خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 6 دقیقه
نویسنده این موضوع
این بزرگراه به‌عنوان روح‌زده‌ترین بزرگراه اسکاتلند شناخته می‌شود. گفته می‌شود میان جاده‌های بریتانیا، بزرگراه A۷۵ بیشترین موارد گزارش شده اتفاقات ماورا الطبیعه را داشته است. حالا گروهی از محققان فعالیت‌های ماورا الطبیعه ساکن دامفریز روایت‌های افراد مختلف را تدوین کرده، و برای هالووین امسال سفری ترتیب داده‌اند. مسیر مستقیم کین‌ماونت معروف‌ترین مکان برای مشاهده چنین اتفاقاتی است.

جان هیل، یکی از اعضای گروه تحقیقات ماورا الطبیعه موستلی گوستلی (Mostly Ghostly)، می‌گوید: "در این مکان اتفاقات زیادی افتاده است. با کمی جستجو در اینترنت متوجه می‌شوید که بزرگراه A۷۵ روح‌زده‌ترین جاده اسکاتلند – و بقول بعضی – کل بریتانیاست. در این جاده اتفاقات بسیاری افتاده است و افراد مختلفی شاهد آنها بوده اند." آقای هیل و خانم کتلین کرونی، بنیان‌گذار موستلی گوستلی، درباره سابقه اتفاقات ماورا الطبیعه در این جاده تحقیق کرده، و اولین تور جاده‌ای ارواح را راه‌اندازی کرده اند. برخی از آنها داستان‌های تکان‌دهنده‌ای تعریف می‌کنند.

خانم کرونی می‌گوید: "عفریته‌های در حال جیغ کشیدن، اشباح بدون چشم و مجموعه‌ای از موجودات غیرزمینی در این جاده دیده شده اند."

به گفته او، یکی از معروف‌ترین مشاهدات در سال ۱۹۶۲ و توسط درک و نورمن فرگوسن انجام شد: "آنها با خودرو از این جاده می‌گذشتند که ناگهان مرغ بزرگی به سمت شیشه جلوی خودرو پرواز کرد. آنها سپس گربه‌سانان بزرگ و موجودات مختلف دیگری را هم مشاهده کردند. یک وانت مخصوص جابجایی اثاثیه منزل هم دیدند. می‌توان گفت که این اتفاقات دست‌کم غیرعادی است.

باب استرجن در کنار بزرگراه A۷۵ زندگی می‌کند. او قبلا کامیونش را در کنار جاده در کاروترزتاون در نزدیکی "محل واقعه" پارک می‌کرد و ساندویچ می‌فروخت. آقای استرجن می‌گوید: "به ندرت پیش می‌آمد که در طول هفته کسی ماجرایی درباره تجربه‌ای از این دست برایم تعریف نکند، و داستان‌ها اکثرا در مسیر مستقیم کین‌ماونت اتفاق افتاده بود."


سفر در "روح‌زده‌ترین" جاده بریتانیا

 
  • تعجب
Reactions: Mahii

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 6 دقیقه
نویسنده این موضوع
ساندویچ فروشی او صبح‌های زود پناهگاه کامیون‌رانان وحشت‌زده‌ای بود که شب قبل در کنار بزرگراه پارک کرده بودند. او می‌گوید: "آنها از آن دست آدم‌هایی نبودند که قبلا با هم حرف زده باشند. رانندگانی بودند که مسافت‌های طولانی را طی می‌کردند، و بهم ارتباطی نداشتند. در نتیجه اینطور نبود که همگی دور هم در کافه‌ای نشسته باشند، و داستان‌هایشان را برای هم تعریف کرده باشند. بیشتر این داستان‌ها شخصی و موردی بود."
یکی از مشاهداتی که میان شاهدان رواج داشت، دیدن گروهی مردم آشفته با لباس‌های گل‌آلود در حال حمل چرخ دستی و بقچه بود که گویی مثل خدمتکاران دوره قرون وسطی دنبال قشون راه افتاده اند. یکی از این رانندگان آنقدر شوکه شده بود که کلا شغل رانندگی کامیون را کنار گذاشت و آقای استرجن دیگر هرگز او را ندید.
آقای استرجن می‌گوید: "او در مسیر مستقیم کین‌ماونت پارک کرده بود و در قسمت عقب کامیون خوابیده بود. اما ساعت ۳ صبح بیدار شده بود و "رژه" آن آدم‌های عجیب را دیده بود. او می‌گفت که رژه مدت خیلی زیادی طول کشید و در او در تمام این مدت خشکش زده بود. حالش اصلا خوب نبود. مهم نیست که منشاء ماجرا خیالی بوده یا واقعی. هرچه که باشد بر راننده کامیون تأثیر بسیار بدی داشته است."
موارد ثبت شده گزارش مشاهده اشباح در این جاده به ۵۰ سال پیش برمی‌گردد. علاوه بر مشاهده حیوانات گوناگون، سوار و کالسکه، برخی رانندگان با اطمینان گفته اند که اشباح مردان، زنان، و زوج‌هایی را در تاریکی زیر گرفته اند.
قرار است گروهی شنبه شب به مناسبت هالووین در این مسیر حاضر شوند. این خبر خوبی برای کسانی است که دل گوش دادن به چنین داستان‌هایی و اعصاب روبرو شدن احتمالی با تجربه‌ای اسرارآمیز را دارند.


سفر در "روح‌زده‌ترین" جاده بریتانیا

 
  • تعجب
Reactions: Mahii
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا