خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Z.a.H.r.A☆

مدیر تالار ماورا
عضو کادر مدیریت
مدیر تالار انجمن
  
  
عضویت
19/7/21
ارسال ها
1,343
امتیاز واکنش
9,227
امتیاز
333
محل سکونت
Otherworld
زمان حضور
164 روز 8 ساعت 1 دقیقه
نویسنده این موضوع
کتاب «محدوده‌ی مرگ» نوشته‌ی کاترین آردن اولین بار سال ۲۰۱۸ منتشر شد. این کتاب جذاب و ترسناک، دارای مجموعه‌ای از شخصیت‌های دوست‌داشتنی و جالب است. این کتاب با ایده‌های مانند مرگ، غم و اندوه و خانواده سروکار دارد.

داستان کتاب «محدوده‌ی مرگ» درباره‌ی الی یازده‌ساله است که به دنبال مرگ غم‌انگیز مادرش، با پدرش که علاقه‌ی زیادی به شیرینی‌پزی دارد، زندگی می‌کند. او با مطالعه‌ی کتاب، از غم و اندوه خود می‌کاهد و احساس آرامش می‌کند و همین علاقه‌اش به کتاب باعث درگیر‌ی‌اش در ماجرایی عجیب‌وغریب می‌شود.

یک روز الی به دنبال فرارش از مدرسه، در جنگل سرگردان است تا اینکه با زنی پریشان و گریان برخورد می‌کند که می‌خواهد کتابی را به رودخانه بیندازد. الی به سمت کتاب می‌رود و کتاب را برمی‌دارد و خیلی زود درگیر داستان زنی می‌شود که شوهرش روح خود را به «مرد خندان» فروخته است. الی در اردوی کلاسی به یک دامداری، خیلی زود شباهت‌های زیادی بین داستان کتابش و تاریخ مزرعه مشاهده می‌کند و می‌فهمد که مرد خندان واقعی است.

در راه برگشت اتوبوسشان خراب می‌شود و غبار عجیبی محیط را احاطه می‌کند و الی تصمیم می‌گیرد تا کمک بخواهد. کوکو و برایان که رابـ*ـطه‌ی خیلی خوبی در مدرسه با الی نداشتند، به او ملحق می‌شوند؛ هر سه نفر کم‌کم با یکدیگر دوست می‌شوند و برای حفظ جانشان در برابر ارواح، مترسک‌ها و دیگر نیروهای شرور می‌جنگند تا اینکه سرانجام با مرد خندان در پیچ‌وخم مزارع ذرت روبه‌رو می‌شوند.

کتاب «محدوده‌ی مرگ» نامزد جایزه‌ی گودریدز، نامزد جایزه‌ی کتاب خوانندگان جوان ربکا کادیل، جایزه‌ی بهترین کتاب آمازون، جایزه‌ی Publishers Weekly و جایزه‌ی Chicago Public Library شده است.

نوجوانان بالای ۱۲ سال از مخاطب‌های کتاب «محدوده‌ی مرگ» هستند ولی مخاطبان بزرگ‌سال هم قطعا از خواندن این کتاب دلهره‌آور لـ*ـذت می‌برند.


معرفی کتاب محدوده مرگ | کاترین آردن

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا