خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARINA~^

عضو جدید انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
6/2/22
ارسال ها
5
امتیاز واکنش
218
امتیاز
73
سن
19
محل سکونت
شهر رویاها
زمان حضور
21 ساعت 59 دقیقه
نویسنده این موضوع
منبع:
پایگاه خبری فوتبالی- علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق باشگاه پرسپولیس درباره قرارداد بازیکنان تاجیکی این تیم افشاگری کرد.

به گزارش فوتبالی، امروز خبری روی خروجی سایت باشگاه پرسپولیس قرار گرفت که نشان داد پنجره نقل و انتقالات این باشگاه این بار به دلیل شکایت علیرضا بیرانوند دروازه‌بان سابق این تیم برای عدم دریافت مطالبات خود، بسته شده است. این اتفاق با واکنش تند باشگاه پرسپولیس علیه بیرانوند همراه بود.

اقدام عجیب یحیی گل‌محمدی در مورد تعویض‌های پرسپولیس

خبر مرتبط

علیرضا بیرانوند در واکنش به بیانیه شدیداللحن باشگاه پرسپولیس، روی خط برنامه فوتبال برتر آمد و در بخشی از صحبت‌هایش به نکته جالبی اشاره کرد.

وی در واکنش به بیانیه تند باشگاه پرسپولیس عنوان کرد که حکم او پیش از ثبت قرارداد بازیکنان تاجیکستانی پرسپولیس صادر شده بود اما او با تماس با مسئولین فدراسیون فوتبال از آن‌ها درخواست کرده که حکم را اجرا نکنند تا پنجره باشگاه پرسپولیس برای ثبت قرارداد دو بازیکن تاجیکستانی این تیم باز بماند.

این افشاگری روی آنتن زنده برنامه فوتبال برتر می‌تواند باشگاه پرسپولیس و حتی فوتبال ایران را با چالشی جدید مواجه کند چرا که اگر این اظهار نظر کاملا صحیح باشد، ممکن است نتایج تمام بازی‌هایی که پرسپولیس در آن‌ها از بازیکنان تاجیکی خود استفاده کرده، مورد بررسی مجدد ارکان قضایی فدراسیون قرار گیرند.

باید منتظر ماند و دید که واکنش مسئولان فدراسیون و باشگاه پرسپولیس به این اظهار نظر چه خواهد بود و آیا این صحبت می‌تواند این باشگاه را با تهدید جدیدی مواجه کند یا نه.


افشاگری عجیب بیرانوند درباره ثبت قرارداد بازیکنان تاجیکی پرسپولیس

 
  • تشکر
Reactions: ~ĤaŊaŊeĤ~
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا