خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
چهارشنبه دوم سپتامبر پس از ماه‌ها انتظار، محصول جدیدی از برند محبوب مرسدس بنز (Mercedes-Benz) رونمایی شد. همانطور که انتظار می‌رفت، این مدل هم یکی دیگر از شاهکارهای این کمپانی است. S کلاس جدید، طراحی بسیار زیبا و چشمگیری دارد چرا که کمپانی سازنده، از آخرین تکنولوژی روز دنیا برای طراحی و ساخت این مدل کمک گرفته است. بسیاری از منتقدان بر این باورند که با ارائه این سدان بزرگ و لاکچری، تعریف دنیای خودروسازی از «لوکس بودن» برای همیشه تغییر می‌کند. زمانی که یک خودروی جدید رونمایی و ارائه می‌شود، افراد و منتقدان زیادی در انتظار می‌نشینند تا این مدل جدید را بررسی کرده و آن را با دیگر مدل‌های قدیمی‌تر و یا هم سن و سال خود مقایسه کنند. کمپانی مرسدس بنز که با اخبار ساخت و رونمایی S کلاس جدید خود از مدت‌ها پیش غوغا کرده بود، مدتی پیش پس از انتظارهای طولانی، بالاخره از این محصول جدید و دلفریب رونمایی کرد. این رونمایی، آتشی بر دل مشتریان وفادار کمپانی مرسدس بنز انداخت. مدل جدید و محبوب ما، یک محصول فوق لاکچری بوده و انواع تکنولوژی‌های روز را در خود جای داده است. استانداردهای ایمنی آن، در بین خودروهای لوکس امروزی زبانزد است. تقریبا همه معتقد هستند که این مدل جدید، دنیای خودروهای لاکچری کمپانی سازنده را برای همیشه دگرگون می‌کند. حالا همه بی صبرانه در انتظارند که این مدل جذاب، در اواسط سال 2021 وارد بازار شود تا بتوانند تجربه رانندگی رویایی برای خود رقم بزنند و صاحب خوشبخت این محصول باشند.


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
وقتی صحبت خودروهای لوکس صنعت خودروسازی می‌شود، برندهای گران قیمت زیادی از جمله بنتلی (Bentley) و رولز رویس (Rolls-Royce) نیز از ذهن عبور می‌کنند. این برندها حتی از مرسدس بنز هم لاکچری‌تر هستند. اما وقتی پای کیفیت به میان می‌آید، این شرکت آلمانی و پرطرفدار حرف اول را می‌زند. هدف از ساخت S کلاس جدید، صدر نشینی این برند در لیست «برترین‌ها و لوکس‌ترین‌ها» بود. مشتریان آمریکایی بازار جهانی خودرو، این مدل را با دو نام S500 و S580 در بازار خواهند دید. این دو مدل هر دو مجهز به سیستم 4Matic AWD هستند. تفاوت این دو گزینه، در پیشرانه آنهاست. مدل S500 مجهز به یک موتور 3.0 لیتری است که قدرتی برابر 429 اسب بخار و گشتاوری معادل 520 نیوتون.متر دارد. پیشرانه مدل S580، یک موتور 4.0 لیتری V8 است که 496 اسب بخار نیرو تولید کرده و گشتاور آن برابر با 700 نیوتون.متر است. همانطور که پیش‌تر گفته شد، هردوی این مدل‌ها مجهز به سیستم 4Matic AWD هستند. قدرت این پیشرانه‌های قوی، از طریق یک سیستم تعلیق اتوماتیک 9 سرعت، به هر چهار چرخ آن منتقل می‌شود.

مشتریان اروپایی می‌توانند در انتظار پیشرانه‌های متفاوتی باشند. همچنین در مدل‌هایی که در بازار اروپا ارائه می‌شود، سیستم AWD و RWD تعیبه شده است. موتورهای این مدل دیزلی و بنزینی خواهد بود. البته لازم به ذکر است که این کمپانی، از ارائه موتور هیبریدی غافل نشده است. همانطور که دایملر وعده داد است، یک موتور V8 پلاگین هیبریدی، موتوز بنزینی را همراهی کرده و طیف سرعتی برابر با 60 مایل بر ساعت دارد. مشتریان آمریکایی باید با موتور دیزلی خداحافظی کنند. همانطور که انتظار می‌رود، رانندگی با این مدل تجربه‌ای جادویی و بسیار دلپذیر است. افرادی که در تست‌های مختلف با این مدل رانندگی کرده‌اند، همگی محو راحتی و البته، رابط کاربری آن شده اند. حالا که پوشش‌ها کنار رفته و دنیا این مدل را برای اولین بار در برابر چشمان خود می‌بیند، متوجه می‌شویم که این محصول صنعت خودرو را دگرگون خواهد کرد. طراحی آن، قدمی رو به آینده است.


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
جلو پنجره استفاده شده از این مدل، مشابه فیس لیفت بنز E کلاس است، البته کمی بزرگ‌تر. چراغ‌های جلو که طراحی و ظاهری نازک دارند، ظاهری خشن به این مدل بخشیده اند. کاپوت به قدری جادار و بلند است که انگار هرچیزی را از سر راه خود برداشته و قورت می‌دهد. از کنار، طراحی این مدل بسیار تمیز و بدون نقص است. در بخش پشتی، خط‌ها و چروک‌های بسیار ظریفی دیده می‌شود که جذابیت این مدل را چندین برابر می‌کند. چراغ‌های پشتی، مانند دیگر سدان‌های این کمپانی، به شکل افقی تعبیه شده اند. طراحی بدنه بسیار مدرن است و انگار که رقبای سرسخت خود را به میدان کارزار می‌خواند.

طراحی داخلی، حتی از طراحی بیرونی شگفت انگیز‌تر است. رنگ‌های استفاده شده در کابین، گرمای دلچسبی به آن می‌بخشد. طراحی داخل به قدری مدرن و جذاب است که شک می‌کنیم آیا این مدل به زمان حال تعلق دارد یا خیر. سرپرست تیم طراحی، ساخت این مدل را «یک تجربه انقلابی» برای تیم خود و کمپانی می‌داند. او معتقد است که این مدل، ترکیبی از «پرستیژ سنتی و دیجیتال» است. اکثر شکل‌های استفاده شده در طراحی داخلی، به صورت افقی و بدون نقص تعبیه شده اند. تکنولوژی تعبیه شده نیز جذابیت این مدل را چند برابر می‌کند. صفحه نمایش‌های OLED و سه بعدی کابین، به شکل نفس گیری طراحی شده اند. با استفاده از دوربین‌های متعدد، اطراف خودرو همیشه تحت کنترل شماست. آنطور که به نظر می‌رسد، بازار داخلی از مدل‌هایی بهره خواهد برد که مجهز به «سیستم خودران سطح 3» هستند. سرعت این مدل در حالت خودران، 37 مایل بر ساعت خواهد بود. استفاده از اسپیکرهای پیشرفته، باعث می‌شود که صدا را به صورت «چهار بعدی» بشنوید. برای نورپردازی داخلی کابین، از 250 چراغ LED استفاده شده است. تقریبا همه معقتد هستند که این مدل، انقلابی بی مثال در دنیای خودروهای لوکس است. زیبایی و تکنولوژی آن به قدری نفس گیر است که حتی منتقدان و افرادی که طرفدار این کمپانی نیستند را نیز به تحسین وا می‌دارد.


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
نگاهی به طراحی ظاهری و داخلی

بنز اس کلاس 2021 مرسدس بنز اس کلاس همواره در تمامی مدل‌های ارائه شده خودروی پرچم‌داری بوده است که مشخصات و ویژگی‌های خود را با سایر محصولات مرسدس بنز به اشتراک می‌گذارد. اس کلاس مدل ۲۰۲۱ مرسدس بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شده است و این کمپانی دیگر تمرکز خود را از موتور و پرفورمنس برداشته و به سمت و سوی سرنشینان راهی کرده است. این ادعا نیز به راحتی به واسطه تکنولوژی‌ها و فناوری‌های متنوع و جدید بکار رفته در این خودرو قابل اثبات است. در اس S کلاس جدید خودرو تمرکز بر روی حس و حال سواری قرار گرفته است. دفترچه راهنمایی که مرسدس بنز برای این خودرو منتشر کرده ۷۷ صفحه‌ای است و همین موضوع خود به خوبی نشان می‌هد که با چه غول مجهزی طرف هستیم. این محصول جدید که با کد W223 نیز شناخته می‌شود یک خودرو چهار چرخ متحرک است که به احتمال قوی طی 10 سال آینده بسیاری از تکنولوژی‌های مورد استفاده در آن را در سایر محصولات پرتیراژتر نیز خواهیم دید. هرچند تعدادی از تکنولوژی‌های بکار رفته در این خودرو پیش از این در تعدادی دیگر از محصولات مرسدس بنز بکار گرفته شده‌اند. اس کلاس پرفروش‌ترین خودرو ازار در کلاس خود است و به همین جهت نیز هر بار در هنگام رونمایی توجه بسیار زیادی از مخاطبان و رسانه‌ها را به سمت خود جذب می‌کند. این موضوع در کنار شهرت فوق‌العاده کمپانی سازنده آن سبب شده که طراحان مرسدس بنز از هیچ آپشنی برای این خودرو چشم پوشی نکنند. شما می‌توانید مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱ را خودرویی در نظر بگیرید که از تکنولوژی ساخت موشک نیز در تولید آن استفاده شده و در واقع این خودرو یک موشک زمین به زمین است. اس کلاس ۲۰۲۱ دریافت چنین لقبی را مدیون تجربه رانندگی فوق‌العاده و تکنولوژی‌های خاصی است که در اختیار سرنشینان خود قرار می‌دهد.


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
قوای محرکه S کلاس ۲۰۲۱ نسخه پایه ‌S کلاس که در بازار اروپا عرضه خواهد شد از یک موتور ۳ لیتری توربوشارژ خطی و شش سیلندر بهره می‌برد که در نسل قبلی نیز از آن استفاده شده است. این موتور در همکاری با سیستم هیبرید نرم اختصاصی مرسدس بنز یا همان EQ Boost می‌تواند ۴۲۹ اسب بخار قدرت و ۵۲۰ نیوتن متر گشتاور را تولید کند. همکاری این سیستم هیبریدی سبب شده که موتور مذکور بتواند نسبت به سال قبلی به ترتیب ۶۷ و ۲۰ واحد گشتاور و قدرت بیشتری تولید کند. در خصوص نسخه پلاگین هیبرید با یک S580e روبرو هستیم که در کنار موتور شش سیلندر از یک موتور الکتریکی ۱۱۰ کیلوواتی و یک باتری لیتیوم یونی حدودا ۲۹ کیلووات ساعتی با وزن ۵۳۱ پوند بهره می‌برد. باتری مذکور در با استفاده از شارژر AC معمولی می‌تواند با سرعت ۱۱ کیلوواتی شارژ شود و با کمک شارژر DC سرعت شارژ به عدد ۶۰ کیلووات رسیده و زمان شارژ نیم ساعت کاهش می‌یابد. براساس مقیاس WLTP نسخه پلاگین مرسدس بنز اس کلاس ۲۰۲۱ با یک بار شارژ کامل باتری می‌تواند حدودا ۱۰۰ کیلومتر مسافت را طی کند و این ادعا در عمل نیز اثبات شده است. البته نکته حائز اهمیت در خصوص میزان پیمایش خودرو به کمک باتری نحوی رانندگی و استفاده از پدال گاز و ترمز است. در صورتی که S580e در حالت تمام برقی قرار داشته باشد حداکثر سرعتی که خودرو می‌تواند به آن دست پیدا کند ۱۴۰ کیلومتر بر ساعت است. این رقم برای حالت تمام برقی قابل توجه است. باید در نظر داشت که در حالت هیبریدی حداکثر سرعت از رقم مذکور نیز کمتر خواهد بود چرا که میزانی از انرژی موتور صرف عملیات‌های داخلی قوای محرکه درونسوز آن می‌شود. خروجی قوای محرکه هیبریدی اس کلاس ۲۰۲۱ از لحاظ قدرت ۱۵۰ اسب بخار و از لحاظ گشتاور ۴۴۰ نیوتن متر است که برای رانندگی درون شهری از حد مناسب و راضی‌کننده نیز بالاتر است. شاید تنها انتقادی که بتوان به نسخه پلاگین هیبرید اس کلاس جدید گرفت مربوط به حجم بالای باتری آن است که سبب شده صندوق عقب این خودرو با کاهش حجم مواجه شود. به احتمال قوی نسخه پلاگین هیبرید این خودرو در ابتدا در اروپا عرضه می‌شود و پس از گذشت مدتی نیز پای آن به بازار ایالات متحده باز خواهد شد. اما در خصوص نسخه قدرتمند‌تر که از با نام S580 شناخته خواهد شد شاهد حضور یک موتوری ۴ لیتری هشت سیلندر توئین توربو هستیم. این موتور ۴۶۹ اسب بخار قدرت و ۷۰۰ نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند و حداکثر سرعت آن به صورت الکتریکی بر روی عدد ۲۱۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است. دور از انتظار نیز که نسخه قوی‌تر پای خود را به بازار ایالات متحده باز کند. قیمت S کلاس ۲۰۲۱


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
تجهیزات و امکانات اس کلاس ۲۰۲۱ در تمامی مدل‌های اس کلاس جدید انتقال قدرت موتور به چهار چرخ خودرو به واسطه یک گیربکس ۹ سرعته اتومات صورت می‌پذیرد. در نسل هفتم مرسدس بنز S کلاس شاهد حضور سیستم E-Active Body Control هستیم. این سیستم پیش از این در شاسی بلند‌های GLS و GLE مورد استفاده قرار گرفته و به کمک آن می‌توان حرکات بدنه خودرو را به میزان قابل‌توجهی مدیریت کرد. همچنین سیستم EBS مورد استفاده در خودرو سطح جاده را پیوسته اسکن کرده و به همین جهت نیز سیستم تعلیق واکنش مناسبی از خود نشان می‌دهد. این سیستم با همراهی قابلیت Pre-Safe Impulse Control ایمنی بیشتری را برای سرنشینان این خودرو به خصوص سرنشینان عقب فراهم آورده است. با همراهی این دو سیستم در صورتی که کامپیوتر مرکزی خودرو تشخیص دهد که یک خودرو دیگر با قسمت‌های جانبی خودرو برخورد خواهد کرد به سرعت کابین را جابجا کرده و با این کار سرنشینان را از نیرو و فشار زیاد وارد شده از تصادف محافظت می‌کند. پیش از این در آئودی A8 نیز شاهد استفاده از این قابلیت بودیم. علاوه بر این به لطف بهره گیری از سیستم تعلیق چند اتصالی (مولتی لینک) در محور عقب، چراخ‌های این محور نیز فرمان پذیر هستند. سطح سه رانندگی خودران نیز در اس کلاس جدید ارائه شده است. به کمک این سطح خودرو می‌تواند تا سرعت ۶۰ کیلومتر بر ساعت به صورت خودران هدایت شود و حتی امکان پخش ویدئوهای یوتیوب نیز در این حالت برای سرنشینان فراهم است. دکمه‌های مختص رانندگی خودران بر روی موقعیت ۱۰ و ۲ فرمان خودرو تعبیه شده‌اند. اگر سیستم درایو پایلوت خودرو نتواند در مواقع بحرانی خودرو را کنترل کند سیستم تعبیه شده بر روی فرمان به راننده هشدار داده و چراغ‌های هشدار قرمز رنگ می‌شوند. بدین ترتیب کامپیوتر مرکزی خودرو از راننده می‌خواهد که مدیریت خودرو را به عهده گرفته و فقط ۱۰ ثانیه پس از روشن شدن چراغ‌های هشدار سیستم پایلوت درایو کنترل خودرو را حفظ خواهد کرد. در تست‌های صورت گرفته سیستم Drive Pilot با تغییر شتاب و ارسال پیام‌های هشدار دهنده راننده را از شرایط به وجود آمده آگاه کرده و واکنش مطلوبی از خود نشان داده است. گفته می‌شود سیستم مذکور در ابتدا در کشور آلمان در دسترس خریداران مرسدس بنز اس کلاس جدید خواهد بود و در تابستان آینده به بازار آمریکا راه خواهد یافت. ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیق پذیر با قابلیت توقف و شروع حرکت مجدد، دستیار فعال فرمان، سیستم کمک به حفظ خودرو در بین خطوط، سیستم کمک به تغییر مسیر، سیستم تشخیص علایم راهنمایی و رانندگی، سیستم اخطار وجود ترافیک در جلو و عقب و سیستم پایش نقاط کور از دیگر امکاناتی است که مرسدس بنز بر روی آخرین محصول اس کلاس قرار داده است. مرسدس بنز از لحاظ سیستم صوتی نیز چیزی در این خودرو کم نگذاشته است. ما در اس کلاس جدید شاهد حضور سیستم صوتی فوق‌العاده با کیفیت برمستر (Burmester) به همراه ۳۰ اسپیکر و ۸ ارتعاش‌دهنده هستیم. خروجی این سیستم صوتی چهار بعدی است و در حالی که شما بر روی صندلی‌های ماساژدهنده و مخمل استراحت می‌کنید گوش‌های شما را نوازش می‌دهد. پوشش روی صندلی‌های این خودرو از چرم و مخمل است و به طور کلی درون کابین مملو از چرم، آلومینیوم یا حتی چوب است. صندلی‌ها به گرمکن و سردکن مجهز هستند و حتی در صورت تمایل خریدار امکان سفارش آپشن انرژی بخشی برای صندلی نیز وجود دارد. صندلی‌های مذکور می‌توانند با دربرگرفتن سرنشین به 10 فرم مختلف وی را ماساژ ‌دهند. جالب است بدانید امکان هماهنگی وضعیت صندلی یا سیستم تهویه و نورپردازی درون کابین نیز در این خودرو فراهم است. از دیگر امکانات رفاهی و تفریحی نسل هفتم مرسدس بنز S کلاس ۲۰۲۱ می‌توان به سیستم اینفوتینمنت MBUX اشاره کرد. یک دستیار صوتی ۲۷ زبانه این سیستم اینفوتیمنت را همراه می‌کند و ۳۲۰ گیگابایت SSD و رم ۱۶ گیگابایتی نیز در کنار آن برای سرنشینان خودرو فراهم است. آپشن هداپ دیسپلی مبتنی بر واقعیت افزوده بر روی این خودرو نصب شده که محدوده‌ای معادل با یک نمایشگر ۷۷ اینچی را برای سرنشینان فراهم می‌کند. در توسعه این سیستم از همان تکنولوژی به کار رفته در پروژکتورهای سینمایی استفاده شده است. یک نمایشگر بزرگ ۱۲,۸ اینچی و OLED موجود در قسمت میانی، یک نمایشگر ۱۲,۳ اینچی نصب شده در پشت فرمان و سه نمایشگر مختص صندلی‌های عقب تمامی نمایشگرهای درون کابین اس کلاس جدید هستند. نمایشگر پشت فرمان از نوع LCD است و اطلاعات را به شکل سه بعدی نمایش می دهد. دو نمایشگر از سه نمایشگر صندلی‌های عقب ۱۱.۶ اینچی بوده و در پشت صندلی‌های جلو نصب شده است و نمایشگر سوم نیز نوعی تبلت جداشدنی است که به سرنشین صندلی عقب اجازه می‌دهد امکانات خودرو را مدیریت کند.


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
برنامه فروش و قیمت S کلاس ۲۰۲۱ مطابق با برنامه‌ریزی‌های صورت پذیرفته این خودرو در ابتدا در اروپا و سپس راهی بازار امریکا خواهد شد. نسخه پلاگین هیبرید نیز درست مطابق با این الگو راهی جاده‌ها خواهد شد. هنوز صحبتی در خصوص قیمت نهایی این خودرو به میان نیامده است اما به طور قطع اس کلاس جدید نسبت به نمونه قبلی خود از برچسب قیمتی بالاتری برخوردار خواهد شد و علت این موضوع نیز به افزایش سطح تجهیزات و تکنولوژی‌های بکار رفته در آن برمیگردد. پیش‌بینی‌ها حکایت از پایه قیمت حدودا ۹۵ هزار دلاری برای این خودرو دارد. بسیاری از کارشناسان این خودرو را بهترین اس کلاس تاریخ می‌دانند و البته عده‌ای نیز عقیده‌ای کاملا عکس دارند. اس کلاس جدید برخلاف نسل‌های پیشین خود مخالفان و موافقان سرسختی دارد و علت این موضوع نیز قطعا به نحوی طراحی متفاوت و امکانات خاص آن برمیگردد. اما اینکه آیا اس کلاس جدید خواهد توانست نظر بازار را به خود جذب کند موضوعی است که با گذر زمان و بدست آمدن آمار فروش این خودرو مشخص خواهد شد. بزرگترین بازار فروش اس کلاس در حال حاضر در اختیار چین است و متوسط سن خریداران این بازار ۴۰ سال است. با این اوصاف پیش‌بینی می‌شود این سدان بتواند فروش خوبی را در سطح جهانی تجربه کند.


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

ZaHRa

سرپرست بخش جهانی دیگر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,673
امتیاز واکنش
18,565
امتیاز
373
زمان حضور
71 روز 20 ساعت 40 دقیقه
نویسنده این موضوع
فرا خوان برای مرسدس S کلاس 2021 این روزها که مرسدس بنز S کلاس 2021 (2021 Mercedes S-Class) به عنوان یکی از بهترین خودروهای دنیا شناخته می‌شود، خبر فراخوانش به دلیل «مشکلات فرمان» تمامی سایت‌های خبری را پر کرده است. جالب اینجاست که برای طراحی، تولید و توزیع این مدل هزینه‌های بسیار زیادی شد. این نشان می‌دهد که هیچ مدلی از هیج برندی کامل و مطلقا بدون نقص نیست. به گزارش مجله Business Insider، مشکل از میله‌های داخل فرمان نشات می‌گیرد. در بدترین حالت، این میله‌های دردسر ساز می‌توانند باعث بروز برخی از مشکلات و در نهایت تصادف شوند. به همین دلیل، کمپانی مرسدس-بنز (Mercedes-Benz) از صاحبان و رانندگان این S-Class جدید درخواست کرده است که در اولین فرصت، خودروی خود را به یکی از نمایندگی‌های کمپانی ببرند. در طبق درخواست کمپانی، فرمان‌ها در نمایندگی‌ها چک و در صورت لزوم با میله‌های جدید جایگزین می‌شوند. این تعویض و معاینه فنی به صورت رایگان انجام می‌شود. بر اساس گفته‌های سخنگوی این غول خودروسازی آلمانی، تا کنون حدودا 1.400 دستگاه از این مدل جدید به خانه‌ها و صاحبان جدیدشان رسیده‌اند، اما همگی در طی یک اعلامیه جمعی فرا خوانده می‌شوند. این موضوع به قدری مهم است که سخنگوی مرسدس بنز از عبارت «در اسرع وقت» استفاده کرده است. بر اساس این اعلامیه، ممکن است میله‌های تعبیه شده در فرمان مخصوص و مناسب S-Class 2021 نباشند و همین می‌تواند باعث بروز مشکل به هنگام رانندگی شود.

منبع:خودرو۴۵


رونمایی آنلاین مرسدس کلاس S جدید (2021)

 
آخرین ویرایش توسط مدیر:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا