- عضویت
- 15/5/21
- ارسال ها
- 118
- امتیاز واکنش
- 891
- امتیاز
- 213
- سن
- 19
- محل سکونت
- خونه تتل!!!!!
- زمان حضور
- 8 روز 22 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
1- توجه بیننده را به خود جلب کند و وی را به پیگیری و خواندن آن ترغیب کند.
2- به شیوه ای منطقی دارای نظم باشد.
3- مخاطب را در برابر خود متوقف کند
4- به خوبی مخاطب را بشناسد.
5- بتواند با مخاطب خود ارتباطی بی واسطه برقرار کند و معما گونه و گنگ نباشد.
6- خوانا بودن مطالب و حروف را دارا باشد.
7-آمیـ*ـزش جذابی از حروف و تصاویر را به نمایش بگذارد.
8- به خوبی عناصر اصلی طراحی را به خودمت بگیرد.
9- بتواند به نحو احسن مفهوم اصلی پیام را به مخاطبین خاص خود منتقل کند.
10- علاوه بر دید بصری، تفکر مفهومی را نیز در بیننده القا کند.
به هر شکل پوستر ها باید به گونهای باشند که بتوانند در انتقال پیام تاثیر گذار باشند.
در شروع کار پوستر قبل از هر كاري بايد فكر و تجسم دقيقي از آنچه مي خواهيد بر روي كاغذ به صورت طرح اوليه منعكس كنيد ، داشته باشيد. اطلاعات مهم و كليدي را انتخاب كرده و به نسبت اولويت آنها را طبقه بندي كنيد. فضاي رنگي را به تناسب موضوع در كنار يك كاغذ يادداشت نموده و سپس چيدمان هاي تصويري كه از قبل در ذهن شما انتخاب شده است و يا مي خواهيد طراحي كنيد ، در كادر پوستر خود چيدمان كنيد. نقطه كانوني و يا نقاط طلايي كه مي تواند بيشتر مخاطبان را جذب پوستر اجراي شما نمايد را در نظر بگيريد. شيوه نوشتاري ، انتخاب فونت و يا طراحي و اجراي فونت ، تاكيد ها ، اشارات و غيره … را در طراحي اوليه پوستر خود نشان دهد. پس از اتود اوليه ، شروع به اجراي طرح محكم و مطالعه شده ، مي توانيد براي اجراي كار ، قدم اوليه را بر داريد. اكنون ايده اصلي پوستر شما با عناصر تركيب يافته اي چون : اولويت هاي نوشتاري ، تصويري ، فونت ها و اشارات و غيره با هم هماهنگ هستند. علاوه بر موارد ذكر شده موارد مهم ديگري چون : شناخت ظرفيت هاي بصري گوناگون چون خط ، حجم ، تعادل ، توازن ، تقارن و غيره ….، اهميت خود را د ارا مي باشد . شناخت هارموني رنگ ها و متناسب ساختن آن با موضوع پوستر و يا محيط تاثير گذار بر آن ، داراي اهميت ويژه اي مي باشد . يا مي توان گفت شناخت منطقي خاصيت رنگ ها و تاثير رواني آن بر ديد بصري مخاطب بسيار موثر در جذب ديد بيننده خواهد بود. در آخر بايد بر اين موضوع تاكيد كرد كه چيدمان فاصله حروف اصلي ، نسبت به لبه هاي 5 سانتيمتر و در قسمت پايين كادر پوستر / كار در سه سمت : چپ ، راست و بالا با فاصله 2-3 سانتي متر مي باشد. پوستر ها با هر عنواني كه باشند بايد حس و عواطف هنرمند را در خود جاي دهند و هنرمند متعهد به دور از موضوعات رايج در بازار و كليشه اي ، بايد خلاق و نوآور باشد و هميشه آماده ارايه موضوعات جديد با تكنيك هاي نو ، براي مخاطبين خاص خود باشند. لذا هنري جاي تفكر و تامل دارد كه بتواند با جامعه اطراف خود بر خوردي تازه و ارتباطي سازنده داشته باشد . در غير اين صورت مثل آب راكدي مي ما ند كه بعد از مدتي مي گندد. گل زيبا است ولي اگر يك گل را به صورت مداوم و توسط اشخاص متفاوت در طول بيست سال ببينيد ، ديگر آن گل براي شما زيباي روز اول را ندارد و چه بسا تنفري در شما به وجود مي آورد كه نتايج آن جبران ناپذير است. سعي و تلاش يك هنرمند بايد براساس استانداردها و سا ختار هاي تعريف شده ، ولي با معيار و اسلوب جديد باشد.
منبع: نویک
2- به شیوه ای منطقی دارای نظم باشد.
3- مخاطب را در برابر خود متوقف کند
4- به خوبی مخاطب را بشناسد.
5- بتواند با مخاطب خود ارتباطی بی واسطه برقرار کند و معما گونه و گنگ نباشد.
6- خوانا بودن مطالب و حروف را دارا باشد.
7-آمیـ*ـزش جذابی از حروف و تصاویر را به نمایش بگذارد.
8- به خوبی عناصر اصلی طراحی را به خودمت بگیرد.
9- بتواند به نحو احسن مفهوم اصلی پیام را به مخاطبین خاص خود منتقل کند.
10- علاوه بر دید بصری، تفکر مفهومی را نیز در بیننده القا کند.
به هر شکل پوستر ها باید به گونهای باشند که بتوانند در انتقال پیام تاثیر گذار باشند.
در شروع کار پوستر قبل از هر كاري بايد فكر و تجسم دقيقي از آنچه مي خواهيد بر روي كاغذ به صورت طرح اوليه منعكس كنيد ، داشته باشيد. اطلاعات مهم و كليدي را انتخاب كرده و به نسبت اولويت آنها را طبقه بندي كنيد. فضاي رنگي را به تناسب موضوع در كنار يك كاغذ يادداشت نموده و سپس چيدمان هاي تصويري كه از قبل در ذهن شما انتخاب شده است و يا مي خواهيد طراحي كنيد ، در كادر پوستر خود چيدمان كنيد. نقطه كانوني و يا نقاط طلايي كه مي تواند بيشتر مخاطبان را جذب پوستر اجراي شما نمايد را در نظر بگيريد. شيوه نوشتاري ، انتخاب فونت و يا طراحي و اجراي فونت ، تاكيد ها ، اشارات و غيره … را در طراحي اوليه پوستر خود نشان دهد. پس از اتود اوليه ، شروع به اجراي طرح محكم و مطالعه شده ، مي توانيد براي اجراي كار ، قدم اوليه را بر داريد. اكنون ايده اصلي پوستر شما با عناصر تركيب يافته اي چون : اولويت هاي نوشتاري ، تصويري ، فونت ها و اشارات و غيره با هم هماهنگ هستند. علاوه بر موارد ذكر شده موارد مهم ديگري چون : شناخت ظرفيت هاي بصري گوناگون چون خط ، حجم ، تعادل ، توازن ، تقارن و غيره ….، اهميت خود را د ارا مي باشد . شناخت هارموني رنگ ها و متناسب ساختن آن با موضوع پوستر و يا محيط تاثير گذار بر آن ، داراي اهميت ويژه اي مي باشد . يا مي توان گفت شناخت منطقي خاصيت رنگ ها و تاثير رواني آن بر ديد بصري مخاطب بسيار موثر در جذب ديد بيننده خواهد بود. در آخر بايد بر اين موضوع تاكيد كرد كه چيدمان فاصله حروف اصلي ، نسبت به لبه هاي 5 سانتيمتر و در قسمت پايين كادر پوستر / كار در سه سمت : چپ ، راست و بالا با فاصله 2-3 سانتي متر مي باشد. پوستر ها با هر عنواني كه باشند بايد حس و عواطف هنرمند را در خود جاي دهند و هنرمند متعهد به دور از موضوعات رايج در بازار و كليشه اي ، بايد خلاق و نوآور باشد و هميشه آماده ارايه موضوعات جديد با تكنيك هاي نو ، براي مخاطبين خاص خود باشند. لذا هنري جاي تفكر و تامل دارد كه بتواند با جامعه اطراف خود بر خوردي تازه و ارتباطي سازنده داشته باشد . در غير اين صورت مثل آب راكدي مي ما ند كه بعد از مدتي مي گندد. گل زيبا است ولي اگر يك گل را به صورت مداوم و توسط اشخاص متفاوت در طول بيست سال ببينيد ، ديگر آن گل براي شما زيباي روز اول را ندارد و چه بسا تنفري در شما به وجود مي آورد كه نتايج آن جبران ناپذير است. سعي و تلاش يك هنرمند بايد براساس استانداردها و سا ختار هاي تعريف شده ، ولي با معيار و اسلوب جديد باشد.
منبع: نویک
ویژگیهای یک پوستر خوب
رمان ۹۸ | دانلود رمان
نودهشتیا,بزرگترین مرجع تایپ رمان, دانلود رمان جدید,دانلود رمان عاشقانه, رمان خارجی, رمان ایرانی, دانلود رمان بدون سانسور,دانلود رمان اربابی,
roman98.com
آخرین ویرایش توسط مدیر: