خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,247
امتیاز واکنش
64,014
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
برترین ها:
اولین تاثیری که در اولین دیدار با دیگران بر آنها باقی می گذاریم بسیار مهم است و معمولا تا مدت ها و حتی برای همیشه باقی می ماند. به همین دلیل است که بعضی افراد دوست دارند همیشه خوب و جذاب به نظر برسند. نکته مهم اینکه افراد خواه ناخواه با ظاهر ما توجه می کنند و ممکن است آن را مبنای قضاوت خود قرار دهند. بنابراین مهم است که به ظاهر خود اهمیت بدهیم و سعی کنیم همیشه آراسته به نظر برسیم.
در اینکه آقایان به ظاهر خانم ها توجه می کنند شکی نیست. در واقع اولین دیدار با یک خواستگار می تواند مثل یک مصاحبه شغلی باشد. همان طور که برای حضور در یک مصاحبه لازم است لباس های رسمی و مناسب به تن داشته باشیم، داشتن ظاهری آراسته و تاثیر گذار در اولین جلسه خواستگاری از اهمیت اساسی برخوردار است. اما آقایان در اولین برخورد به چه چیزی توجه می کنند؟
لبخند
بسیاری از خانم ها در مورد ظاهر خود حساسیت های بی مورد دارند. مطمئن باشید شما بزرگترین منتقد خودتان هستید! زیبایی فیزیکی افراد تنها عامل موثر بر جذابیت افراد نیست بلکه اعتماد به نفس هم هم نقش بسیار بزگی را ایفا می کند. لبخندی واقعی و دلنشین می تواند نشان دهنده خوش بینی و اعتماد به نفس شما باشد.
بنابراین چه در اولین ملاقات با یک خواستگار و چه در جمع دوستان یا همکاران، لبخند را فراموش نکنید. به هرحال لبخند زدن هزینه ای ندارد و به دیگران هم انرژی مثبت می دهد. علاوه بر این اگر مرتب لبخند بزنید خواهید دید که خودتان هم در طول روز روحیه ای شادتر خواهید داشت.
لباس ها
لباس های شما تا حد زیادی بر دیگران اثر می گذارند و به آنها می گویند که شما چه شخصیتی دارید. البته این به آن معنا نیست که همیشه لباس های مدروز یا گران بپوشید بلکه اولین نکته ای که باید در نظر بگیرید این است که با کدام لباس راحت ترید و کدام لباس اعتماد به نفستان را افزایش می دهد. بقیه مسائل در درجه دوم اهمیت قرار می گیرند.
#برترین‌ها


آقایان در اولین برخورد به چه چیزهایی توجه می کنند؟

 
  • تشکر
  • تشویق
Reactions: YaSnA_NHT๛ و نادی
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا