خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,767
امتیاز واکنش
33,198
امتیاز
473
زمان حضور
246 روز 2 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
این توانایی‌های متافیزیک در هر انسانی وجود دارد!
هر انسان به صورت بالقوه یک سری توانایی متافیزیکی دارد که کمتر حاضر به بیان یا پیروی از عملکرد‌های آن می‌باشد این نشانه‌های روحی – روانی به عنوان توانایی یا قابلیت‌های ماورالطبیعه شناخته می‌شود.

بیشتر افراد گاهی از گوشه چشم خود یک سایه سیاه می‌بینند، یا ممکن است هاله‌هایی به دور اشخاصی بینند که سو سو می‌زند. این نشانه‌های ماورالطبیعه تجربه‌هایی خاص هستند که هر فرد بسته به شرایط و یا میزان توانایی اش درک می‌کند. بسیاری از افراد هم این نشانه‌ها را درک نمی‌کنند.

دیدن رویای واضح
ممکن است شما احساس کنید خیلی بیشتر از دیگران رویای صادقانه می‌بینید. دیدن ارواح در حالی که بیدار هستید، نشانه حساسیت شما نسبت به این مسئله است. خواب بیش از حد یا کم خوابی بیش از حد هم می‌تواند رویا‌های روشنی در ذهن شما ایجاد کند.

همه آنچه که در رویا یا کابوسهایتان می‌بینید زاده تخیل شماست. تخیل شما با قدرت گرفتن، مغز و احساسات را به شدت تحت تاثیرات خود قرار می‌دهد.

شنیدن صدا‌های عجیب غریب
بیشتر وقت‌ها زمانی که در خانه تنها هستید شنیدن یک صدا یا دیدن علائمی که نشان دهنده حضور روح باشد شما را درگیر می‌کند. این یک توانایی در شما می‌باشد که می‌تواند با پیگیری به صحت و سقم آن پی برد.

تماس‌های متافیزیکی با حیوانات
اتصالات متافیزیکی نیازی به درگیری کلمات با ذهن ندارد. نیاز به جملات خاص یا حضور جسم نیست. کسانی هستند که با قدرت روانی قادر به برقراری ارتباط با حیوانات می‌باشند. گاهی با یک نگاه یا نوازش سر یک حیوان به راحتی می‌توانید یک ر*اب*طه متافیزیکی با یک غیر هم نوع بر قرار کنید.

دیدن سایه‌های ناپیدا
سایه‌های سیاهی که معمولا از گوشه چشم دیده می‌شوند کم نیستند. اشکال تاریکی که در گوشه و کنار چشم شما دیده می‌شوند ابعاد مختلفی می‌تواند داشته باشد.
برخی معتقدند که این سایه‌ها ارواح هستند. برخی دیگر بر این باورند که این‌ها زاویه دید انسان که از زوایای مختلف چشم پدید می‌آید یا یک نوع خطای دید بشمار می‌رود.


این توانایی ها در انسان وجود دارد

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn

YeGaNeH

مدیر کل انجمن رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
مدیر کل انجمن
کاربر ویژه انجمن
  
عضویت
9/1/22
ارسال ها
6,767
امتیاز واکنش
33,198
امتیاز
473
زمان حضور
246 روز 2 ساعت 19 دقیقه
نویسنده این موضوع
تجربه‌های عجیب پس از مرگ نزدیکان
از دست دادن نزدیکان می‌تواند اتفاقات عجیبی به همراه داشته باشد. شما یک دوست را از دست می‌دهید، ولی بسیاری از مواقع حساس او در زندگی شما دخیل است. یک یادآوری را به شما اطلاع می‌دهد یا کاری برایتان انجام می‌دهد. این نشانه‌ها می‌تواند شواهدی مبنی بر ن*زد*یک*ی روح عزیز از دست رفته با شما باشد.

حس دوست داشتنی امکان قدیمی
مکان‌ها و وسایل قدیمی همیشه یک احساس خوب را با خود همراه دارند.
افرادی که با وسایل قدیمی یا قدم زدن در امکان قدیمی حس خوبی دارند به نوعی از این‌ها انرژی‌های مثبت روانی دریافت می‌کنند. اگر شما نیز این حس خوشایند را داشتید می‌توانید به دنبال یک ضمیمه در این حس بگردید. بی شک یک دلیل در این انرژی مثبت پیدا می‌کنید.

خرابی‌های بی دلیل وسایل الکترونیک
متافیزیک می‌تواند تداخل قابل توجهی در دستگاه‌های الکترونیکی شما ایجاد کند. خاموشی یا قطعی بی دلیل و نا به هنگام تلویزیون یا تلفن یا حتی کامپیوتر شخصی شما ممکن است یک نشانه از تغییر وتحولات متافیزیکی برای شما داشته باشد.

متافیزیک تنها به عالم ارواح و اشباح بر نمی‌گردد. گاهی انرژی‌های مثبت و منفی که از افکار و ذهن شما نشات می‌گیرد می‌تواند تغییرات چشمگیری در زندگی عادی شما ایجاد کند.

این انرژی‌ها همان متافیزیک هستند که با حواس پنجگانه ما به وجود نمی‌آیند، ولی با حواس پنجگانه ما حس می‌شوند.


این توانایی ها در انسان وجود دارد

 
  • تشکر
Reactions: MaRjAn
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا