خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است.
هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده
برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن
به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

Gita_s

دوستدار انجمن رمان ۹۸
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
15/5/21
ارسال ها
119
امتیاز واکنش
891
امتیاز
213
سن
18
محل سکونت
خونه تتل!!!!!
زمان حضور
8 روز 22 ساعت 10 دقیقه
نویسنده این موضوع
صنایع دستی ایتالیا:
یکی از قدیمی ترین سوغاتی های ایتالیا که در هیچ جای دنیا نظیرش را پیدا نمیکنید، شیشه های مورانو است. هر گلدان، فنجان، زیورآلات، ساعت یا شیشه تزیئنی که در کارگاه های شهر مورانو میبینید، نقش و نگار منحصر به فرد و متفاوتی دارد. این اشیا شیشه ای میتواند یک انتخاب خوب برای یکی از عزیزانتان باشد؛ البته این مسئله مال زمانی است که چشمتان به جمال سفال و سرامیک های ایتالیایی روشن نشده باشد. اگر گلدان ها، کوزه، بشقاب، پیاله و … سفالی خوش نقش و نگار را ببینید شاید نظرتان عوض شود و آنها را هم در لیست خریدسوغاتی ایتالیا قرار دهید.
خرید دست سازه پدر ژپتو:
میدانستید نویسنده داستان زیبای پینوکیو، کارلوکولودی ایتالیایی است و این عروسک معروف در شهر رم خلق شده است؟ اگر شما هم مثل ما دلتان می خواهد بفهمید بالاخره عاقبت این عروسک سر به هوا به کجا ختم شده، میتوانید به فروشگاه های صنایع دستی ایتالیا سری بزنید و این دست سازه چوبی پدر ژپتو را از نزدیک ببینید و یکی را برای خودتان بخرید.با دیدن شمار زیادی از عروسک های دماغ دراز می فهمید که این عروسک لجباز بالاخره آدم نشد و عروسک های زیادی را مثل خودش دروغگو کرد.در فروشگاه های صنایع دستی ایتالیا عروسک های چوبی دست ساز زیادی وجود دارد که آوازه اش در تمام دنیا پیچیده و در طول سفر با تور ایتالیا و اقامت در بهترین هتلها می توانید این سوغات ایتالیا را در لیست خرید هایتان قرار دهید.
چاقویی از عاج گراز وحشی:
باورتان میشود ایتالیا هم مهد چاقوی دنیا باشد؟ محصولی منحصر به فرد ایتالیایی، با تیغه استیل اعلا و دسته هایی که ازعاج گراز وحشی ساخته شده اند و فوق العاده تیز و برنده هستند. چاقوهای دست ساز، یک سوغات ایتالیایی بسیار مفید و کاربردی که میتواند یادآور سفر خاطره انگیزتان در ایتالیا باشد.
#ای_زد_بوکینگ


صنایع دستی در ایتالیا

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا