خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,311
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
هیچ لیستی در مورد فیلم‌های ترسناک تاریخ سینما بدون نام بردن از «جن گیر» تکمیل نمی‌شود. این اثر نه تنها از ترسناکترین فیلم‌ها در دهه ۷۰ شمرده می‌شود بلکه یکی از پرفروش‌ترین فیلم‌های سینمایی تاریخ است. گفته می‌شود این فیلم به اندازه‌ای برای آن زمان ترسناک بود که سینما‌ها برای مخاطبان سینما کیسه‌هایی را برای مواقع اضطراری تعبیه کرده بودند و بهیار‌هایی نیز در مواقع نیاز حضور داشتند. این فیلم از رمانی به همین نام اقتباس شده خود رمان هم از داستان واقعی جنگیری یک پسر الهام گرفته است.

عده زیادی از عوامل و بازیگران این فیلم سینمایی مدعی بودند که نیرویی را در تاریکی در اطراف خود احساس می‌کرده اند و برای آن‌ها سخت بود تا اتفاقات عجیبی که در صحنه فیلمبرداری اتفاق افتاده بود را توضیح دهند.. در ادامه این اتفاقات عجیب را می‌خوانید
حادثه آتش سوزی
اولین لوکیشن این فیلم سینمایی آتش گرفت و همه چیز به غیر از یک اتاق در آتش سوخت. اتاقی که قرار بود بیشترین سکانس‌ها مربوط به جن گیری در آن فیلمبرداری شود سالم و دست نخورده باقی مانده بود. به دلیل این آتش سوزی غیر منتظره، فیلمبرداری این پروژه ۶ هفته به عقب افتاد.
آسیب نخاعی بازیگر فیلم
طی فیلمبرداری یکی از سکانس‌های فیلم، الن برستین به زمین می خورد و این اتفاق باعث می‌شود که آسیب جدی به مهره‌های کمر او وارد شود. او از آن زمان با یک آسیب نخاعی دائمی زندگی می‌کند. صدایی که در این سکانس شنیده می‌شود صدای واقعی است و به صورت دیجیتالی اضافه نشده است.


7 اتفاق عجیب که در پشت صحنه جن گیر رخ داد!

 
  • تشکر
Reactions: ᭄⌬෴ثــنا قاسـمی෴⌬᭄، N*M*M و Amerətāt

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,311
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 12 ساعت 2 دقیقه
نویسنده این موضوع
مرگ ۹ نفر از عوامل فیلم
وسیلیکی مالیاروس و جک مک گوران دو بازیگری که قرار بود در این فیلم سینمایی بمیرند، در مراحل پس از تولیدِ این فیلم سینمایی واقعا درگذشتند. به غیر از آن ۷ نفر دیگر هم از اعضا که در تولید این فیلم سینمایی دخیل بودند به دلایل مختلفی پیش از اکران فیلم جان خود را از دست دادند.
هشدار یا یک نشانه؟
جیسون میلر که در این فیلم سینمایی نقش کشیش را بازی کرده روزی با یک کشیش واقعی در خیابان روبرو می‌شود و به او یک مدال می‌دهد. این کشیش به میلر می‌گوید: حقه شیطان را آشکار کن و او به دنبال تلافی می‌گردد یا اینکه تلاش می‌کند در شناساندن چهره واقعی اش تو را متوقف کند. پس از این اتفاق او نزدیک بود در یک سانحه تصادف جان خود را از دست بدهد.
مشکل روانی بازیگر فیلم
لیندا بلیر در این فیلم سینمایی نقش کودکی را بازی کرد که توسط شیطان تسخیر شده. او که اکنون ۶۱ ساله است در زمان فیلم حدودا ۱۴ ساله بود و شایعه می‌شود در طول فیلمبرداری دچار اختلالات ذهنی و روانی می‌شده است.
نمایش فیلم در رُم
اولین باری که این فیلم در سینما‌های رم به نمایش گذاشته شد، در سینمایی بود که بین دو کلیسا قرار داشت. در روز اکران، طوفان و بارانی می‌آید و با یک رعد و برق همراه می‌شود که یکی از صلیب‌های ۴۰۰ ساله در این کلیسا را به زمین می‌اندازد.
اتفاقات در نوشتن کتاب
گفته می‌شود ویلیام پیتر بلتی در هنگام نوشتن کتاب «جن گیر» فعالیت‌هایی فراطبیعی و عجیب را مثل شناور شدن اجسام در هوا تجربه کرده. اما او مطمئن نیست ایا این اتفاقات افتاده یا به دلیل استرس‌های او بوده است. همانطور که در ابتدا گفته شد این کتاب از داستان واقعی جن گیری یک پسر الهام گرفته است و ویلیام فریدکین از آن کتاب برای ساخت یک فیلم سینمایی اقتباس می کند


7 اتفاق عجیب که در پشت صحنه جن گیر رخ داد!

 
  • تشکر
Reactions: ᭄⌬෴ثــنا قاسـمی෴⌬᭄، N*M*M و Amerətāt
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا