M O B I N A
سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
- عضویت
- 3/4/21
- ارسال ها
- 24,702
- امتیاز واکنش
- 63,861
- امتیاز
- 508
- سن
- 19
- محل سکونت
- BUSHEHR
- زمان حضور
- 273 روز 8 ساعت 23 دقیقه
نویسنده این موضوع
خدمت طراحی اینفوگرافیک infographic یا اینفوگرافی با استفاده از تلفیق اطلاعات و عناصر جذاب گرافیکی باعث انتقال سریعتر و بهتر محتوا به مخاطب میشود. اینفوگرافی در تولید محتوای گرافیکی و مدیای بصری که یکی از انواع بازاریابی محتوا است کاربرد فراوان دارد.
یکی از شاخه های تولید محتوای بصری است که خیلی پر طرفدار است و به شدت در ترند شدن تصاویر در گوگل اثر گذار است.
قیمت گذاری طراحی اینفوگرافیک به این صورت است که بستگی به سایز و محتوا دارد و اصولا از مشتریهای عزیز نمونه ای که قبلا در جایی دیدن و پسندیدند دریافت میشود.
خدمت طراحی اینفوگرافیک آرانیک وب چیست؟
اینفوگرافیک ها به یکی از اصلیترین وسایل ارتباطی در کلاسهای درس، محل کار و در سراسر وب تبدیل شدند که می توانند لپ کلام را بهتر به مخاطب انتقال دهند.
برای توصیف طراحی اینفوگرافیک ابتدا از توصیف خود کلمه اینفوگرافیک شروع کنیم. اینفوگرافیک (infographic) در واقع ترکیبی از دو کلمه information و graphic است یعنی ترکیب گرافیک و اطلاعات.
در اصل اینفوگرافیک یک شکل از ارتباطات بصری و دیداری است که به منظور جلب توجه و افزایش درک ساخته میشود.
در این دوران اینفوگرافیک تبدیل به گستردهترین توصیف کننده نوع خاصی از ارتباطات بصری شده است که شامل گرافیکهایی است که دادهها، کپی دادهها و یا هر دو را نشان میدهد. شما احتمالا اینفوگرافی را در مجلات آنلاین و یا روی دیوار در مطب دکتر یا بیماسرتان دیدید. برای درک بهتر هر موضوع میتوانیم از اینفوگرافیک استفاده کنیم و مطالب و تصاویر بیانگر یک مدیای خوش منظره باشد و باعث فهم بیشتر مخاطب شود.
اینفوگرافیک ابزار ارزشمندی برای ارتباطات بصری است. منحصر به فردترین و خلاقانهترین اینفوگرافیکها از نظر بصری اغلب مؤثرترین هستند زیرا توجه ما را جلب میکنند و رها نمی کنند.
اما مهم است که به یاد داشته باشید که تصاویر در یک اینفوگرافیک باید کاری بیشتر از هیجان و درگیر کردن انجام دهند.
مراحل طراحی و ساخت اینفوگرافیک
شما باید مخاطب ایدهآل خود را از بین این ۵ دسته تشخیص دهید و ساخت اینفوگرافیک برای این دسته از مخاطبان را آغاز کنید. هنگام فکر کردن درمورد دادههایی که میخواهید طراحی کنید باید به همه ۵ دسته مخاطب بالا فکر کنید. به عنوان مثال یک مخاطب تازه کار ممکن است نیاز به اطلاعاتی داشته باشد که معنای خیلی ساده را برساند یا یک متخصص بیشتر علاقمند است ارائه نظریات شما را ببیند. یا مثلا یک پرسنل اجرایی اشتراک بیشتری با مخاطبان تازه کار دارد چراکه زمان کمی در اختیار دارد و باید سادهترین و مهمترین اطلاعات و تاثیر آن بر کسبوکار را در اختیار آنها قرار دهید.
همچنین میتوانید یک فهرست از منابع شخصی که از آن استفاده کردهاید را لیست کنید و در اینفوگرافیک خود ذکر کنید. به این ترتیب اینفوگرافیک شما تمیز و حرفهای میشود. با این حال مردم ممکن است همچنان بدون توجه به منابع ذکر شده اینفوگرافی شما را به اشتراک بگذارند و یا حتی ممکن است این کار باعث شود بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما مراجعه کنند چون محتواهای اینفوگرافیک به سرعت وایرال می شوند.
یکی از شاخه های تولید محتوای بصری است که خیلی پر طرفدار است و به شدت در ترند شدن تصاویر در گوگل اثر گذار است.
قیمت گذاری طراحی اینفوگرافیک به این صورت است که بستگی به سایز و محتوا دارد و اصولا از مشتریهای عزیز نمونه ای که قبلا در جایی دیدن و پسندیدند دریافت میشود.
خدمت طراحی اینفوگرافیک آرانیک وب چیست؟
اینفوگرافیک ها به یکی از اصلیترین وسایل ارتباطی در کلاسهای درس، محل کار و در سراسر وب تبدیل شدند که می توانند لپ کلام را بهتر به مخاطب انتقال دهند.
برای توصیف طراحی اینفوگرافیک ابتدا از توصیف خود کلمه اینفوگرافیک شروع کنیم. اینفوگرافیک (infographic) در واقع ترکیبی از دو کلمه information و graphic است یعنی ترکیب گرافیک و اطلاعات.
در اصل اینفوگرافیک یک شکل از ارتباطات بصری و دیداری است که به منظور جلب توجه و افزایش درک ساخته میشود.
در این دوران اینفوگرافیک تبدیل به گستردهترین توصیف کننده نوع خاصی از ارتباطات بصری شده است که شامل گرافیکهایی است که دادهها، کپی دادهها و یا هر دو را نشان میدهد. شما احتمالا اینفوگرافی را در مجلات آنلاین و یا روی دیوار در مطب دکتر یا بیماسرتان دیدید. برای درک بهتر هر موضوع میتوانیم از اینفوگرافیک استفاده کنیم و مطالب و تصاویر بیانگر یک مدیای خوش منظره باشد و باعث فهم بیشتر مخاطب شود.
اینفوگرافیک ابزار ارزشمندی برای ارتباطات بصری است. منحصر به فردترین و خلاقانهترین اینفوگرافیکها از نظر بصری اغلب مؤثرترین هستند زیرا توجه ما را جلب میکنند و رها نمی کنند.
اما مهم است که به یاد داشته باشید که تصاویر در یک اینفوگرافیک باید کاری بیشتر از هیجان و درگیر کردن انجام دهند.
مراحل طراحی و ساخت اینفوگرافیک
- شناخت مخاطب و پرسونا برای اینفوگرافیک
شما باید مخاطب ایدهآل خود را از بین این ۵ دسته تشخیص دهید و ساخت اینفوگرافیک برای این دسته از مخاطبان را آغاز کنید. هنگام فکر کردن درمورد دادههایی که میخواهید طراحی کنید باید به همه ۵ دسته مخاطب بالا فکر کنید. به عنوان مثال یک مخاطب تازه کار ممکن است نیاز به اطلاعاتی داشته باشد که معنای خیلی ساده را برساند یا یک متخصص بیشتر علاقمند است ارائه نظریات شما را ببیند. یا مثلا یک پرسنل اجرایی اشتراک بیشتری با مخاطبان تازه کار دارد چراکه زمان کمی در اختیار دارد و باید سادهترین و مهمترین اطلاعات و تاثیر آن بر کسبوکار را در اختیار آنها قرار دهید.
- جمعآوری محتوا و دادههای مربوطه
- سازماندهی دادهها
- ذکر منابع
همچنین میتوانید یک فهرست از منابع شخصی که از آن استفاده کردهاید را لیست کنید و در اینفوگرافیک خود ذکر کنید. به این ترتیب اینفوگرافیک شما تمیز و حرفهای میشود. با این حال مردم ممکن است همچنان بدون توجه به منابع ذکر شده اینفوگرافی شما را به اشتراک بگذارند و یا حتی ممکن است این کار باعث شود بازدیدکنندگان بیشتری به سایت شما مراجعه کنند چون محتواهای اینفوگرافیک به سرعت وایرال می شوند.
اینفوگرافیک
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com