خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,982
امتیاز واکنش
35,059
امتیاز
473
زمان حضور
258 روز 13 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
داشتن یک ساختار سفت و سخت در کلاس های آموزشی یک روش عالی برای یادگیری زبان فرانسه برای برخی افراد است – اما در مورد همه صدق نمی کند. در حقیقت، بسیاری از افراد ترجیح می دهند زبان ها را به طور کامل به صورت خودآموز یاد بگیرند. اگر می خواهید در زبان فرانسه روان و مسلط باشید، این مقاله را از دست ندهید.

راهنمای جامع خودآموزی زبان فرانسه
در این راهنمای جامع، ما سه مرحله اساسی در یادگیری زبان فرانسه به صورت خودآموز را تعریف و بررسی خواهیم کرد. این راهنما چهارچوبی را ارائه می کند که شما می توانید بسته به دانش و نیازهای خود، آن را تنظیم کنید و گسترش دهید. به عنوان مثال، اگر قبلاً زبان فرانسه را مطالعه کرده باشید، ممکن است بخواهید بجای مرحله ۱ از مرحله ۲ شروع کنید (بسته به سطح دانش شما).

ما همچنین توضیح خواهیم داد که قبل از رفتن به مرحله بعدی چه مدت زمانی را باید صرف هر مرحله کنید.

گام هایی برای یادگیری زبان فرانسه به صورت خودآموز
مراحلی که پوشش خواهیم داد شامل موارد زیر خواهند بود:

  • مرحله ۱: روش و اهداف خود را تعیین کنید
  • مرحله ۲: منابعی برای مهارت های خواندن و صحبت کردن
  • مرحله ۳: استفاده از زبان فرانسه در زندگی روزمره
یادگیری زبان فرانسه چه مدت طول می کشد؟
در کل، این دستورالعمل ها برای کمک به شما در طول یک سال در نظر گرفته شده اند. اگر مسافرتی در پیش دارید می توانید روند کار را سرعت ببخشید، یا وقت بیشتری صرف کنید.

در این مقاله همچنین به نحوه پیدا کردن بهترین منابع یادگیری زبان فرانسه، استراتژی های مطالعه و چگونگی تعیین اهداف واقعی نیز می پردازیم.

یک رویکرد گام به گام برای یادگیری زبان فرانسه
برای کمک به شما، ما با Jonathan Huggins معلم زبان فرانسه که خود نیز فرانسوی زبان است همکاری کرده ایم. جاناتان بیش از دو دهه است که به تحصیل زبان فرانسه می پردازد، و شما می توانید در این مقاله نکاتی برای یادگیری زبان فرانسه از او بیاموزید.

در حالت ایده آل، شما باید هر روز یک ساعت را به تمرین زبان فرانسه اختصاص دهید.

در آخر هفته ها می توانید بیشتر کار کنید- مهمترین چیز این است که می توانید حدود ۷ ساعت در هفته مطالعه و تمرین داشته باشید. راهنمای ما توصیه می کند که زمانی برای مکالمه به زبان فرانسه در برنامه خود در نظر بگیرید. این یکی از جنبه های اساسی در بهبود مهارت های گوش کردن و صحبت کردن است.
ه گفته جاناتان، شما همچنین باید زمان مناسب در طی روز را برای یادگیری زبان فرانسه انتخاب کنید. به عنوان مثال، اگر سعی کنید در انتهای روز و بعد از کار یا در ساعت های اولیه صبح و بعد از بیدار شدن از خواب، به خود فشار بیاورید، ممکن است مغز شما پاسخگویی لازم را نداشته باشد.

سعی کنید زمانی را پیدا کنید که یادگیری شما در حد مطلوب است و بتوانید برای چند دقیقه مطالبی که قبلاً آموخته اید را مرور کرده و مطالب جدید را یاد بگیرید.


روش برنامه ریزی یادگیری فرانسوی

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و SelmA

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,982
امتیاز واکنش
35,059
امتیاز
473
زمان حضور
258 روز 13 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
نحوه یادگیری زبان فرانسه به صورت خودآموز: آماده سازی
علاوه بر تعیین زمان مناسب، باید انگیزه، اراده و صبر داشته باشید. اشکال مختلف خودآموزی نیاز به این ویژگی ها دارند. البته این خصوصیات در یادگیری یک زبان دشوار مثل فرانسه از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

و در آخر اینکه، برای اینکه از لحاظ ذهنی خود را برای این سفر هیجان انگیز آماده کنید، به تمرکز زیادی نیاز خواهید داشت. اگر دائماً در میانه درس برای انجام کارهای روزمره متوقف شوید، روند یادگیری ناامید کننده خواهد شد. به همین دلیل انتخاب زمان مناسب و پربازده در روز بسیار مهم است (که احتمالاً بعد از یک روز کاری طولانی نیست).

نکاتی برای یادگیری زبان فرانسه به صورت خودآموز
به یاد داشته باشید: این راهنما به طور خاص برای افرادی طراحی شده است که می خواهند از طریق یک برنامه خودآموز در عرض ۱۲ ماه به زبان فرانسه مسلط شوند.

مرحله ۱: تعیین روش یادگیری و در نظر گرفتن اهداف
زمان در نظر گرفته شده برای مرحله ۱: ۱ تا ۳ ماه

چند هفته اول یادگیری زبان فرانسه شامل درک روش مناسب و اهداف شما است. این مرحله شما را با زبان فرانسه آشنا کرده و یک پایه محکم برایتان ایجاد می کند.

برای شروع، باید روشی که از آن لـ*ـذت می برید را انتخاب کنید.

به گفته کارشناس ما جاناتان، هیچ روش ثابت و خاصی برای یادگیری زبان فرانسه وجود ندارد. “روش یادگیری به ویژگی های فردی شما بستگی دارد. شما باید بدانید چه چیزی را ترجیح می دهید و چه چیزی برای شما بهترین نتیجه را در بر دارد.” بنابراین، بهتر است بسته به روش یادگیری و اطلاعات مورد نظر خود، یک فرمت را انتخاب کنید.

در اینجا به نحوه انتخاب منابع آموزشی فرانسوی زبان بر اساس سبک یادگیری شما می پردازیم:

در این قسمت به نحوه یادگیری زبان فرانسه به صورت خود آموز و با پیدا کردن منابع مناسب اشاره می کنیم. (اگر به بیش از یک قالب علاقه دارید، می توانید آنها را به صورت ترکیبی بکار ببرید!)

برای کسی که عاشق خواندن است:
اگر عاشق خواندن هستید، کتاب های گرامر برای سبک یادگیری شما بهترین ها هستند. هزاران گزینه در کتابخانه محله شما و بصورت آنلاین وجود دارند، اما برخی از آنها بهتر از سایرین هستند.

توجه: شما نمی خواهید تمام این کتابهای گرامر را به صورت کامل بخوانید. بلکه از آنها به عنوان مرجعی برای درک بهتر زمانها و صرف فعل ها و همچنین پاسخ دادن به سوالاتی که در طول درس بوجود می آیند استفاده می کنید. اگر خواندن را ترجیح می دهید، باید کتاب ها را با منابع مهارت گوش کردن یا منابع تصویری ترکیب کنید تا با گرامر بیش از حد دچار مشکل نشوید.

اگر با گوش کردن بهتر یاد می گیرید:
اگر از طرفداران بزرگ برنامه های موسیقی و رادیویی هستید، پادکست ها می توانند گزینه اول شما باشند. پادکست ها راهی جالب و سرگرم کننده برای مبتدیان در آشنایی بیشتر با زبان ها هستند


روش برنامه ریزی یادگیری فرانسوی

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و SelmA

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,982
امتیاز واکنش
35,059
امتیاز
473
زمان حضور
258 روز 13 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
یک کتاب درسی پیدا کنید
برای شروع کار در مرحله ۲، ابتدا باید یک کتاب درسی مناسب پیدا کنید. درست مانند کتاب های گرامر، هزاران کتاب درسی فرانسه وجود دارند که می توانید از بین آنها انتخاب کنید. با این وجود، هنگامی که می خواهید به صورت خودخوان زبان فرانسه را یاد بگیرید، به کتاب درسی نیاز خواهید داشت که نیازی به کمک معلم نداشته باشد.

مکالمه ها را پیدا کنید
مکالمه های یک کتاب درسی به دلایل بسیاری از اهمیت بسزایی برخوردار هستند. می توان آنها را خواند، نوشت، و از همه مهمتر، با صدای بلند تمرین کرد. نقش ها را بین طرفین مکالمه جابجا کنید. سعی کنید به بهترین نحوی که می توانید جملات را بیان کرده و کلمات جدید را جستجو کنید. به این روش عادت کنید.

مکالمه خود را بسازید
هنگامی که با تلفظ کلمات آشنا شدید، می توانید از آنها برای ساخت جمله های خود استفاده کنید.

جملات موجود در مکالمات کتاب را بیرون بکشید و آنها را با خودتان تطبیق دهید. ممکن است بخواهید آنها را در یک ساختار متفاوت ادغام کنید. به عنوان مثال، می توانید یک جمله مثبت را به یک سؤال تبدیل کنید.

یا، جمله ای که شخص مقابل موافق آن است را به جمله دیگری که آن شخص مخالف آن است تبدیل کنید. سپس، منظور خود را توضیح دهید و وانمود کنید که در یک مکالمه واقعی و چالش برانگیز مخالف یکدیگر هستید.

این تمرین ها به شما کمک می کنند تا در دنیای واقعی فرانسه صحبت کنید.

مرحله ۲: آزمون و تمرین
زمان در نظر گرفته شده برای مرحله ۲: ۳ تا ۶ ماه

بعد از چند ماه مطالعه زبان فرانسه، باید آنچه آموخته اید را آزمایش کنید.

برای ادامه پیشرفت و روند یادگیری و جلوگیری از متوقف شدن، باید به طور مداوم در حال یادگیری باشید. در اینجا، منظور از یادگیری یادآوری و استفاده از آنچه آموخته اید و همچنین یادگیری واژگان جدید و چالش برانگیز است.

بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه به صورت خودخوان مرور، آزمایش و تمرین مداوم است. اگر چیزی که آموخته اید را به سرانجام نرسانید، به زودی آن را فراموش می کنید.

خواندن را شروع کنید
خواندن یکی از بهترین راه ها برای آشنایی با جملات و واژگان پیچیده تر و جدید است. همانطور که قبلاً اشاره کردیم، بهتر است روی مباحثی کار کنید که از آنها لـ*ـذت می برید.

برای مثال اگر از مجلات آشپزی لـ*ـذت می برید، یکی از آنها را به زبان فرانسوی انتخاب کنید. اگر از طرفداران داستان های علمی تخیلی هستید، یک کتاب از این ژانر را به زبان فرانسوی انتخاب کنید. منابع شما باید به زبان فرانسوی نوشته شده باشند و البته برای شما جذاب باشند.

چقدر باید بخوانید؟
در این مرحله، شما باید متعهد شوید که روزانه ۱۵ تا ۳۰ دقیقه زبان فرانسه بخوانید. بسته به کارهای دیگری که انجام می دهید، این زمان می تواند کم و زیاد شود. مهمترین چیز در اینجا این است که شما از زمان مطالعه خود برای تمرین واژگان استفاده می کنید.


روش برنامه ریزی یادگیری فرانسوی

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و SelmA

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,982
امتیاز واکنش
35,059
امتیاز
473
زمان حضور
258 روز 13 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
خواندن برای گسترش دایره واژگان
حتما کلمات و عباراتی که قبلاً با آنها روبرو نشده اید را یادداشت کنید. یادگیری عبارات و ایده هایی که مربوط به زندگی شخصی هستند، توصیه می شوند.

برای مثال اگر شما یک هنرمند هستید، ، یک کتاب تاریخی درباره کلود مونه ممکن است اصطلاحات مفیدی را در رابـ*ـطه با حرفه تان به شما ارائه دهد، شما می توانید از این اصطلاحات در مکالمات خود استفاده کنید. از آنجایی که شما موضوعاتی را انتخاب کرده اید که مورد علاقه شما هستند، این اتفاق باید به صورت طبیعی بیفتد!

در پایان هر هفته، برای مرور واژگان جدید وقت بگذارید و خود را آزمایش کنید. سعی کنید مطالب قدیمی تر را نیز مرور کنید- با این کار محتوای جدید و قدیمی را همزمان مرور کرده اید.

متمرکز ماندن
ممکن است وسوسه شوید برای جستجوی کلمات از تلفن هوشمند یا رایانه خود استفاده کنید. این کار را نکنید. تلفن هوشمند شما هیچ ایده ای جدیدی برای یادگیری زبان فرانسه به صورت خودآموز به شما نخواهد داد. بهترین راه برای یادگیری زبان فرانسه، تمرکز واقعی و عمیق است. اگر دائماً تلفن خود را چک کنید، پریشان خواهید شد و یادگیری شما کمتر می شود. حتی اگر می خواهید در میان خواندن و تست ها چیزی را به زبان فرانسه جستجو کنید هم نباید سراغ تلفن خود بروید. بهتر است به کتاب ها رجوع کنید و خیلی سریعتر نتیجه بگیرید.

بلند خوانی
وقتی دایره واژگان خود را گسترش می دهید، لازم است کلمات و عبارات را با صدای بلند تمرین کنید. اگر این اولین باری است که به زبان فرانسه صحبت می کنید، لهجه شما به احتمال زیاد عجیب و غریب خواهد بود- این کاملا طبیعی است.

جاناتان معتقد است که پذیرفتن این واقعیت که شما کاملاً مسلط نیستید، مهم است. به عنوان مثال نگرانی بیش از حد در مورد uفرانسوی، r فرانسوی، و حروف صامت در انتهای کلمات می تواند باعث ناامیدی شود.

در نهایت این ناامیدی می تواند به تبدیل بهانه ای برای عدم تمرین زبان فرانسه شود. جاناتان می گوید برای اطمینان از اینکه گرفتار این چالش اولیه نشوید، “بجای تسلط کامل ابتدا بر ارتباطات ساده و مؤثر تمرکز کنید”.

خود را بیازمایید
یک نکته اساسی در یادگیری زبان فرانسه به صورت خودآموز، آزمون و امتحان است. فلش کارتها یک روش مفید (و رایگان) برای یادگیری سریع و کارآمد کلمات جدید هستند. هر دسته از فلش کارت ها باید شامل کلمات و عبارات مربوط به یک موضوع یا ایده مشترک باشد. فلش کارت ها به متن ها معنی می دهند، و یادآوری آنها نیز کار راحتی است.

زمانیکه در حال تلاش برای مرور آنچه آموخته اید هستید، به یاد داشته باشید: هیچ چیز کامل نیست. تلاش خود را روی درک ایده ها و توصیف خود معطوف کنید.

فلش کارتها باید حدود ۱۵-۲۰ دقیقه در روز وقت شما را بگیرند. اگر اعتماد بنفس بالایی دارید می توانید همه آنها را یکباره مرور دهید. در غیر این صورت می توانید برای جلوگیری از خسته شدن مغز آنها را به جلسات ۵ دقیقه ای کوتاه تقسیم کنید.


روش برنامه ریزی یادگیری فرانسوی

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و SelmA

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,982
امتیاز واکنش
35,059
امتیاز
473
زمان حضور
258 روز 13 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
مرحله ۳: استفاده از زبان فرانسه در زندگی روزمره
اکنون زمان آن رسیده است که زبان فرانسه را هر چه بیشتر در زندگی روزمره خود بگنجانید. ممکن است بپرسید اولین گام چیست؟ مکالمه به زبان فرانسه.

مدت زمان لازم برای مرحله ۳: ۶ تا ۱۲ ماه

چگونه زبان فرانسه را به تنهایی یاد بگیریم؟ صحبت کنید، صحبت کنید و صحبت کنید!

مکالمات فرانسوی برای کمک به انعطاف پذیری عضلات گوش شما در هنگام گوش کردن به گفتگوهای پیشرفته، بسیار مهم هستند. گفتگو با افراد دیگر در مورد زندگی و علایق شخصی، شما را در معرض واژگان جدیدی که قبلاً با آنها روبرو نشده اید قرار می دهد. (کتاب دستور زبان و کتاب درسی شما مطمئناً در اینجا مفید خواهند بود).

آیا می دانید علاوه بر صحبت کردن چه چیز دیگری می تواند به شما کمک کند؟ اعتماد به نفس.
مطمئنا، شما در ابتدا کامل و بی عیب و نقص نخواهید بود، اما این اصلا مهم نیست. صحبت کردن تنها راهی است که برای بالا بردن اعتماد به نفس در انجام مکالمات و پیدا کردن مسیر در یک شهر جدید به شما کمک می کند.

کجا می توانید یک شریک فرانسوی زبان پیدا کنید؟ یکی از بهترین منابع موجود در حال حال حاضر Meetup است. این برنامه افراد را از مناطق مختلف برای تمرین زبان فرانسه دور هم جمع می کند. ملاقات با افراد به اندازه ای که فکر می کنید ترسناک نیست.

به یاد داشته باشید: موقعیت همه این افراد مشابه است. آنها می خواهند مهارت های زبان فرانسه خود را با دوستان جدید تمرین کنند.

اگر نمی توانید در زندگی واقعی با چنین افرادی ملاقات کنید یا این روش را ترجیح می دهید اینترنت منبع مناسبی برای پیدا کردن بومی زبانان فرانسوی بسیاری است که آماده گپ و تمرین هستند. همچنین ممکن است یک تبادل زبانی اتفاق بیفتد، یعنی شما به طرف مقابل خود کمک کنید زبان مادری شما را بیاموزد و او در فرانسوی به شما کمک کنند.

اگر هنوز آماده صحبت کردن نیستید مهارت های نوشتاری فرانسوی خود را بهبود ببخشید
مکالمه به زبان فرانسه به شخص دیگری احتیاج دارد و شما همیشه نمی توانید یک بومی زبان فرانسوی را در کنار خود داشته باشید. همچنین صحبت کردن می تواند گاهی اوقات استرس آور و خسته کننده باشد. در این صورت بهترین گزینه ممکن برای کار روی مهارت های تولیدی تمرین نوشتن به زبان فرانسه خواهد بود.

منابعی مانند ( The Great Translation Game) به شما اجازه می دهند مهارت های نوشتاری فرانسوی خود را در یک محیط بدون استرس تمرین کنید و فورا بازخورد بگیرید. شما به راحتی می توانید متنی را که می خواهید انتخاب یا بارگذاری کنید، آن را به زبان فرانسوی همراه با ترجمه انگلیسی (یا هر زبان پایه ای که انتخاب می کنید) بخوانید، سپس روی ترجمه آن از انگلیسی به فرانسوی کار کنید. اگر از محتوای بومی، به عنوان مثال مقالات خبری Le Monde استفاده کنید می توانید به درستی آنها اطمینان داشته باشید، علاوه بر این برای یادگیری لغات مورد نیاز خود باید از منابعی که به آنها علاقه دارید استفاده کنید.

تمرین نوشتن به زبان فرانسوی راهی عالی برای بهبود مهارت های تولیدی شما است، یعنی مهارت هایی که به صحبت کردن کمک می کنند. علاوه بر این نوشتن یک راه عالی برای گسترش سریع واژگان و شروع به تفکر بیشتر به زبان فرانسه است.

الگوهای فکری فرانسوی
حتی وقتی که نمی توانید با کسی مکالمه کنید یا در مقابل یک رایانه نیستید که بتوانید بنویسید، می توانید به صورت ذهنی تمرین کنید.

به عنوان مثال، می توانید در مورد دنیای اطراف خود به زبان فرانسوی اظهار نظر کنید. مردم و مکان ها را توصیف کنید، یا آنچه که ممکن است برای یک شخص در خیابان بگویید را تمرین کنید. برای مثال وانمود کنید که گم شده اید و در ذهن خود آدرس پرسیدن را تمرین کنید.

تفکر به زبان فرانسه در تسلط بر این زبان تاثیر زیادی دارد.

علیرغم اینکه این استراتژی بسیار ساده به نظر می رسد، اغلب توسط افرادی که به صورت خودآموز خودموزخودآموز یاد زبان فرانسه را یاد می گیرند نادیده گرفته می شود. صحبت کردن به فرانسوی به صورت ذهنی، الگوهای فکری فرانسه را به یک عادت تبدیل می کند، این یک روش ظریف و در عین حال قدرتمند برای جذب بیشتر زبان فرانسوی است.


روش برنامه ریزی یادگیری فرانسوی

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و SelmA

YeGaNeH

معاونت کل سایت رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
معاونت سایت
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,982
امتیاز واکنش
35,059
امتیاز
473
زمان حضور
258 روز 13 ساعت 4 دقیقه
نویسنده این موضوع
خود را در فرهنگ فرانسه غوطه ور کنید
گام بعدی چیست؟ زندگی کردن مانند یک فرد فرانسوی واقعی. از تماشای تلویزیون گرفته تا گوش دادن به موسیقی روش های بسیاری وجود دارند که می توان از آنها کمک گرفت.

همانطور که اشاره کردیم، پیدا کردن روشی که برای شما مفید باشد مهم است. اگر عشق فیلم هستید، از قدرت سینمای فرانسه غافل نشوید. اگر اهل موسیقی هستید، آن را انتخاب کنید. در learn French for free روش های مختلفی را پوشش داده ایم، در این مقاله تنوع زیادی از برنامه های تلویزیونی گرفته تا پادکست ها وجود دارد.

راه دیگری برای احاطه خود با فرهنگ فرانسوی، عضویت در یک گروه فرانسوی است. آیا در اطراف شما چنین گروهی وجود دارد؟ یک کلاس فرانسه برای اجرای یک نمایشنامه فرانسوی، چطور؟ احاطه خود در زبان و فرهنگ باعث تقویت ایده ها و کلمات کلیدی در ذهن شما خواهد شد.

سبک زندگی خود را تغییر دهید
ایجاد تغییر در سبک زندگی دشوار به نظر می رسد – اما در واقع بسیار آسان است.

در اینجا چند تغییر ساده که می توانید برای اضافه کردن زبان فرانسه به زندگی روزمره خود از آنها استفاده کنید را، بررسی می کنیم:

رایانه و تلفن خود را روی زبان فرانسوی تنظیم کنید
این کار باعث آشنایی بیشتر شما با این زبان می شود. همچنین به شما کمک می کند تا با اصطلاحات فرانسوی مربوط یه تلفن یا رایانه آشنا شوید و واژگان جدیدی را بیاموزید.

برنامه ها را روی زبان فرانسوی تنظیم کنید
برنامه ها و اخبار و هواشناسی را بدون توجه به مکانی که در آن قرار دارید، روی فرانسه تنظیم کنید. تنظیم مرورگرهایتان روی زبان فرانسوی، شما را در معرض وقایع و اخبار جاری در جهان فرانسه قرار می دهد.

در نتیجه به جای دیدن عناوین به زبان بومی خود، در معرض عناوین فرانسوی قرار خواهید گرفت. و اخبار دنیار فرانسوی زبان را مطالعه خواهید کرد.

از مشاوره های فرانسوی استفاده کنید
اگر مانند اکثر مردم، دستور العمل ها، نکات آشپزی، فیلم های بدنسازی و موارد دیگر را در اینترنت جستجو می کنید. این جنبه ها می توانند شیوه زندگی شما و تصمیمات روزمره تان را تحت تاثیر قرار دهند- بنابراین بهتر است به زبان فرانسه باشند.

ما توصیه می کنیم از برنامه هایی مانند پینترست و یوتیوب به زبان فرانسوی استفاده کنید تا بتوانید در معرض سبک زندگی روزمره افراد مختلف قرار بگیرید.

نتیجه گیری: نحوه یادگیری زبان فرانسه به صورت خودآموز
اگر این مقاله را تا انتها مطالعه کرده اید، تبریک می گویم! شما قدم بسیار مهمی در جهت درک چگونگی یادگیری زبان فرانسه به صورت خود خوان برداشته اید. مطمئناً کار ساده ای نخواهد بود – و هیچ رویکرد خاصی نمی تواند متناسب با نیازهای همگان باشد.

در نهایت، باید چیزهایی را پیدا کنید که برای شما ساده و لـ*ـذت بخش هستند. اگر فرآیند یادگیری مانند کارهای خانه یا تکالیف مدرسه باشد، تمایل کمتری به انجام آن خواهید داشت. از آنجا که شما کسی هستید که خود را پاسخگو می داند، مهم است که یک نگرش مثبت و انگیزه بالا داشته باشید.


روش برنامه ریزی یادگیری فرانسوی

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn و SelmA
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا