خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARINA~^

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/22
ارسال ها
5
امتیاز واکنش
218
امتیاز
73
سن
19
محل سکونت
شهر رویاها
زمان حضور
21 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:پایگاه خبری فوتبالی- کارشناس فوتبال ایران گفت: تعویض‌های سرمربی پرسپولیس در نیمه دوم بی‌دلیل نبود چون هماهنگی لازم در این تیم وجود نداشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، محمود کلهر در مورد دیدار پرسپولیس مقابل فولاد در سوپرجام فوتبال کشور اظهار داشت: ترکیب اولیه‌ای که یحیی گل‌محمدی برای این بازی گذاشته بود خوب نبود و باعث شد فولاد خوزستان پرسپولیس را تحت فشار قرار بگذارد و بتواند به گل هم برسد. اما در نیمه دوم وقتی تعویض‌ها انجام شد پرسپولیس همیشگی را دیدیم. رو به جلو بازی کرد و کارهای ترکیبی و ارسا‌ل‌های خوب را شاهد بودیم.

اقدام عجیب یحیی گل‌محمدی در مورد تعویض‌های پرسپولیس

خبر مرتبط

وی افزود: وقتی پرسپولیس 10 نفره هم شد روی دروازه فولاد باز هم فشار می‌آورد و می‌توانست حتی به گل هم برسد. با این حال در طرف مقابل فولاد هم یکی از بهترین بازی‌های خودش را به نمایش گذاشت. نفرات آنها جزو بهترین‌های فوتبال ما هستند و خوب کار کردند. دیدیم که بازیکنانی مانند کولیبالی، کوشکی، بوحمدان، تریرا و عباسی فوق‌العاده خوب کار کردند. در مجموع بازی خیلی خوبی را دیدیم ولی تنش روی نیمکت‌ها باعث شد استرس و فشار بیشتری روی بازیکنان ایجاد شود.

کارشناس فوتبال با اشاره به حواشی که در جریان بازی به وجود آمد، تصریح کرد: این عوامل باعث شد کیفیت بازیکنان پایین بیاید. پرسپولیس می‌توانست برنده این بازی شود. خط دفاعی فولاد در بازی‌های گذشته ثبات و هماهنگی لازم را نداشت اما در این بازی نقاط ضعف خودش را پوشش داده بود. شاید نوع بازی پرسپولیس و ترکیبی که سرمربی برای این بازی در نظر گرفته بود هم تأثیرگذار داشت. امید عالیشاه یا دو بازیکن ازبک می‌توانستند تأثیرگذار باشند. نبود سرلک و ترابی هم خودش را نشان داد. اگر در شروع بازی پرسپولیس ترکیب بهتری داشت می‌توانست به راحتی برنده شود. تعویض‌های یحیی گل‌محمدی در نیمه دوم بی‌دلیل نبود چون هماهنگی لازم در تیم وجود نداشت.

کلهر در خصوص داوری سوپرجام و کارت‌های زیادی که به بازیکنان داده شد، گفت: مشکلات داوری و این تنش‌ها تا زمانی که امکانات مناسب و همچنین کمک داور ویدیویی نباشد،‌ همیشه وجود دارند. این مسائل همیشه استرس داوران را بیشتر می‌کند و باعث می‌شود آنها اشتباه کنند. با این حال نیمکت‌ دو تیم هم مزید بر علت شد و بازیکنان را تحت تأثیر قرار داد. دو اخراجی تیم‌ها نشان داد که استرس در تک‌تک بازیکنان وجود دارد.

وی افزود: باید نوع رفتار نیمکت‌ تیم‌ها طوری باشد که فشار را از روی دوش داور بردارد. این رفتارها باعث می‌شود بازیکنان هم کیفیت خودشان را از دست بدهند. شیری و بوحمدان دو خطای یک مدل داشتند به خاطر فشار عصبی که روی آنها بود. کادر فنی‌ها باید با آرامش بیشتری تیم‌هایشان را هدایت کنند تا بازیکنان دچار اشتباه نشوند.

پیشکسوت پرسپولیس در مورد اینکه آیا شکست در سوپرجام روی ادامه کار این در لیگ و جام حذفی تأثیر می‌گذارد، گفت: نه، بعید می‌دانم. پرسپولیس همیشه شایستگی‌های خودش را نشان داده. با مشکلاتی که در این چند وقت اخیر داشته در بازی‌های آینده می‌تواند باز هم شایستگی‌هایش را نشان دهد. سوپرجام خیلی مهم است اما پرسپولیس با یکی دو نتیجه در لیگ برتر و جام حذفی به شرایط خوب بگردد و همه اینها را به دست فراموشی بسپارد و دوباره کیفیت خودش را نشان بدهد.


کلهر: تعویض‌های گل‌محمدی به خاطر ناهماهنگی در پرسپولیس بود/ رفتار نیمکت‌ها روی داور و بازیکنان تأثیر گذاشت

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا