خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع
ثریا آقایی حاجی آقا (زادهٔ ۸ بهمن ۱۳۷۴) بدمینتون‌باز اهل ایران است. او اولین زن بدمینتون ایران است که موفق به کسب سهمیه المپیک شده‌است.او در رقابتهای المپیک‌توکیو در گروه Gاز مرحله مقدماتی ابتدا بر فاطمه نبها عبدالرزاق از مالدیو با نتایج۲۱،۱۴ و ۲۱،۷ پیروزشد تا نخستین پیروزی بدمینتون ایران‌در المپیک را رقم زند ولی در بازی بعدی برابر هه بینگجیائو از چین با نتایج ۲۱ ،۱۱و ۲۱،۳ مغلوب شد و از دور رقابتها کنار رفت


زندگی حرفه ای
آقایی بدمینتون را از نه سالگی آغاز کرده و حضور در بازی‌های آسیایی اینچئون (۲۰۱۴) و جاکارتا (۲۰۱۸) را در کارنامه دارد. او به دلیل مصدومیت از حضور در بازی‌های انتخابی المپیک ۲۰۱۶ بازماند. وی توانسته‌است سهمیه حضور در المپیک ۲۰۲۰ را به دست بیاورد و به اولین زن بدمینتون‌باز ایرانی حاضر در المپیک تبدیل شود.
نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون در مورد اینکه آقایی چگونه توانست راهی المپیک شود، گفت: «ثریا در لیست ذخیره‌ها برای کسب سهمیه المپیک نفر دوم بود. بازیکن فنلاند که در لیست اصلی قرار داشت، انصراف داد بنابراین از لیست انفرادی خارج شد. در لیست ذخیره، نماینده مصر بالاتر از ثریا قرار داشت که او در میکس و دوبل سهمیه قاره آفریقا را گرفته بود و طبق مقررات هر بازیکن فقط در دو رویداد می‌تواند شرکت کند بنابراین او نیز میکس و دوبل را انتخاب کرد و از لیست انفرادی خارج شد. به این ترتیب فدراسیون جهانی بدمینتون در ایمیلی به ما اعلام کرد که ثریا آقایی توانسته‌است به المپیک توکیو راه پیدا کند.»


بیوگرافی ثریا آقایی | ورزشکار

 

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 35 دقیقه
نویسنده این موضوع


بیوگرافی ثریا آقایی | ورزشکار

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا