خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,767
امتیاز واکنش
33,194
امتیاز
473
زمان حضور
245 روز 21 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
روح (کالبد اختری) هر انسانی به هنگام خواب از بدنش جدا شده و میتواند در هر کجا از کره زمین و حتی کرات دیگر! به گردش بپردازد ، گاهی نیز روح (کالبد اختری) به گذشته و یا آینده سفر میکند! (برای روح محدودیتی به نام زمان و مکان وجود ندارد)

حتما برای شما هم پیش آمده که بگویید: «من قبلا این صح*نه را دیده بودم!» این به خاطر این است که به هنگام خواب کالبد اختری شما به آینده سفر کرده و در آن صح*نه قرار گرفته ، اما شما پس از بیداری چیزی به یاد ندارید تا زمانی که آن صح*نه را مشاهده کنید ، آن وقت احساس میکنید که این صح*نه را قبلا دیده اید ، بله! شما این صح*نه را دیده اید!

پرواز روح علمی است که با ارائه تکنیک هایی ، به شما این توانایی را می دهد که به طور آگاهانه روح (کالبد اختری) خود را از بدنتان جدا کنید ، آگاهانه به هر کجا که دوست دارید سفر کنید بدون اینکه هیچ هزینه ای بپردازید! همچنین تمام خاطرات سفرهایتان پس از بیداری را به خاطر خواهید داشت.






برون فکنی چیست ؟

برون فکنی ، فرافکنی اثیری ، تجربه نزدیک به مرگ ، تخلیه و خروج روح از ب*دن ، آگاهی در خواب ، پرواز روح و ... همگی به یک معنا و در کل ، به فرآیندی متافیزیکی اطلاق می شود که در آن روح (روح به زبان ساده ولی در واقع کالبد اختری شما) شما با اراده و آگاهی کامل از ب*دن و جسم شما خارج شده و در یک عالم موازی با حیات فیزیکی شما ، قرار می گیرد ! حال چگونه ؟ ببینید ، شما یک جسم فیزیکی دارید که در آن به زندگی روزمره خود ادامه می دهید ، لمس می کنید ، می بینید ، می خورید و استراحت و تفریح می کنید ! در واقع شما در دنیای فیزیکی دارای جسمی هستید که درد ، سوزش ، ل*ذت جسمی و... را دائما تجربه می کنید ! اما تا به حال از خود پرسیده اید که وقتی به خواب می روید چه اتفاقی می افتد ؟ اگر قائل به وجود چیزی به نام روح باشید ، خب بلافاصله می گویید ، روحمان از جسممان خارج می شود و به جاهای دیگر ( دنیای های دیگر ، گذشته مان و یا آینده مان ) سفر می کند ! اما ممکن است خیلی ها در این بین اعتقادی به وجود روح نداشته باشند و در پاسخ گویند : این ذهن ماست که هنگام خوابیدن جسم ، در ضمیر ناخودآگاهمان حضور پیدا می کند و با احساسات بیان نشده ، آرزوها ، تجربیات گذشته و ... تصاویری مبهم و حتی شاید دارای معنایی خاص برای ما به تصویر می کشد ! بعضی دیگر هم خیالات ، اوهام و حتی خستگی روزانه را دلایل دیگر می پندارند ! بهرحال شما در هر صورت در میانه دو کرانه ی اعتقاد به وجود چیزی متفاوت از جسم ( یا همان روح ) و یا ذهن ( ضمیر ناخودآگاه ) هستید ! حالات و اندیشه های دیگری نیز وجود دارد که مجال بیان آن ها نیست !


برون فکنی یا پرواز روح چیست؟(طی الارض)

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,767
امتیاز واکنش
33,194
امتیاز
473
زمان حضور
245 روز 21 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
بهرحال یا روح است یا ذهن یا خیال یا تصورات یا اوهام یا فعالیت خاصی از سلول های مغزی که به تصویر سازی آنچه که در بیداری بر شما گذشته ، در زمان خواب می پردازد ! خب مساله اصلی این نیست که بالاخره کدامیک از این موارد دقیق ترین نظریه است اما سوالی که هیچگاه جوابی برای آن وجود نداشته این است که آیا ما زمانی که به خواب می رویم را دقیقا به یاد داریم ؟ شما در کسری از ثانیه و به ناگاه به خواب می روید ! مثل اینکه هیچ کس نمی داند کدام مرگ راحتترین مرگ است ! ایا کسی همه ی مرگ ها را تجربه کرده که بداند کدامیک آسان تر از بقیه است ؟ من که موردی نیافتم ! خب برگردیم به نکته ای اساسی ، پس همگان قبول دارند که جسم فیزیکی ما در هنگام خواب ، بیدار نیست اما چیز دیگری ( روح ، ذهن ، ضمیر ناخودآگاه ، سلول های مغزی و ... ) بیدار است ! حال هر اسمی می خواهید بر آن بگذارید ! چون همگی ما در زندگی خواب هایی می بینیم ! فارغ از اینکه روشن و واضح باشد و یا مبهم ! در متافیزیک این مساله به نوعی توضیح داده می شود و آن اینکه انسان به سبب دارا بودن ذهن و جسم ، دو امر متفاوتی را همزمان در خود به همراه دارد ! آگاهی چیزی است که اگرچه بواسطه فعالیت های فیزیکی مغز صورت می گیرد اما به نوعی خارج از بنیاد جسمی واقع است ! چراکه اگرچه وقتی ما فکر می کنیم اکنون در استرالیا هستیم ( به فرض مثال ) و این کار را سلول های ذهنی ما انجام می دهد ! اما ذهن ما آنجاست اما جسممان چی ؟ آنجاست ؟ پس هنگام فکر کردن در زمان و مکان شناور هستیم . به یک معنا ، جسممان در تهران ، اما ذهنمان در اتریش است !


برون فکنی یا پرواز روح چیست؟(طی الارض)

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,767
امتیاز واکنش
33,194
امتیاز
473
زمان حضور
245 روز 21 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
به جسممان ، کالبد فیزیکی می گویند و به ذهن و یا روحمان ( و در یک کلام ، آگاهی مان ) کالبد اختری ! که واری کالبد فیزیکی ما واقع است ! ما یک هویت هستیم اما در دو بعد ! در زمان بیداری این دو کالبد در انطباق کامل با یکدیگر قرار دارند ! هم فکر می کنیم و اگر همان لحظه کسی ما را نیشکون بگیرد ، جسممان درد می گیرد و روح و اعصابمان مکدر می شود ! اما هنگام خواب ، جسممان بطور موقت و نیمه در خواب است اما ذهنمان بیدار و در جایی شاید دورتر از جسممان در سیر و سیاحت ( مثل اینکه خواب می بینیم در خانه قدیمی مادر بزرگمان هستیم ) ! پس هم در رختخوابیم و هم در خانه ی ویران شده ی مادربزرگی که سال ها پیش ، فوت کرده و اکنون خانه اش تبدیل به برجی نوساز شده !






خب حالا اصلا" معنی برون فکنی چی هست ؟

گفتیم که لحظه ای که ما بیدار هستیم دارای آگاهی و اراده کامل هستیم ! اما درست لحظه ای که به خواب می رویم ، آگاهی ما به خوابی منتقل می شود که دیگر آگاهی مان معطوف به اراده ما نیست ! نمی توانید آگاهانه و با اراده خودتان در خواب کاری بکنید ! اگر هم بکنید ، آگاهی کاذب است و این خیالات ، پندارها ، آرزوها ، تجربیات و امیال ناخودآگاه شماست که به شما اراده و آگاهی کاذب عطا می کند ! مثال ها در این خصوص زیاد است اما اگر شما بتوانید اراده مبتنی بر آگاهی خود در زمان بیداریتان را به عالم خواب منتقل کنید ، در آنجا همه چیز در اراده مطلق شماست ، چون آگاهی شما کاذب نیست ، واقعی است ! اجازه بدید بیشتر توضیخ بدهم : شما ممکن است در هنگام خواب دست کارهایی بزنید ! اما نه هر اقدامی ! ممکن است تصمیم بگیرید کاخی بزرگ برای خود داشته باشید ! مشکلی نیست اگر آگاهی شما به نسبت در خواب قوی باشد این امکان بوجود خواهد آمد . یا اگر در دنیای فیزیکی از چیزی بترسید ، ممکن است در خواب ماری شما را نیش بزند و حتی احساس درد کنید ! اما در مجموع آگاهی شما در خواب کامل نیست . شما به جاهایی می روید ( مثل خانه قدیمی پدربزرگتان ) اما با اراده قطعی شما نیست بلکه با اراده ی کاذب شما این اتفاق می افتد .


برون فکنی یا پرواز روح چیست؟(طی الارض)

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,767
امتیاز واکنش
33,194
امتیاز
473
زمان حضور
245 روز 21 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
شما اختیاری دارید که تحت تسلط جبر خواب است . به بیانی دیگر ، رویدادهایی که در خواب برای ما اتفاق می افتد نه تحت اراده واقعی ماست و نه نحت یک شناخت و آگاهی مطلق از کم و کیف آن ! بدین خاطرست که ممکن است قبل از خواب فکر کنید : من وقتی می خوابم ، دوست دارم این خواب ها را ببینم و یا ... اگر حتی اراده هم داشته باشید اما آگاهی شما صوری است ! بنابراین خیلی از چیزها را که قصد دیدن آن ها را داشتید ، حتی اگر هم واقعا در خواب آن ها را دیده باشید ، بعد از بیدار شدن ، چیزی به خاطر نمی آورید !

هدفم از بیان این مطلب این بود که شما در عالم خواب تسلط بر چیزی ندارید ! ذهن خواب آلوده شما اسیر مطلق ضمیرناخوآدگاه شماست ، به بیان دیگر آرزوهای دست نیافته شما ، خاطرات تلخ و شیرین شما ، استعدادهای نهفته شما ، اوهام شما ، خیالات شما و لایه های پنهان ذهن شما که شاید شامل برخی تمایلات و برخی ترس های شما از کودکی یا فوبیا های دیگر هم باشد . اما می خواهم دریچه دیگری به روی ذهن شما باز کنم ! اگر شما در خواب آگاهی و اراده فیزیکی این دنیایی را آنجا هم داشته باشید ، چه می شود ؟ شاید هریک از شما تا به حال این تجربه را کرده باشید که زمانی که خوابید ، بدانید در خواب هستید !!! برون فکنی نیز دقیقا همین است . اما با یک تفاوت ! شما به خواب می روید ، اما آگاهی و اراده خود را هم به خوابتان می برید ! جسم شما خواب است اما ذهن شما نه ! به بیان دیگر جسم شما به خواب رفته اما ذهن و یا روح شما به خواب نرفته حتی وارد خواب هم نشده ! بلکه از جسم شما خارج شده و در فضایی موازی با عالم فیزیکی حضور می یابد . درک این مساله کمی مشکل است اما توجه کنید : وقتی شما به خواب می روید وارد عالم اوهام و خیالات و ضمیرناخودآگاه شما شدید ! آگاهی کاذب و صوری شما هم همانجاست !


برون فکنی یا پرواز روح چیست؟(طی الارض)

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,767
امتیاز واکنش
33,194
امتیاز
473
زمان حضور
245 روز 21 ساعت 42 دقیقه
نویسنده این موضوع
اما در برون فکنی روح یا ذهن شما در هنگام خوابیدن جسم ، نمی خوابد بلکه در هنگام خوابیدن جسم شما ، همواره بیدار می ماند ! یعنی حضور دارد و مشاهده گر جسم خواب آلوده شماست . مثل این می ماند که چراغ خاموش باشد اما نور آن همچنان باشد ! در این لحظه نور از چراغ جدا شده و زمانیکه چراغ را روشن کنید با سرعت همان نوری که وجود دارد اما دیده نمی شود ، وارد لامپ شده و همه جا را روشن می کند ! بگذارید کمی دقیق تر صحبت کنم . جسم و روح ما نیز به همین سان است . وقتی ما بیدار هستیم جسم و روح ما در انطباق کامل با یکدیگر قرار دارند اما هنگام خواب ( دقیقا در همان لحظه ای که هیچ کدام از ما به یاد نمی آوریم ) به سرعتی شگفت انگیز روح و یا همان ذهنمان از جسم فیزیکی مان خارج و ما را وارد دنیای ذهن و یا حتی محیط اطراف می کند ! به ذهن و یا روح ما : کالبد اختری می گویند که در قالب یک جسم متافیزیکی ظهور و تجسم پیدا می کند و جسم ما نیز به کالبد فیزیکی ما اشاره دارد ! در هنگام خواب ، این دو از یکدیگر جدا می شوند !









خب ، حالا تعریف برون فکنی ؟ فرافکنی اثیری فرایندی است که شما آگاهی و اراده خود از کالبد فیزیکی به کالبد اختری وارد می کنید و آنگاه همه چیز تحت اختیار و فرمان شماست اما با این تفاوت که دیگر خبری از تاثیرات ذهن ناخودآگاه شما در میان نیست و حتی شما درون ذهن و مغز خود گرفتار نیستید ! بلکه بیرون از جسدتان و در دنیای واقعی اما با حالت ( ارتعاشی ) متافیزیکی حضور دارید ! همه چیز را به عینه می بینید اما کسی شما را نمی بیند ! از دیوارها مانند ژله رد می شوید ، پرواز می کنید ، افراد را می بینید ، صحبت هایشان را می شنوید و... چرا ؟ چون جسم شما همراهتان نیست ! شما با روح و ذهنتان حرکت می کنید !


برون فکنی یا پرواز روح چیست؟(طی الارض)

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا