خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

ZaHRa

مدیر برتر + نویسنده‌ی برتر
عضو کادر مدیریت
سرپرست بخش
ویراستار انجمن
  
عضویت
12/5/21
ارسال ها
1,637
امتیاز واکنش
18,990
امتیاز
373
محل سکونت
` اِغماء
زمان حضور
74 روز 7 ساعت 17 دقیقه
نویسنده این موضوع
15770399_875.jpg

درگیری‌های ارتش روسیه در شرق اوکراین با هدف دور کردن تهدیدات ناتو و غرب از مرز‌های روسیه وارد هفدهمین روز خود شده و این در حالی است که ارتش اوکراین اعلام کرد کی‌یف، پایتخت این کشور در معرض محاصره قرار دارد و نیرو‌های روسی در حال حرکت در مناطق شمال و غرب شهر هستند. به اذعان مقامات اوکراینی ۳ شهر بزرگ دیگر نیز عملاً محاصره شده‌اند. نشست شورای امنیت نیز درباره تسلیحات بیولوژیکی آمریکا در اوکراین و تهدیدات علیه صلح و امنیت بین‌المللی روز گذشته برگزار شد.

در حالی که «جوزپ بورل» مسئول سـ*ـیاست خارجی اتحادیه اروپا روز چهارشنبه اذعان کرده که اتحادیه اروپا به حداکثر ظرفیت خود برای اعمال تحریم‌های مالی علیه روسیه رسیده است، اورزلا فون درلاین، رئیس کمیسیون اروپا گفت چهارمین بسته تحریمی اتحادیه اروپا شامل تعلیق عضویت روسیه در صندوق بین‌المللی پول و بانک جهانی و حذف صادرات کالا‌های لوکس به روسیه خواهد بود.

«آنجل رودریگز» رئیس کمیته نفت و انرژی مجلس ملی ونزوئلا اعلام کرد که ونزوئلا می‌تواند تا اواسط سال جاری تحویل نفت به آمریکا و اروپا را به شرط لغو تحریم‌ها علیه این کشور آغاز کند. این درحالی است که «جو بایدن» رئیس‌جمهور آمریکا دلیل تورم روزافزون در این کشور را تحریم‌های روسیه و شرایط اوکراین عنوان کرد.

وزرای کشاورزی گروه ۷ نگرانی خود را در مورد تأثیرات جنگ بر امنیت غذایی ابراز کردند. مقامات گروه ۷ روسیه بزرگترین صادرکننده گندم در جهان است و اوکراین نیز صادرکننده مهم گندم و ذرت است. درگیری این دو کشور به بحران غذا دامن زده و سبب افزایش قیمت نان شده است. به نوشته پایگاه «اوپن دموکراسی» مهمترین هدف کشور‌ها از جنگ آفرینی، افزایش فروش سلاح است.

«ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه با اشاره به اقدامات اخیر کشور‌های غربی گفته است: «در نهایت روسیه پس از غلبه بر مشکلات ناشی از تحریم‌های غیرقانونی غرب، قوی‌تر و مستقل‌تر ظاهر خواهد شد. روسیه کشوری نیست که بتواند حاکمیت خود را برای نوعی سود اقتصادی کوتاه مدت به خطر بیندازد.»

منبع: خبرنگاران جوان


عرضه تجهیزات نظامی مدرن روسی به بلاروس

 
آخرین ویرایش:
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا