خوش آمدید به رمان ۹۸ | بهترین انجمن رمان نویسی

رمان ۹۸ با هدف ترویج فرهنگ کتاب خوانی و تقویت قلم عزیزان ایجاد شده است. هدف ما همواره ایجاد محیطی گرم و صمیمی و دوستانه بوده برای مطالعه کامل رمان‌ها و استفاده از امکانات انجمن به ما بپیوندید و یا وارد انجمن شوید.

^~SARA~^

کاربر فعال انجمن
کاربر رمان ۹۸
  
عضویت
31/7/20
ارسال ها
884
امتیاز واکنش
4,993
امتیاز
228
زمان حضور
113 روز 16 ساعت 38 دقیقه
نویسنده این موضوع
Vachirawit Chivaaree ( تایلندی :วชิรวิชญ์ ชีวอารี؛ متولد 27 دسامبر 1997 [3] ) ، که به طور حرفه ای به عنوان برایت واچیراویت یا به سادگی برایت شناخته می شود، คช ญ์ ชีว อารี ، آمریکایی و چینی تبار است. او بیشتر برای بازی در نقش ساراوات در 2gether: The Series و Still 2gether ، هر دو در سال 2020 شناخته شده است.

سنین جوانی و تحصیل
Vachirawit در 27 دسامبر 1997 در ناخون پاتوم، تایلند با نام Kunlatorn Chivaaree از پدری تایلندی و سفیدپوست آمریکایی و مادری تایلندی و چینی متولد شد. در کودکی، والدینش طلاق گرفتند و او در تایلند با اقوام مادری خود بزرگ شد و با پسر عموهایش بزرگ شد. او از خانواده ای نوازنده بود و عمویش صاحب یک مدرسه موسیقی بود. در سن 10 سالگی، واچیراویت شروع به یادگیری چندین آلات موسیقی از جمله گیتار، باس و درام کرد.
Vachirawit تحصیلات متوسطه خود را در مدرسه Suankularb Wittayalai و تحصیلات متوسطه را در مدرسه Triam Udom Suksa به پایان رساند . او ابتدا برنامه مهندسی انگلیسی Thammasat (TEPE) را زیر نظر دانشکده مهندسی دانشگاه Thammasat گذراند، اما تصمیم گرفت به جای آن مدرک لیسانس بازاریابی (برنامه بین المللی) را در دانشگاه بانکوک دنبال کند.

حرفه
Vachirawit به عنوان یکی از ششمین نسل از برنامه های متنوع کیک توت فرنگی کروب در Ch3 در سال 2013 و همچنین اولین بازیگری خود را در درام کوتاه کیک Strawberry Krub با عنوان "Beginning - Run Lovers Run" به تهیه کنندگی Duang Malee Maneejan و Nadao Bangkok انجام داد. پس از آن آثار متعددی در این صنعت از جمله درام تلویزیونی، فیلم و موزیک ویدیو داشت.
در سال 2018، Vachirawit در پروژه GMM25 New Face 2018 تست داد و به عنوان یک بازیگر/هنرمند GMMTV قرارداد گرفت. او بیشتر نقش های مکمل را در چندین سریال دریافت کرد تا اینکه در سال 2019 در فیلم آمبولانس من نادائو بانکوک در تست بازیگری برای دکتر پنگ جوان برنده شد، که او را مورد توجه قرار داد. در همان سال، او به عنوان یکی از مجریان برنامه GMM25 "Toe Laew" از قسمت 135 پیوست.
در سال 2020، واچیراویت پس از دریافت یکی از دو نقش اصلی در نقش ساراوات در سریال 2gether The Series با متاوین اوپاس-ایامکاجورن ، موفقیت خود را به دست آورد [9] . 2gether The Series در نیمه اول سال 2020 به عنوان شماره 1 پربیننده ترین سریال LINE TV تایلند شد و در سطح بین المللی طرفدارانی پیدا کرد. از موفقیت 2gether The Series، او بعداً در نقش ساراوات دوباره در Still 2gether The Series، دنباله‌ای که بعداً در همان سال منتشر شد، دوباره ایفای نقش کرد.
Vachirawit برای نقش آویشن (همان نقش Domyoji Tsukasa)، با بازی مقابل Tontawan Tantivejakul، بازیگر نقش مقابل، که برای نقش گوریا (همان نقش Makino Tsukushi) در F4 Thailand: Boys Over Flowers، اقتباسی تایلندی از معروف ژاپنی انتخاب شده است. مانگا، هانا یوری دانگو. برای پخش در اوت 2021 برنامه ریزی شده بود اما به دلیل وضعیت همه گیر در تایلند به تعویق افتاد و در نهایت در 18 دسامبر 2021 پخش شد.


بیوگرافی واچیراویت چیواری | بازیگر

 
shape1
shape2
shape3
shape4
shape7
shape8
بالا