خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

M O B I N A

سرپرست بخش فرهنگ و ادب
عضو کادر مدیریت
کاربر V.I.P انجمن
سرپرست بخش
ناظر کتاب
منتقد انجمن
  
  
عضویت
3/4/21
ارسال ها
25,243
امتیاز واکنش
64,123
امتیاز
508
سن
19
محل سکونت
BUSHEHR
زمان حضور
272 روز 9 ساعت 46 دقیقه
نویسنده این موضوع
ا نشنیده باشید. امروزه ویندوز روی بیشتر رایانه‌های شخصی و اداری نصب شده است. نماد آن شبیه به یک پنجره است که تصویر آن را در بالا مشاهده می‌کنید. البته ویندوز دارای نسخه‌های متفاوتی است که نماد آن هم بسته به نسخۀ آن اندکی فرق می‌کند.
ویندوز را به این دلیل ویندوز (به معنای پنجره‌ها) نام گذاشتند که این سیستم عامل، نرم افزارهای مختلف را در قالب پنجره‌های مختلف باز می‌کند. مثلاً همینک مرورگر شما درون یک پنجره باز است. شما با نرم افزار مرورگر در حال خواندن این صفحۀ اینترنتی هستید و به احتمال زیادی سیستم عامل رایانۀ شما هم ویندوز است. البته ما سیستم عامل‌های دیگری هم داریم که کاربران از آنها هم استفاده می‌کنند که از مهمترین آنها لینوکس است. لینوکس هم یک سیستم عامل یا نرم افزار پیچیدۀ مدیریت کامپیوتر است که البته کاملاً رایگان توسعه داده می‌شود. ولی موضوع بحث ما الان لینوکس نیست. برای اطلاع بیشتر از این سیستم عامل می‌توانید دیگر مقالات سایت کاربر رایانه را مطالعه بفرمایید.
پس، چه خواست شما از مطرح کردن این سوال که ویندوز یعنی چه، معنای لغوی آن بوده باشد یا اینکه می‌خواستید بدانید ویندوز چیست و چه کاری برای شما انجام می‌دهد، تا اینجای مقاله به پاسخ‌تان رسیدید.
#کاربررایانه


ویندوز چیست؟

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا