خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

نویسنده‌ی برتر رمان ۹۸
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,349
امتیاز واکنش
9,311
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
166 روز 11 ساعت 8 دقیقه
نویسنده این موضوع
کتاب «خانه‌ای روی گورها» اثر لینزی کری اولین بار سال منتشر شد. این کتاب شگفت‌انگیز سرشار از تنش، ماجراجویی، درام و از همه‌چیز مهم‌تر، ترس و وحشت است. خواندن این کتاب به نوجوان‌ها و افرادی که به خواندن کتاب‌های ترسناک علاقه دارند پیشنهاد می‌شود.
آیا تابه‌حال فکر کرده‌اید که خانه‌ی شما جن دارد؟ صداهای عجیبی می‌شنوید، یا چراغ‌‌ها خاموش و روشن می‌شوند؟ در این داستان، شخصیت اصلی داستان متوجه می‌شود که خانه‌ی جدیدشان روح دارد.
داستان کتاب «خانه‌ای روی گورها» ازآنجا شروع می‌شود که تسا وودوارد و خانواده‌اش از فلوریدای گرم و آفتابی به شیکاگوی سرد و ابری نقل مکان می‌کنند. تسا به‌محض ورود به خانه‌ی جدیدشان، متوجه اتفاقات عجیبی می‌شود؛ نقاشی‌‌های عجیب‌وغریبی در دفتر تسا ظاهر می‌شود، چراغ‌ها بدون دلیل می‌لرزند و برادرش با دوست جدیدی صحبت می‌کند که او نمی‌تواند ببیند و فقط برادرش او را می‌بیند.
تسا وقتی عروسک برادر کوچکش شروع به گریه می‌کند، متوجه می‌شود که کسی یا چیزی، سعی دارد با او ارتباط برقرار کند. تسا با کمک سه دوست جدیدش، شروع به کشف رمز و رازی می‌کنند که در این خانه اتفاق می‌افتد و در این راه اتفاقات وحشتناک زیادی را در این راه پشت سر می‌گذارند.


معرفی کتاب خانه‌ای روی گورها | لینزی کری

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا