خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
دیدن رویای آشپزی، برای زنان، علامت نداشتن حامی و اینکه باید از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند. آشپز در خواب نماد نیمه فعال و عملگرای طبیعت ماست که می‌تواند جنبه‌های غیر قابل هضم یک وضعیت یا رابـ*ـطه را به چیزی رضایت بخش تبدیل کند، حس مسئولیت خوراک دادن به خانواده، نیاز یا توان پرورش خود و فراهم آوردن نیازهای جسمانی، عاطفی، روانی و معنوی خویشتن همگی مربوط به دیدن رویاهایی مانند آشپزی و پخت و پز است. مجموعه تعبیر خواب ستاره شما را با مفاهیم کلی خواب و رویای خویش آشنا می‌سازد.

جابر مغربی می‌گوید: اگر در خواب ببینی چیزی خوردنی را بر روی آتش می‌پزی و می‌خوری به این معنای شنیدن حرف های خوب و خوش است.

ابن سیرین می‌گوید:

اگر در خواب ببینی چیزهای خوشمزه می‌پزی تعبیرش این است که از پادشاه به تو خیر و منفعت می‌رسد و اگر چیزهای بدطعم بپزی برعکس تعبیر می‌شود.

اگر ببینی آتش روشن کرده‌ای و حلوا می‌پزی به این معناست که به تو حرف‌های پسندیده ای زده خواهد شد.

در کتاب سرزمین رویاها آمده است: اگر با آرد آشپزی کنید به معنای از دست دادن یک دوست است.

یونگ می‌گوید: اگر در خواب ببینید آشپزی می‌کنید نشانگر این است که می‌خواهید به طریقی روی دیگران تأثیر بگذارید تا شما را دوست داشته باشند. تعبیر دیگر آن، بعد پرورش یافته و بالغ شماست. اگر در خواب ببینید که در آشپزی مشکل دارید به این معناست که شما سخت تلاش می‌کنید.
تعبیر خواب آشپزی کردن
آنلی بیتون می‌گوید:
اگر خواب ببینید گوشت می‌پزید، علامت آن است که وظیفه‌ای دوست داشتنی به شما واگذار خواهد شد و دوستان بزودی به دیدار شما خواهند آمد.

اگر در خواب گوشتی در حال پختن ببینید، نشانه آن است که با خود خواهی و توقعات بیش از اندازه به اطراف می‌نگرید.

اگر ببینی چیزی را بر روی آتش کباب کرده و می‌خوری نشانه این است که به همان مقدار دچار غم و اندوه خواهی شد.

اگر ببینی زیر دیگی که داخل آن گوشت و یا چیز دیگری است را آتش روشن کردی نشانه این است که به کدبانو سود و منفعت می‌رسانی اما اگر در دیگ چیزی نباشد دچار غم و اندوه خواهی شد.

خواب آشپزی، برای زنان، علامت نداشتن حامی است و اینکه باید از فرزندان خود بیشتر مراقبت کنند.

لوک اویتنهاو می‌گوید: آشپزی: میهمانی شاد


تعبیر خواب آشپزی

 

Meysa

مدیر تالار سرگرمی
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
1/8/21
ارسال ها
4,189
امتیاز واکنش
38,076
امتیاز
443
سن
16
محل سکونت
قصر نوتلا
زمان حضور
101 روز 8 ساعت 18 دقیقه
نویسنده این موضوع
معبران غربی می‌گویند:

اگر در خواب ببینید که هنگام آشپزی ظروف زیادی کثیف می‌شوند و آشپزخانه شلوغ و نامرتب می‌شود تعبیر خوبی ندارد و نشانگر ناامیدی و بد رفتاری دیگران باشماست. این خواب همچنین نشان دهنده این است که ممکن از شخصی فریب بخورید و یا به شما خیـ*ـانت شود.

اگر در خواب ببینید که هنگام آشپزی از دستورپخت استفاده می‌کنید به این معناست که دیگران می‌خواهند حرف‌های خود را به شما تحمیل کنند و شما توانایی مقابله با آن‌ها را ندارید.

اگر در خواب ببینید که هنگام آشپزی غذا را می‌چشید به این معناست که در زمان معین فعالیت‌های بسیاری را انجام می‌دهید. این خواب همچنین نشانگر داشتن دوست‌های فراوان و روابط اجتماعی بالاست.

اگر در خواب ببینید که غذایتان می سوزد نشانه خوبی نیست و به معنای ناامیدی است. در واقع شما چیز با ارزشی را از دست می‌دهید.

اگر در خواب ببینید که به تنهایی مشغول آشپزی هستید تعبیر نیکویی دارد و نشانه شادی و خوشبختی و نویدگر آغاز روزهای خوش زندگی است.

اگر در خواب ببینید که برای مدت طولانی آشپزی می‌کنید تعبیر خوبی ندارد و نشانه خستگی و ناامیدی شما از شرایط موجود است.

اگر در خواب ببینید که با عجله آشپزی می‌کنید نشانه این است که ممکن است اتفاقات ناخوشایندی را تجربه کنید.

اگر در خواب ببینید که برای افراد زیادی آشپزی می‌کنید به این معناست که در زندگی مسئولیت‌های زیادی دارید و می‌بایستی از افراد زیادی مراقبت کنید و همچنین احساس می‌کنید دیگران انتظارات زیادی از شما دارند. این خواب به شما هشدار می‌دهد که از بار مسئولیت و نگرانی‌های خود کم کنید.

اگر در خواب ببینید که برای خودتان آشپزی می‌کنید نشانه خوبی است چرا که شما به برنامه غذایی خودتان اهمیت می‌دهید و از خود مراقبت می‌کنید. این خواب همچنین به این معنی است که شما مورد توجه و تحسین فرد دیگری قرار دارید و از آن خبر ندارید.

اگر در خواب ببینید که برای کسی که دوستش دارید مانند همسرتان، آشپزی می‌کنید نشانه خوبی است و به این معناست که شما از داشتن او احساس افتخار می‌کنید و رابـ*ـطه زناشویی شما بسیار موفق است.

خواب دیدن درباره این که برای برپایی جشنی آشپزی می‌کنید به معنای وقوع اتفاق شگفت‌آوری است که به زودی در آینده رخ خواهد داد و شما می‌توانید از فرصت‌های جدید خود استفاده کنید.

تعبیر خواب آشپز
لیلا برایت می‌گوید: دیدن آشپز در خواب، علامت داشتن اوقات خوش است. اگر دیدید که آشپزی را اخراج می‌کنید، بیانگر آن است که دزدها اموال شما را خواهند ربود. اگر خودتان آشپز بودید، بدانید که لحظات بسیار خوب را پیش‌رو خواهید داشت

منبع ستاره


تعبیر خواب آشپزی

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا