها یا همکاران وجود دارد. اجازه ندهید این مشاجره بالا بگیرد روز حساسی را برای عاشقی در پیش دارید به لحاظ کاری روز خوبی را آغاز کرده‌اید دوستی قدیمی امروز به شما سر می‌زند و دیدارها را تازه می‌کند. یکی از اطرافیان از رفتار شما سوءبرداشت می‌کند، در نتیجه بیشتر از همیشه مواظب رفتار و گفتار خود باشید.

فال روزانه متولدین آبان
♦
♦
از مشکلات هراسی به دل راه ندهید و مطمئن باشید از وضعیتی که به آن گرفتار هستید سربلند بیرون خواهید آمد. به لحاظ مالی وضعیت خوب و باثباتی دارید، اما از آنجایی که در همیشه روی یک پاشنه نمی‌چرخد، بهتر است از امروز تصمیم بگیرید که مقداری از درآمد خود را برای روز مبادا کنار بگذارید و راه پس‌انداز و صرفه‌جویی در پیش بگیرید. انسان محبوبی هستید و امروز اطرافیان را مانند آهنربا به خودتان جذب می‌کنید. فرصتی دست می‌دهد تا با مسافرت و تفریح، از روزمرگی‌های زندگی فاصله بگیرید.

فال روزانه متولدین آذر
♦♦
انسان باتجربه‌ای هستید و نظرهای مفید و سودمندی دارید، اما نظرهای خود را درمیان جمع ابراز نمی‌کنید و این وضعیت باعث شده تا اطرافیان آن‌گونه که انتظار دارید روی شما حساب‌‌ باز نکنند. ادامه این شرایط اصلا به صلاح شما نیست و از امروز به خودتان قول بدهید که با صدایی بلند و رسا نظرهای خود را اعلام کنید و اطرافیان را از این نظرهای مفید بهره‌مند سازید. نبود اعتماد‌به‌نفس سد راه شما در پیشرفت و موفقیت است و اگر به فکر دستاوردهای بیشتری در زندگی هستید، باید فکری به حال این وضعیت بردارید و با اعتماد‌به‌نفس و اراده‌ای پولادین مسیر موفقیت را در پیش بگیرید. امید واهی را کنار بگذارید و به دنبال اتفاق‌های غیرواقع‌بینانه نباشید. در عوض زندگی را با رویکردی جدی و حساب‌شده در پیش بگیرید و اجازه ندهید فاصله‌ای میان شما و رویاهای‌تان ایجاد شود

فال روزانه متولدین دی
♦♦
بیش‌از‌حد به نگرانی‌ها فکر نکنید و به دنبال آرامش باشید. کسالت و بیماری را با ورزش و تحرک از وجود نازنین‌ خود دور کنید. هزینه‌های زندگی شما سربه‌فلک گذاشته و حساب‌و‌کتاب خرج‌های‌تان از دست شما دررفته است. به دوستان قدیمی سر بزنید و خاطره‌های خوش گذشته را زنده‌‌ کنید. انسان مهربان و ساده‌دلی هستید و حرف‌دل‌تان را رک و بی‌پرده به زبان می‌آورید این رویکرد را تغییر دهید و از امروز به خودتان قول بدهید که در کنار صداقت، حرف‌های خود را بی‌پرده و رک مطرح نکنیدکارهای عقب‌افتاده زیادی دارید و انجام ندادن این کارها شما را حسابی نگران کرده است، اجازه ندهید این وضعیت ادامه پیدا کند

فال روزانه متولدین بهمن
♦♦
احساس می‌کنید که مانند گذشته قوی و تندرست نیستید و همیشه احساس ضعف و خستگی می‌کنید. دلیل این وضعیت در کم‌تحرکی و ورزش‌نکردن نهفته است، در نتیجه از امروز فرصتی را برای ورزش کنار بگذارید امروز اگر حواس‌تان را حسابی جمع نکنید، احتمال زیادی وجود دارد که با خرید کالاهای غیرضروری، حسابی ولخرجی کنید و ثبات مالی‌تان به خطر بیافتد. مدتی است که وقتی را در کنار اعضای خانواده سپری نکرده‌اید، قبل از اینکه ادامه این وضعیت زمینه ناراحتی اهل منزل را فراهم کند، امروز زمانی را به اعضای خانواده اختصاص دهید احتمال زیادی وجود دارد که گرفتار عشقی ناگهانی و غیرمنتظره شوید. اجازه ندهید این عشق شما را سردرگم کند اتفاق فرخنده‌ای در محل‌کار انتظار شما را می‌کشد. این اتفاق را به فال نیک بگیرید

فال روز متولدين اسفند
♦♦
به دنبال روش‌های جدیدی برای حل‌ مشکلات باشید و دیدگاه خود به زندگی را گسترش دهید. مطمئن باشید ادامه این رویکرد گره‌های زیادی از مشکلات شما را در آینده باز می‌کند. اجازه ندهید روز شما با بطالت و بی‌تحرکی به پایان برسد. کارهای مالی را با دقت بیشتری انجام دهید قصد انجام کار مهمی را دارید اما از لازم برای اجرای این کار برخوردار نیستید و از انجام این کار مهم هراس دارید. امروز برنامه‌های خود را از این کار مهم با بزرگان فامیل درمیان بگذارید و مطمئن باشید که اعضای خانواده شما را در رسیدن به اهداف‌تان تنها نمی‌گذارند. به لحاظ کاری روز خوبی را در پیش دارید و به موفقیت چشمگیری دست پیدا خواهید کرد. به تنهایی تصمیم نگیرید و برای شروع تجارت و کارهای مهم، نظر افراد با تجربه را جویا شوید.

منبع فالوده


فال روزانه جمعه 2 اردیبهشت ماه 1401

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا