خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

NAZI_KH

مدیر تالار گردشگری جهان
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
عضویت
7/3/21
ارسال ها
1,228
امتیاز واکنش
19,547
امتیاز
373
محل سکونت
یک دنیای فراموش شده
زمان حضور
150 روز 5 ساعت 21 دقیقه
نویسنده این موضوع
در این مطلب قصد داریم تا نگاهی به یکی از رستوران ها و کافه های جذاب دبی انداخته و شما را با رستوران چیل اوت دبی آشنا کنیم. در شهر زیبای دبی جاذبه های توریستی و گردشگری بسیار زیادی وجود دارد و همین مسئله باعث شده تا افرادی که به این شهر زیبا و خاص سفر می کنند، بتوانند متناسب با سلیقه خود به سراغ هر یک از این جاذبه های گردشگری رفته و از آن دیدن کنند. پس با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی این رستوران پرداخته و در ارتباط با آن اطلاعات کاملی را به شما ارائه دهیم.


معرفی و تاریخچه رستوران چیل اوت دبی

اگر بخواهیم به بررسی و معرفی رستوران چیل اوت دبی پرداخته و در ارتباط با آن اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم باید به این مسئله بسیار مهم اشاره کنیم که این رستوران که معنای آن سرما در دبی است به عنوان اولین رستوران یخی و اولین کافه یخی در خاورمیانه شناخته می شود.
این رستوران در سال ۲۰۰۷ بازگشایی شد و از آن زمان تا به امروز تبدیل به یکی از مهم ترین جاذبه های توریستی و گردشگری زیبای شهر دبی شده است. نکته جالبی که در راستای بررسی این رستوران زیبا و خاص باید به آن توجه داشته باشید این است که در این کافه حتی مجسمه ها، میزها و صندلی ها نیز به صورت یخی بوده که این مسئله باعث افزایش جذابیت این مجموعه برای گردشگران و توریست ها شده است.
به همین دلیل افرادی که قصد دارند تا به سراغ یک رستوران خاص و شگفت انگیز در دبی رفته و از آن دیدن کنند، عموما این رستوران را به عنوان مقصد خود انتخاب می کنند.


بررسی رستوران چیل اوت دبی

پس از معرفی رستوران چیل اوت دبی باید به این نکته توجه داشته باشید که در این رستوران شاهد یک سالن با دمای زیر صفر هستیم که این مسئله باعث شده تا همه مجسمه ها و وسایل درون این مجموعه به شکل یخی باقی بماند.
همچنین این مجموعه به دلیل سرمای شدید خود یک مکان مناسب برای مردم دبی است چرا که هوای دبی به صورت کلی گرم و شرجی است و همین مسئله باعث شده تا یک رستوران از سرد و خاص در این شهر محبوبیت دو چندانی پیدا کند.
از دیگر موضوعات مهمی که در راستای بررسی این رستوران خاص باید به آن توجه داشته باشید این است که از نظر معماری سالن کافه چیل اوت دبی، دارای قطعاتی ساخته شده از یخ، شیشه و فولاد است. همچنین در این مجموعه شاهد نورپردازی شگفت انگیزی هستیم که باعث شده تا بتوان از رستوران چیل اوت دبی به عنوان یکی از زیباترین رستوران های این شهر یاد کرد.

خوراکی های رستوران چیل اوت دبی

افرادی که قصد دارند تا از کافه و رستوران چیل اوت دبی بازدید کنند یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می کنند این است که در این مجموعه چه خوراکی هایی وجود دارد و سرو می شود؟
در راستای بررسی خوراکی ها موجود در این رستوران باید گفت که شما می توانید در این مجموعه سوپ داغ، انواع ساندویچ، انواع آبمیوه، شکلات داغ، قهوه، انواع دسرهای مختلف و… را سفارش داده و با خوردن آن ها در این رستوران یخی خاص لحظات شگفت انگیزی در شهر زیبای دبی را تجربه کنید.
یکی از جالب ترین موضوعاتی که باید به آن اشاره کنیم این است که عموما در رستوران های یخی در اقصی نقاط دنیا غذاها به صورت سرد سرو می شوند اما رستوران چیل اوت دبی به عنوان اولین کافه یخی در دنیا شناخته می شود که شاهد سرو غذاهای گرم نیز در آن هستیم و همین مسئله باعث افزایش محبوبیت این مجموعه شده است.

نحوه دسترسی به رستوران چیل اوت دبی

افرادی که قصد دارند تا به رستوران چیل اوت دبی دسترسی پیدا کنند، یکی از سوالات بسیار مهمی که همواره مطرح می کنند این است که بهترین مسیر برای رسیدن به این مجموعه کدام است و به چه نحوی می توان به این رستوران خاص و جذاب رسید؟
در راستای بررسی این مسئله باید گفت که این رستوران در آدرس Times Square Center – Ground Floor – Sheikh Zayed Rd – Dubai – United Arab Emirates واقع شده است و شما می توانید از طریق ایستگاه نور بانک یا ایستگاه مول الامارات به راحتی خودتان را به این رستوران خاص رسانده و از آن بازدید کنید.
همچنین ساعت کار این مجموعه از ۱۰ صبح تا ۱۰ شب است و شما می توانید در طول هفته به راحتی به سراغ این مجموعه بروید. البته نکته مهمی که باید به آن توجه داشته باشید این است که عموما روزهای پنجشنبه، جمعه و شنبه به عنوان شلوغ ترین روزهای این رستوران شناخته می شود و همچنین اگر قصد دارید تا در زمان های خلوت به سراغ این مجموعه بروید، می توانید در روزهای یکشنبه و دوشنبه و در ساعات اولیه صبح به سراغ رستوران چیل اوت دبی رفته و از این مجموعه خاص دیدن کنید.

نکات مهم به منظور بازدید از رستوران چیل اوت در دبی

اگر بخواهیم شما را با مهم ترین نکات به منظور بازدید از رستوران چیل اوت در دبی آشنا کنیم، باید گفت این کافه در طبقه همکف مرکز تجاری تایم اسکوئر سنتر دبی واقع شده است و پیشنهاد ما این است که پس از بازدید از این مجموعه حتما سری به مرکز تجاری تایم اسکوئر سنتر زده و از این مجموعه نیز دیدن کنید.
از سوی دیگر به دلیل شرایط خاص این رستوران، افرادی که قصد بازدید از آن را دارند در ابتدا در بخشی از رستوران چیل اوت دبی که به آن منطقه بافر می گویند، نگهداری می کنند. هوای این منطقه ۵ درجه سانتی گراد است و افراد پیش از آن که بخواهند به سراغ سالن اصلی رستوران بروند، لازم است تا چند دقیقه در این منطقه صبر کنند تا دمای بدن شان با محیط تطبیق پیدا کند و بتوانید سپس به راحتی وارد سالن اصلی شوید، چرا که اگر بدن شما از دمای طبیعی خود ناگهان به یک منطقه با دمای صفر برود، این مسئله می تواند تاثیرات بسیار بدی بر روی سیستم بدن شما بگذارد.

نکات پوشش در کافه رستوران چیـل اوت در دبـی

همچنین به افرادی که قصد بازدید از این رستوران را دارند، یک کاپشن، دستکش پشمی، کفش و همچنین جوراب نیز داده می شود تا بتوانند در هوای فوق العاده سرد این مجموعه حضور پیدا کنند.
نکته دیگری که باید به آن توجه داشته باشید این است که حتی در لحظاتی به منظور جلوگیری از آب شدن قطعات یخی در داخل رستوران چیل اوت، شاهد پایین آمدن دمای این سالن تا -۶ درجه سانتی گراد نیز هستیم.
به همین دلیل لازم است تا حتماً لباس های گرمی که به شما داده می شوند را پوشیده و به نکات ایمنی توجه داشته باشید تا بتوانید یک بازدید فوق العاده از این رستوران باشید و لحظات شگفت انگیزی را در رستوران چیل اوت دبی سپری کنید.
پیشنهاد ما این است که در هنگام سفر به دبی حتماً به سراغ این رستوران آمده و تجربه شگفت انگیزی در این رستوران خاص را برای خود به ارمغان بیاورید.

منبع: الی گشت


کافه چیل اوت دبی؛ اولین کافه یخی در خاورمیانه !

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا