خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
واقعیت مجازی دبی مال یکی از تفریحات بسیار جالب و هیجان انگیز است که در دبی مال برای گردشگران ساخته شده است. دبی که یکی از معروف ترین و البته جذاب ترین مراکز تفریحی دنیا است برای جذب توریست و گردشگر انواع مختلف وسایل و امکانات و تجهیزات تفریحی و گردشگری را فراهم کرده و به همین دلیل به چنین قطب گردشگری بزرگی تبدیل شده است. اگر می خواهید در مورد واقعیت مجازی دبی مال بیشتر بدانید تا در سفر بعدی خود به دبی از این محل جذاب و هیجان انگیز دیدن کنید تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

پارک واقعیت مجازی دبی مال

پارک واقعیت مجازی دبی در مرکز خرید دبی مال در شهر دبی و توسط شرکت Emaar Entertainment طراحی و ساخته شده است که به پارک واقعیت مجازی و یا VR Park شهرت پیدا کرد. این پارک با مساحت حدود ۷۰۰۰ متری دارای بخش های مخصوص کودکان و بزرگسالان است که در هر بخش بازی ها و تفریحات مناسب سن گردشگران راه اندازی شده است.

مخاطبین اصلی پارک واقعیت مجازی دبی مال

مسلما همان طور که انتظار دارید بیشترین افراد علاقه مندان به این پارک کسانی هستند که به بازی های رایانه ای علاقه زیادی دارند و می خواهند تجربه ای فراتر، هیجان انگیز تر و جذاب تر از بازی های کامپیوتری را تجربه کنند. تجهیزات واقعیت مجازی باعث می شود تا مرز بین واقعیت و مجازی از بین رفته و بتوانیم تجربه ای جدید از بازی های کامپیوتری داشته باشیم.

فعالیت های AR

در پارک واقعیت مجازی دبی مال علاوه بر بازی های رایانه ای واقعیت مجازی از تکنولوژی و فناوری AR نیز استفاده شده است. بسیاری از فعالیت های واقعیت مجازی نیز به صورت بازی کامپیوتری نیست و فرد تنها می تواند یک منظره یا اتفاق را به صورت واقعیت مجازی ببینید برای مثال با استفاده از امکانات واقعیت مجازی سقوط از برج خلیفه را تجربه کند.

بازی های واقعیت مجازی دبی مال

شما با خرید ووچر می توانید از سه دسته زیر ۷ عدد بازی را انتخاب کرده و از آن ها لـ*ـذت ببرید:


  • بازی های سواری
  • واقعیت مجازی
  • شبیه سازها
از بازی هایی که در پارک واقعیت مجازی دبی وجود دارد می توان به موارد زیر اشاره کنیم:

  • Hologate
  • Stereolife
  • Burj Drop
  • VR Maze
  • Plummet
  • Virtual Rabbids
علاوه بر این بازی ها، بازی های مهیج دیگری مثل بازی های Arcade games, F&B نیز در پارک واقعیت مجازی دبی مال وجود دارد که البته شرکت در این بازی ها هزینه جداگانه ای دارد. همچنین بازی هایی با قابلیت بازی چند نفره مثل The Raft و APE-X نیز وجود دارد که می تواند تجربه بسیار هیجان انگیز و لـ*ـذت بخشی برای شما و دوستانتان باشد.

بهترین بازی های واقعیت مجازی دبی

همانطور که هدست و امکانات و تجهیزات پارک واقعیت مجازی دبی مال از دیگر مراکز پیشرفته تر و با کیفیت تر است بازی هایی که به علاقه مندان ارائه میدهد هم همگی در نوع خود از بهترین و هیجان انگیزترین بازی های واقعیت مجازی محسوب می شوند. در ادامه به چند مورد از بهترین بازی های واقعیت مجازی دبی مال اشاره کنیم.

  1. بازی Drifters
همانطور که از نام این بازی پیدا است یک بازی با موضوع اتومبیل رانی و دریفت است و تجربه آن با تکنولوژی فوق العاده واقعیت مجازی می تواند بسیار هیجان انگیز و چالش برانگیز باشد. این بازی از بازی های مورد علاقه طرفداران بازی های سبک اتومبیل رانی و مسابقه است.

  1. بازی های ورزشی
این سبک از بازی ها مسلما برای افراد علاقه مند به ورزش های مختلف طراحی شده است. ورزش هایی مثل گلف، فوتبال، تنیس، هاکی، بسکتبال و بوکس است. اگر در این ورزش ها حرفه ای باشد تجربه فوق العاده خواهید داشت اگر هم بار اولتان باشد که این ورزش ها را امتحان می کنید می توانید متوجه شوید که آیا واقعا به آن ها علاقه دارید یا نه!

  1. بازی XD Dark Ride
این بازی در سبک اکشن و تیراندازی است که این قابلیت را دارد تا به صورت گروهی و چند نفره نیز بازی شود. تنها کاری که لازم است در این بازی انجام دهید این است که قبل از اینکه دشمنانتان به شما شلیک کنند شما آن ها را از پای درآورید.

  1. Robocom VR
اگر از علاقه مندان به فضانوردی هستید با این بازی میتوانید تجربه سفر به فضا و محیط منحصر به فرد آن را داشته باشید.

  1. بازی Paradrop
این بازی شما را وارد دنیای بسیار واقع بینانه و خیره کننده پاراگلایدر در خاورمیانه می کند. در این بازی باید روی تصمیماتی که می گیرید خوب فکر کنید چون هر حرکتی که در بازی انجام می دهید روی روند و نتیجه بازی تاثیر گذار است.


یک شب هیجانی در پارک واقعیت مجازی دبی مال

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: MaSuMeH_M و ᭄⌬෴ثــنا قاسـمی෴⌬᭄

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,552
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
فیلم های واقعیت مجازی دبی مال

به جز تجربه بازی های رایانه ای به صورت واقعیت مجازی می توانید از این تکنولوژی برای تماشای فیلم هم استفاده کنید. در حال حاضر از فیلم هایی که با این قابلیت در دبی مال وجود دارند می توان به The Walking Dead ،Outbreak،John Wick Chronicles و Mummy Prodigium اشاره کرد.

همچنین با استفاده از هدست واقعیت مجازی دبی مال می توان برای مثال با استفاده از ApeX حس قدم روی مسیر باریکی روی یک آسمان خراش را تجربه کنید. علاوه بر این همانطور که بالاتر اشاره کردیم پرش از برج نیز وجود دارد که با استفاده از آن میتوانید حس پرش از برج بلند خلیفه را تجربه کنید.

تجهیزات پارک واقعیت مجازی دبی مال

تمام سیستم های واقعیت مجازی که برای تماشای فیلم و ویدیوی مجازی و یا بازی و بازی های چند نفره استفاده می شوند دارای تجهیزات پیشرفته هدست های واقعیت مجازی هستند. اما هدست های پارک واقعیت مجازی دبی مال بر خلاف تجهیزات دیگر مراکز بسیار پیشرفته تر است. هدست های این مرکز از نوع بسیار پیشرفته StarVR هستند در حالیکه در بیشتر مراکز واقعیت مجازی از هدست های HTC Vive یا Oculus Rift و تنها در IMAX VR استفاده می شود. از مزایای هدست های Star VR می توان به رزولوشن ۵K، سیستم ردگیری مقیاس و آزادی عمل ۲۱۰ درجه ای اشاره کرد.

قیمت بلیط و مسیر دسترسی به پارک واقعیت مجازی دبی مال

برای رفتن به پارک واقعیت مجاز دبی مال باید با استفاده از مترو خود را به ایستگاه متروی برج خلیفه برسانید و بعد از آن به طبقه دوم مرکز خرید دبی مال بروید.

قیمت بلیط برای کودکان (با قد زیر ۱۲۰ سانتی متر) ۱۰۰ درهم و برای بزرگسالان ( با قد بالای ۱۲۰ سانتی متر) ۲۰۰ درهم می باشد. قیمت هر کدام از بازی ها نیز بین ۱۵ تا ۴۰ درهم می باشد.

نتیجه گیری

بدون شک دبی اگر جذاب ترین قطب گردشگری و تفریحی در دنیا نباشد قطعا یکی از بهترین ها است. احتمالا شما هم همیشه از سرگرمی و تفریحات جذاب و جدیدی که در این مرکز گردشگری طراحی و ساخته می شوند اطلاعاتی تازه کسب می کنید. اما ما در این مقاله سعی کردیم پارک واقعیت مجازی دبی مال را به شما معرفی کنیم.

این پارک نه تنها دارای انواع مختلف بازی ها و ویدئوهای واقعیت مجازی است بلکه از پیشرفته ترین و با کیفیت ترین هدست ها هم برای ایجاد تجربه ای بی نظیر و فوق العاده برای شما استفاده می کنند. بنابراین پیشنهاد می کنیم که اگر به بازی های کامپیوتری و یا تجربه فعالیت های جدید و هیجان انگیز علاقه دارید در صورت سفر به دبی حتما به دبی مال در برج خلیفه رفته و از این پارک واقعیت مجازی دیدن کنید و تجربه ای فوق العاده و هیجان انگیز از سفرتان کسب کنید.

منبع: الی گشت


یک شب هیجانی در پارک واقعیت مجازی دبی مال

 
  • عالی
  • تشکر
Reactions: MaSuMeH_M و ᭄⌬෴ثــنا قاسـمی෴⌬᭄
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا