خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Aina

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/11/21
ارسال ها
155
امتیاز واکنش
109
امتیاز
163
محل سکونت
Ocean Army
زمان حضور
4 روز 4 ساعت 31 دقیقه
نویسنده این موضوع
سمنان- مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه سقوط در تنگه جان مرد ۶۱ ساله را در ارتفاعات شهمیرزاد گرفت، گفت: هفت تیم امدادگر در این عملیات برای یافتن این فرد گمشده مشارکت کردند.


مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه مرد ۶۱ ساله روز جمعه حوالی ساعت ۱۱ برای پیاده‌روی به ارتفاعات شهمیرزاد رفت، ابراز داشت: با توجه به گذشت زمان و عدم بازگشت خانواده وی مفقودی وی را به هلال احمر اعلام و عملیات امداد و نجات بلافاصله آغاز شد.
وی بابیان اینکه از شب گذشته فرماندار شهرستان مهدی‌شهر، سرپرست مدیریت بحران استانداری و بخشدار شهمیرزاد در عملیات جست جوی فرد مفقودشده درگیر این عملیات بودند، افزود: علاوه بر این افراد هفت تیم شامل سه تیم امدادگران حرفه‌ای کوهستان، سه تیم کوهنوردان محلی و یک تیم سگ‌های جستجو و نجات برای یافتن این مرد به محل تلاش کردند.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان ضمن بیان اینکه با تلاش نیروهای درگیر پیش از ظهر شنبه پیکر بی‌جان این فرد ۶۱ ساله پیدا شد، ابراز داشت: به نظر می‌رسد این فرد به دلیل سقوط در تنگه جان خود را از دست داده است.
محمدخانی اضافه کرد: حضور در ارتفاعات به صورت پیمایش تک نفره به هیچ عنوان توصیه نمی‌شود و حضور همراه یا همراهان دیگر در ارتفاعات می‌تواند نقش حمایتی و کمک‌کننده داشته باشد تا چنانچه فرد دچار بحران شد نفرات دیگر بتوانند از نیروهای هلال احمر یاری بطلبد و شاهد این حوادث تلخ نباشیم.
وی افزود: در حادثه مشابه دیگرای در ارتفاعات بنه کوه گرمسار یک نفر دچار حادثه شد که با حضور نیروهای هلال احمر این عملیات ساعت ۱۷:۴۰ به پایان رسید و خوشبختانه این فرد در سلامت کامل است.

منبع:مهر


سقوط در تنگه جان مرد ۶۱ ساله را در ارتفاعات شهمیرزاد گرفت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا