خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
هتل هیلتون مونترال | Montreal Hilton Hotel

هتل هیلتون مونترال در سال ۲۰۰۸ ساخته شده است و دارای اتاق ۲۲۱ در ۱۱ طبقه می باشد. این هتل در غرب خیابان زیبای Sherbrooke، در مرکز شهر مونترال قرار دارد و ۳۰۰ متر با دانشگاه مک گیل و ۱.۳ کیلومتر با پارک رویال و مونترال قدیم فاصله دارد. با ۳ دقیقه پیاده روی ایستگاه متروی Place-des-Arts در دسترس است، همچنین با ۸ دقیقه پیاده روی به موزه هنر معاصر مونترال نیز خواهید رسید. فاصله هتل هیلتون مونترال Montreal Hilton Hotel با شهر زیرزمینی مونترال ۵۰۰ متر است. رستوران این هتل در کنار ناهار و شام یک صبحانه بوفه ای هم ارائه می دهد و مهمانان می توانند تنقلات و نوشیدنی ها را در کافه خریداری کنند. در ادامه همراه با الی گشت باشید تا به شما هتل هیلتون مونترال را با تمام ویژگی های رفاهی، تفریحی و فاصله آن با جاذبه های مختلفی که دارد را معرفی کنیم.

خدمات رفاهی هتل هیلتون مونترال

این هتل ۴ ستاره دارای اینترنت سیمی و وای فای رایگان، ایستگاه کامپیوتر، دستگاه فکس و فتوکپی می باشد. همچنین شامل یک کافی شاپ می باشد و یک کافه در دسترس است که در آن مهمانان می توانند با نوشیدنی هایش خود را مهمان کنند. خدمات تورو بلیط و کارکنان چند زبانه که با زبان های فرانسوی، اسپانیایی و انگلیسی صحبت می کنند آماده خدمت هستند. این هتل همچنین دارای امکانات برگزاری رویدادها شامل فضای کنفرانس و ۶ اتاق جلسه، خدمات خشکشویی، میز پذیرش ۲۴ ساعته، مرکز تجاری، خدمات چک این سریع ، صندوق امانات و انبار چمدان است، علاوه بر این پارکینگ نیز با پرداخت هزینه در دسترس می باشد. سایر امکانات رفاهی این هتل شامل ارائه صبحانه با هزینه اضافه در هر روز، دستگاه خودپرداز بانک، آسانسور و بالابر، دسترسی به روزنامه ها در لابی و شامل برخی از اتاق های غیر سیگاری می باشد. ورود به هتل از ساعت ۱۵ بعد از ظهر تا ۱۲ شب می باشد و برای خروج، حتما باید تا قبل ساعت ۱۲ ظهر، اتاق خود را تحویل دهید.

امکانات تفریحی هتل هیلتون مونترال

این اقامتگاه دارای استخر سرپوشیده می باشد و سایر خدمات و امکانات تفریحی هتل در کنار استخر شامل مرکز تناسب انـ*ـدام ، وان و جکوزی و همچنین سونا می باشد. علاوه بر این دارای یک کافه می باشد که می توانید نوشیدنی مورد علاقه خود را سفارش دهید و در محیط آرام و دلنشین هتل از نوشیدن آن لـ*ـذت ببرید.

رستوران هتل هیلتون مونترال

رستوران سیرسوس Circos: این رستوران که صبحانه، ناهار و شام را ارائه می کند. سرویس اتاق را نیز در محدوده زمانی مشخص در این رستوران انجام می پذیرد.

امکانات اتاق های هتل

همه اتاق های هتل دارای روزنامه رایگان، گاوصندوق دیجیتالی مناسب برای لپ تاپ، سیستم گرمایش، ملافه های ضد آلرژی، تهویه مطبوع و امکاناتی مانند تلویزیون ال ای دی با شبکه های جهانی، سشوار، اتو و میز اتو، یخچال، ماکروویو و تلفن می باشد. وای فای نیز بصورت رایگان در دسترس است، نظافت روزانه انجام می شود، دوش تعبیه شده است و وسایل آرایشی-بهداشتی رایگان، حوله و سشوار نیز دارد. در هر صورت اگر وسیله ای لازم داشتید می توانید به میز پذیرش درخواست دهید. در صورتی که به تـخـت اضافی نیاز داشته باشید می توانید آن را با پرداخت هزینه درخواست دهید.

انواع اتاق های هتل

  • اتاق کینگ: این اتاق ها ۴۳ متر مربع مساحت دارند، یک تـخـت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین: این اتاق ها ۳۰ متر مربع مساحت دارند، دو تـخـت دونفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • اتاق کویین: این اتاق ها ۴۵ متر مربع مساحت دارند، دو تـخـت دونفره بزرگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
  • سوییت کینگ: این اتاق ها ۵۹ متر مربع مساحت دارند، یک تـخـت دونفره کینگ در آن ها وجود دارد و دارای حمام اختصاصی می باشند.
فاصله هتل با جاذبه های مختلف

  • موزه هنرهای معاصر: این موزه تا شما تنها ۴۰۰ متر فاصله دارد. اگر پیاده بروید معمولا ۹ دقیقه ای آن را می بینید و اگر با تاکسی بروید ۵ دقیقه طول می کشد. اتوبوس هم ۹ دقیقه تا آن جا فاصله دارد.
  • موزه هنرهای زیبا: این موزه با شما حدودا ۲ کیلومتر فاصله دارد. با تاکسی ۳ دقیقه، با اتوبوس ۱۴ دقیقه و پیاده ۱۳ دقیقه ای خواهید رسید.
  • دانشگاه مک گیل: حدودا ۵۰۰ متر با این جاذبه فاصله دارید. با تاکسی ۱ دقیقه ای، با اتوبوس ۸ دقیقه ای و با پیاده ۸ دقیقه ای خواهید رسید.
  • سالن نمایش پلس دِ آرت: برای رسیدن به این تئاتر که حدودا ۳۰۰ متر با شما فاصله دارد، اگر با تاکسی بروید ۶ دقیقه، اگر با اتوبوس بروید، ۹ دقیقه و اگر پیاده بروید حدودا ۱۰ دقیقه ای خواهید رسید.
  • بندر قدیمی مونترال: ۷ کیلومتر از شما دورتر است که با تاکسی ۱۱ دقیقه ای و پیاده ۲۹ دقیقه‌ای به آن جا می رسید. اتوبوس هم بسته به خطی که انتخاب می کنید بین ۱۹ تا ۲۹ دقیقه بعد شما را خواهد رساند.
  • پارک مونت رویال: این پارک با شما ۳ کیلومتر فاصله دارد. با پای پیاده تقریبا ۱۳ دقیقه در راه خواهید بود. با اتوبوس هم می توانید بروید که حدود ۱۳ دقیقه را باید در نظر بگیرید.
  • موزه گریوین مونترال: ۸۰۰ متر با این هتل مونترال فاصله دارد که با اتوبوس ۱۰ دقیقه ای و با تاکسی ۳ دقیقه ای می رسید.
  • فرودگاه بین‌المللی مونترآل-پییر الیوت ترودو: این فرودگاه از شما ۱۵ کیلومتر دورتر است. تاکسی شما را ۲۲ دقیقه‌ای و با اتوبوس یک ساعت بعد خواهید رسید.
منبع: الی گشت


معرفی هتل هیلتون مونترال | ۴ ستاره

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا