خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل دریم بانکوک | Bangkok Dream Hotel

این هتل ساحلی در بانکوک با ۵ دقیقه پیاده روی از ایستگاه (Sukhumvit MRT) و ایستگاه (Asoke BTS) در دسترس است. دارای استخر شنا، آبگرم و فضای باز روی پشت بام و اتاق هایی با امکانات کامل می باشد. رستوران Flava با چشم اندازی زیبا از شهر بانکوک دارای منوی گسترده ای از غذاهای آسیایی و غربی می باشد و کافه آن انواع نوشیدنی ها را ارائه می دهد. هتل دریم بانکوک Bangkok Dream Hotel حدود ۲۱ کیلومتر از فرودگاه سووارنابومی و ۴۵۰ متر از ترمینال ۲۱ و مراکز خرید رابینسون فاصله دارد. این هتل انتخاب خوبی برای مسافران علاقه مند به شب زنده داری، خرید لباس و بازارگردی است. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا به شما هتل دریم بانکوک را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل دریم بانکوک

این هتل دارای امکاناتی از قبیل خدمات برگزاری رویدادها و مجالس با فضای کنفرانس و اتاق جلسات، مرکز تجاری ۲۴ ساعته، تبدیل ارز و خدمات تور و بلیط را به مهمانان خود ارائه می دهد. ارائه صبحانه با هزینه اضافه، هتل مجهز به پارکینگ می باشد. ارائه خدمات نگهبانی نیز از دیگر خدمات این هتل به شمار می رود. همچنین سایر امکانات و خدمات این هتل شامل امکانات تجاری از قبیل دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. خدمات ۲۴ ساعته میز پذیرش نیز که امور چک این و چک اوت شما را سریعا انجام می دهند از دیگر خدمات هتل به شمار می رود.

کارکنان مهربان این هتل که به زبان های تایلندی، فرانسوی و انگلیسی صحبت می کنند، آماده خدمت هستند. امکان ورود حیوانات خانگی میسر نمی باشد و در صورتی که نیاز به خدمات خشکشویی داشتید اطلاع داشته باشید که این هتل خدمات خشکشویی با هزینه اضافه را ارائه می دهد. صندوق امانات و انبار چمدان هم در این هتل در دسترس است و علاوه بر این، مجهز به اینترنت وای فای رایگان می باشد که در بخش های عمومی از جمله لابی، سالن اصلی و کافی شاپ در دسترس است. خدمات لیموزین یا تاکسی شهری، خدمات رایگان حمل و نقل منطقه، دستگاه خودپرداز بانک و خدمات رایگان حمل و نقل به مرکز خرید در دسترس است. ورود به هتل از ساعت ۱۴ بعد از ظهر تا ۱۲ شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل از ساعت ۱۲ ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل دریم بانکوک

این هتل دارای امکانات تفریحی از جمله استخر در فضای باز، مرکز تناسب انـ*ـدام و آبگرم و مرکز سلامتی می باشد و به بسیاری از جاذبه های تفریحی و توریستی نزدیک است، این هتل همچنین دارای یک کافه می باشد که در آن انواع نوشیدنی ها ارائه می گردد.

رستوران هتل

صبحانه بوفه روزانه بین ۶:۳۰ تا ۱۱:۰۰ صبح ارائه می شود.

رستوران فلاوا Flava: مهمانان می توانند از ناهار و شام در این رستوران به همراه منظره ای از شهر برخوردار شوند.
خدمات اتاق به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است.

امکانات اتاق های هتل دریم بانکوک

همه اتاق های این هتل مجهز به دیوارهای ضد صدا و تهویه مطبوع با امکان کنترل از راه دور است. همچنین امکاناتی از جمله ملافه های ضد آلرژی، سرویس خواب با کیفیت، اتو و میز اتو در صورت درخواست، سشوار، میز مطالعه، ارائه خدمات اتاق، تلفن، دسترسی به اینترنت وای فای به صورت رایگان و تلویزیون صفحه تـخـت که شبکه های جهانی را پوشش می دهد. سرویس حمام اتاق ها دارای ترکیب دوش و وان است و لوازم بهداشتی نظیر شامپو، صابون، حوله و … در آن ها دیده می شود. علاوه بر مواردی که اعلام شد، یخچال هم در تمام اتاق های هتل بانکوک موجود هستند. در هر صورت اگر نیاز به وسیله و یا خدمتی خاص داشتید می توانید آن را از میز پذیرش درخواست دهید و همچنین در صورتی که نیاز به تـخـت اضافه نیز داشتید می توانید آن را از میز پذیرش با پرداخت هزینه اضافه بخواهید.

انواع اتاق های هتل دریم بانکوک

  • اتاق کینگ سیلور: این اتاق ها ۲۹ متر مساحت دارند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق کینگ گلد: این اتاق ها ۳۶ متر مساحت دارند، یک تـخـت دو نفره بزرگ در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق تویین گلد: این اتاق ها ۳۴ متر مساحت دارند، دو تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق کویین برنز: این اتاق ها ۲۷ متر مساحت دارند، یک تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • اتاق کینگ برنز: این اتاق ها ۲۵ متر مساحت دارند، یک تـخـت یک نفره در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • سوییت گلد: این سوییت ها ۵۱ متر مساحت دارند، دو تـخـت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
  • سوییت پلاتینیوم: این سوییت ها ۶۵ متر مساحت دارند، دو تـخـت یک نفره به همراه یک سوفا در آن ها موجود است و دارای حمام خصوصی، چشم انداز شهر و سایر امکانات معرفی شده در بخش امکانات اتاق ها نیز می باشند.
فاصله هتل تا جاذبه های بانکوک

  • رستوران بلو الفنت: ۶ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی این مسیر را ۱۷ دقیقه ای پشت سر خواهید گذاشت.
  • پارک بنجاسیری: ۲ کیلومتر تا این جاذبه فاصله دارید که با تاکسی ۱۴ دقیقه برای رسیدن به آن زمان نیاز دارید. پیاده روی هم زمانی حدود ۲۰ دقیقه طول می کشد.
  • مرکز خرید بانکوک فشن اوتلت: این فروشگاه از شما ۵ کیلومتر دورتر است که با تاکسی ۱۸ دقیقه ای و با اتوبوس ۳۹ دقیقه ای می رسید.
  • مرکز خرید سیام سنتر: ۳ کیلومتر با شما فاصله دارد. اگر تاکسی سوار شوید، ۱۷ دقیقه، اگر با قطار شهری بروید ۱۶ دقیقه برای رفتن به آن جا زمان نیاز دارید.
  • بنای مذهبی کوه طلایی (وات ساکت):۶ با شما فاصله دارد. با اتوبوس ۳۹ دقیقه در راه خواهید بود. تاکسی نیز شما را بعد از ۲۲ دقیقه به آن جا می رساند.
  • وات آرون:۷ کیلومتر مسافت این جاذبه را می توانید با تاکسی ۳۲ دقیقه‌ای، طی کنید. با قطار شهری هم حدودا ۱ ساعت و ۱۷ دقیقه در راه خواهید بود.
  • کاخ بزرگ:این جاذبه نیز از شما حدود ۷ کیلومتر دورتر است که با تاکسی بعد از ۳۳ دقیقه آن را می بینید. اگر با اتوبوس بروید ۱ ساعت و ۸ دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • خیابان خائوسان: هتل پرزیدنت پارک بانکوک تا این خیابان تقریبا ۸ کیلومتر فاصله دارد. اگر با تاکسی بروید تقریبا ۳۰ دقیقه ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم ۶۵ دقیقه ای شما را خواهد رساند.
  • بازار چاتوچاک: این بازار هیجان انگیز از هتل ۹ کیلومتر فاصله دارد. اگر تاکسی را انتخاب کنید، ۱۷ دقیقه ای و اگر با قطار شهری بروید، حدودا ۳۵ دقیقه در راه خواهید بود.
  • فرودگاه بین المللی سووارنابومی: تقریبا ۲۱ کیلومتر تا فرودگاه فاصله دارید. اگر با تاکسی بروید، ۳۱ دقیقه و اگر با قطار شهری بروید بعد از ۴۲ دقیقه به اینجا خواهید رسید.
منبع: الی گشت


معرفی هتل دریم بانکوک | ۵ ستاره

 
  • تشکر
Reactions: Nazgol.H
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا